Gumy w sprezyny!!!!?????????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam czy takie gumy cos pomagaja jak sie je zamontuje???o co w nich chodzi zeby byl wyzszy?? twardsz???
ah i jak sie je montuje????
  
 
czy naprawde tak ciezko poszukac w archiwum ??

1

2

3

ludzie zanim cos napiszecie to pomyslcie i poszukajcie
  
 
z reguły gumy zakładaja do zapadnietych spręzyn zeby trochę uniesc auto i zeby nie wlekło się po podłożu
  
 
niektorzy mechanicy zamiast gum polecają węża zbrojonego - rozcina sie go wzdłuż i zaklada na sprezyne - wtedy sprezyna jest bardziej rownomiernie obciazona. Nie wiem czy wpływa to na zachowanie auta na drodze, ale pewnie nie bardzoej niz gumy.
  
 
Ja mialem cos takiego w scorpio jak amorki byly padniete bo cioral po ziemi. Niepolecam, na polskich dziurach po jakims czasie sprzezyna sie zlamala. Moze rozwiazanie bardzo chwilowe,ale docelowo koniecznie wymienic amorki :>
  
 
A uściślająć to wymień sprężyny na twardsze od nominału (tylko nie za tanioche z Allegro). Amortyzatory powinieneś wymienić wraz ze sprężynami ale domyslam się że rachunek ekonomiczny weźmie górę nad zaleceniami fachowców i pozostaniesz przy starych (jeśli są sprawne oczywiście).
Co do gum to tak jak już wcześniej pisano - rozwiązanie dobre na krótko. Na dłuższą metę powoduje szybsze zużycie i tak padających już sprężyn (wyłączenie części sprężyny) co może doprowadzić nawet do jej pęknięcia.
Pozdrawiam.
  
 
E a buda essa wytrzymuje twarde sprezyny itp. Bo ja lubie wozic ciezary nim i tylko hak ratuje zderzak przed wyrwaniem, bo zbiornik jest już o 5 litrów mniejszy A nie wim co robic czy jakieś poduszki mu wsadzić czy sprezyny, z moze amory pneumatyczne, co radzicie. A i z jakim kosztem musze się liczyc by moj ess siedział wyzej.
  
 
Kiedyś miałem problem ze sprężynami i szukałem twardszych i dłuższych - koszt około 350 PLN za parę na tył (bo te mnie interesowały). Ostatecznie zostałem przy nominalnych i chyba dziś nie żałuję.
Co do zawieszenia pneumatycznego... Heh ciekawa aczkolwiek rzadko poruszana koncepcja. Też o tym myślałemale ostatecznie ekonomia skłoniła mnie do pozostania przy tradycyjnym zawieszeniu. Ale gdyby tylko ci się udało to chętnie bym podpatrzył efekty.