Vw golf III 1.8 problem z brc blitz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam problem z istalacją brc blitz w vw golfie III 1.8 na jednopunktowym wtrysku. Chodzi o to że pracując na benzynie auto cały czas szuka optymalnego składu mieszanki, sonda lata z góry w dół i z powrotem, natomiast na gazie niby jest ok, instalator wszystko ustawi i silnik szuka optymalnego składy ale wystarczy przegazować a sonda zawiesza się albo na ubogiej albo na bogatej mieszance. Pytanie brzmi co jest nie tak bo według instalatora tak ma być... Świece, kable WN itp wszystko ok.
Pozdrawiam
  
 
Instalator robi Cię w balona. Tak na pewno ma nie być. Sterownik powinien tak samo "wachlować mieszanką" jak na benzynie. Przyczyny mogą być dwie, albo sonda źle czyta spaliny (np. jest mocno zakopcona i się zatyka), albo coś jest nie tak z instalacją - regulacja, sterownik, krokowy od LPG?
  
 
sonda jest 100% ok bo na benie działa idealnie
  
 
witam...
Sprawdz sobie gdzie jest podpiety przewod masowy z komputera gazowego(czarny wychodzacy z gBownej wiazki)... Znajac |ycie to pewnie do reduktora lub pod akumulator. Jezeli tak jest to przykrec go do silnika. Podejrzewam ze to jest powod wieszania sondy. pozdro
  
 
Holland, czyżbyś podejrzewał brak masy sondy na kompie gazowym? Jeśli tak to czemu na wolnych (podobno) jest ok. a wiesza się dopiero po przygazówce?
  
 
Blitz ma to do siebie że musi " czuć" silnik dokładnie. Jeżeli silnik jest dobrze zmasowany z karoserią a ta z kolei dobrze z akumulatorem to problemu nie ma. Natomiast przy złym połączeniu elektrycznym Blitz robi "jajca" i jest przeklinany przez wielu użytkowników - jak już pewnie wiele razy wyczytałeś(Danek) na forum gazowym . Nie wiem dlaczego tak sie z nim dzieje ale wiele razy widziałem ten sam przypadek ( wieszająca sonda, zmienny próg przełączania na gaz) spowodowany brakiem masy a dokładnie masy silnika. Ja w pierwszej kolejności szukał bym tego... pozdro
  
 
No i znów się człowiek czegoś nauczył . Dzięki.
  
 
taaaaaa
  
 
sprawdziłem, faktycznie masa jest podłączona pod aku, zmienię to w weekend i zobaczymy czy będzie ok
Dzięki za podpowiedzi
  
 
Ja bym raczej porządnie zmasował silnik i karoserię z aku, a nie przełączał masy kompa LPG na silnik. Bo podstawowa masa to minus aku. Idąc tropem Hollanda, to właśnie masa silnika albo/i karoserii jest słaba.
  
 
Danek Masz rację, z tym że w Blitzu to akurat jest pewne zaprzeczenie prawom przepływu prądu... Faktycznie może zmasować dobrze silnik z aku i na jedno wyjdzie ale oby zmasował to poprzez konkretny przewód (gruby). Zastanawia mnie też jaki tam jest aktuator "S" czy "L"bo być moze panowie założyli "S" i ją na Maxa otworzyli by nie brakowało gazu(opcja na trymerku wewnątrz kompa gazowego) i w tym momencie zachowuje się to jak "golas" gdyż mieszankę ustwili na reduktorze tak by była niby dobra lecz może już nie być regulowana aktuatorem...Może nieskładnie to napisałem ale chyba zrozumiecie o co chodzi...
  
 
Ehhh te wynalazki typu blitz itp.
  
 
aktuator jest ok bo "L"
  
 
hehe może i wynalazek ale ja wolę Blitza niż np. Al700.....
  
 
dziś instalator wpadł na pomysł żeby zmienić attuator na "L" że niby będzie lepiej działał. Na moje pytanie czy on nie jest do 1.6 powiedział że przy jednopunkcie ten będzie lepszy... Co o tym myślicie?
  
 
Cytat:
2007-03-30 16:58:08, pvzon pisze:
aktuator jest ok bo "L"

, a potem...
Cytat:
dziś instalator wpadł na pomysł żeby zmienić attuator na "L" że niby będzie lepiej działał. Na moje pytanie czy on nie jest do 1.6 powiedział że przy jednopunkcie ten będzie lepszy... Co o tym myślicie?


To w końcu jaki masz ten attuator? .Zdecyduj się może.
  
 
Cytat:
2007-04-03 13:02:06, Danek pisze:
To w końcu jaki masz ten attuator? .Zdecyduj się może.



sorki mój błąd, chce zmienić na "S"