Zakup CB

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jestem nowy na tym forum i laikiem pod względem CB. Mam na oku radyjko tti TCB- 880 z anteną firmy HUSTLER IC 100. Możecie mi powiedzieć czy ten zestaw jest godny uwagi i czy będę miał wmiarę dobre osiągi. Pozdrawiam z góry Dziekuję!

Nedza co do radia i antenki (wykonanie)

wiem że te radyjko jest jedną z nowości na rynku antena nie jest rewelacyjna ma tylko 100 cm długości. Co byś polecił? Mam 400 zł do wydania na pełny zestaw>

Podepne się do zakupów .
Witam !!!

Przeczytałem już dość dużo na temat cb-radio ale mam konkretne pytanie

President Harry II

a

President Johnson II

Czy w codziennym użytkowaniu da się odczuć lepszą czułość , zasięg , jakość modulacji , niewiem lepsza gruszka , inne ??

PS. Nie chce przepłacać jeśli nie widać różnicy , ale jednocześnie kupiłem /tanio/ radio samochodowe DALCO i musiałem kupić drugie już nie szumiące SONY ....

Antena już wybrana SANTIAGO 600 .

Proszę starych wyjadaczy o poradę !!!

Cytat:
2007-08-27 12:46:47, dmgary pisze:
Podepne się do zakupów . Witam !!! Przeczytałem już dość dużo na temat cb-radio ale mam konkretne pytanie President Harry II a President Johnson II Czy w codziennym użytkowaniu da się odczuć lepszą czułość , zasięg , jakość modulacji , niewiem lepsza gruszka , inne ?? PS. Nie chce przepłacać jeśli nie widać różnicy , ale jednocześnie kupiłem /tanio/ radio samochodowe DALCO i musiałem kupić drugie już nie szumiące SONY .... Antena już wybrana SANTIAGO 600 . Proszę starych wyjadaczy o poradę !!!