Poradźcie od czego zacząć

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od razu przejdę do rzeczy. Escort ma straszne kłopoty z odpalaniem co ranek , poza tym ma strasznie niskie wolne ( zimny i gorący tak samo ) obroty - czasami gaśnie mi na skrzyżowaniach. Jest to mk IV i żadnemu mechanikowi się nie chce pochylić nad staruszkiem. Postanowiłem więc to co się da zrobić sam i tu prośba do Was : Podpowiedzcie od czego zacząć żeby nie wpakować się na starcie w jakieś kosmiczne koszta.
Z góry dzięki

89r 1,6 cvh
  
 
Nie wiem jak w Twoim bo nie wiem czy to EFI (wiem,ze koncowka mk IV juz miala) ale jesli EFI to wyglada na potocznie mowiac krokowca.
  
 
To jest 89 r ale krokowca nie ma ma za to jakis zawor powietrza bocznikowego czy jakos tak
  
 
a ja proponuję pisać jakieś konkretne zapytanie w temacie postu...będzie łatwiej, a i będą zaglądać Ci, którzy widzą, o co pytasz konkretnie, a nie muszą wchodzić w wątek, i dopiero czytać...
A krokowiec i zawór bocznikowy to to samo.
  
 
Taka taktyka........ kiedyś coś wspomniałem w tytule o wolnych niskich obrotach i zostałem totalnie olany. Teraz z ciekawości zaglądają ludzie a przy okazii coś poradzą.
A wracając do tematu to mam ten zawór rozebrać, wyczyścić i założyć z powrotem ? Jak poznam że z nim coś nie tak?



[ wiadomość edytowana przez: kakmen dnia 2008-01-21 11:25:21 ]
  
 
wpisz w wyszukiwarke "krokowy" i duzo sie dowiesz - serio
  
 
masz k-jetronic tak? tam na kolektorze dolotowym jest wtryskiwacz startowy, (przynajmniej przy KE-jetronicu) ale mysle ze k-jetronicu tez, wiec to pewnie on jest winny, a wolne obroty mozesz spróbowac sróbką na k-jecie, spróbowac troszke podregulowac klapą. jest taka srubeczka w osłonce tunelowej jak nia pokrecisz to trszke uchylisz klape k-jeta i wtedy obroty sie powinny podnieść.