[s] Silnik 1.2 16v i 1.2 8v do CC/SC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
- 1.2 16v. Silnik w stanie bdb. Z komputerem, kolektorami, przepustnicą, wtryskami, czujnikami, wiązką itp. Brakuje rozrusznika, alternatora - 2650 zł

- 1.2 8v 75KM. Silnik w stanie bdb. Z komputerem, kolektorami, przepustnicą, wtryskami itp. Brakuje rozrusznika, alternatora oraz wiązki - cena 1650zł


- Pucharowe amortyzatory KROSNO do CC/SC, nówki, 4 szt. - 710zł
- dół silnika 1.2 8V 75KM, stan bdb - 590zł
- wałek 866 z P1 75KM - 180 zł
- komputer 1.2 mpi, bez code - 270zł
- przełożenie główne 14/57 Abarth - 280zł
- metalowe przewody hamulcowe, na 4 koła do CC/SC- 220zł
- kierownica płaska omp + naba - 180zł
- licznik CC Sporting, wyskalowany do 200km/h, białe tło - 190zł


Ceny do małej neg.
Preferuję kontakt tel. 507062726
www.mp-rally.pl
  
 
wystaw zdjecia kierownicy i napisz jaka ona jest, jak cos to ja biore. pozdro
  
 
Jakiej firmy te metalowe przewody?
Nowe czy już używane?
  
 
Przewody OMP, używane
  
 
czy 1,2 16V ma identyczny dol silnika jak 8V??
Roznia sie tylko gora i kompem?
  
 
na bank są inne tłoki, nie wiem jak z korbami
  
 
Cytat:
2007-04-04 17:02:40, Dar00 pisze:
czy 1,2 16V ma identyczny dol silnika jak 8V?? Roznia sie tylko gora i kompem?

doł jest inny ,inne tłoki wał itp zamach sporo ciezszy