| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
lobo-essi escort RS MKV Bielsko-Biała | 2007-04-03 17:38:39 tak jak w temacie na gazie na 4 do 4000obr/min i pozniej cieżko cieżko, tak powoli bardzo i buczy wtedy mozliwe że przez strumienice i dziury niwielkie w koncowym tlumiku troche buczy na tych wyższych obrotach. Na benie to samo może troszke lepiej tak do 4500obr/minna 1,2,3 wychodzi powyżej ale nie to co kiedys. tak jakby miał jeszcze mocy troche (czuc to) a nie może.
v max 1.4i 8v 75km osiagnalem jeszcze kilka miesiecy temu 180km/h a teraz to cieżko cieżko 150 max 160km/h... :[ wiem że to słaby motor ale dlaczego wczescniej tak sie kręcił a teraz już nie? Tak samo odczuwalne jest to pod górke, kiedys prędkości nie malały a jak cos to minimalnie a teraz wiecej spadaja... Z rana jak wsiadam jest zimny to na 5biegu moge go lekko rozkulac od 100 do 150 a przeciez w escortach v max osiaga sie na 4 biegu!!! Sprzeglo nie bylo wymieniane jeszcvze ale na pewno nie jest wyślizgane bo na obroty nie wchodzi. Chciałem zaznaczyc ze te silniki maja mment obrotowy na 400br/min wiec nie wiem co jest grane... Możliwe że silnik zarżniety już troche- 189tys przy czym 100 na gazie i jeszcze reduktor nie byl wymieniany;p ale to byłby problem tylko na gazie a na bernie to samo wiec cos z silnikiem wydaje mi sie. Kata nie mam wrzuciem strumienice świece, filtry, kable WN powymieniane, oleju nie bierze z tym że ostatnio sprawdzalem kompresje to wyszlo niezbyt ciekawie: 9,5/ 8,5/8,5/10 . jezdze juz nim od roku i od jakiegos miesiaca zaczego go tak mulic, jak sprawdzalem jakies poł roku temu to bylo 10/9/9/10 wiec nie wiem o co juz chodzi. może układ odpowietrzenie skrzyni korbowej? przepływomierz? filtr powietrza w tzw patelni wiec przepływka w tych silnikach wiecie jak wyglada... Jak ktoś wie co może z tym byc nie tak to prosze o info i z góry dzieki pozdro |
lobo-essi escort RS MKV Bielsko-Biała | 2007-04-03 17:41:13 moment obrotowy 4000obr/min ;p i z tym sprzeglem to wchodzi na obroty ale razem z predkością same obroty nie |
Marantz Honda Accord V gen. Wrocław | 2007-04-03 17:53:33 Mam tak samo nie wiem dlaczego ale wydaje mi sie ze to przez strumienice tylko ze ja latam na benzynie |
lobo-essi escort RS MKV Bielsko-Biała | 2007-04-03 18:01:45 no nie wiem bo ja kata wyrzucilem jakies 8 miechów temu wiec raczej nie pzrez to. Jak wrzuciłem strumienice to zaczal nawet lepiej chodzic bo kat juz byl troche przypchany |
ari10 Ibiza 1.9 TDi/ Był Z ... Czeladź | 2007-04-03 18:30:28 Ja kiedyś tez tak miałem i u mnie pomógł reset kompa. |
lobo-essi escort RS MKV Bielsko-Biała | 2007-04-03 18:35:03 Myślicie że reset kompa tutaj cos da? W sumie chyba nic nie zaszkodzi wiec mozna spróbowac
|
lobo-essi escort RS MKV Bielsko-Biała | 2007-04-04 16:50:51 Widze że chyba nikt nie potrafi doradzic... Chociaż wiem że znawcy na pewno cos powiedza ale pewnie sie im nie chce - po raz którys z kolei musze szukac usterki sam:/ szkoda zachodu |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-04 17:27:58 Niom. Szkoda nawet wschodu, gdy się takie coś czyta. |
lobo-essi escort RS MKV Bielsko-Biała | 2007-04-05 14:41:07 Napisałem tak bo juz jestem troche zmeczony ta usterka i jak zawsze na forum chce sie czegos poradzic to jakos nie wychodzi... Może spróbowac od południa bądź od polnocy;p to tylko post przeciez Wesołych Świąt |
lobo-essi escort RS MKV Bielsko-Biała | 2007-04-05 19:20:14 Dzieje sie tak zarówno na lpg jak i na benzynie. Na benzynie moze troszke lepiej chodzi bo faktycznie reduktor juz sie nadaje do wymiany poniewaz juz ponad 100tys przejezdzil...
A tak na marginesie to wydaje mi sie ze powoli uszczelka pod głowica siada (wyciek spod kolektora dolotowego własnie na wysokości uszczelki) I pytanie do tego czy przez to ze uszczelka do wymiany moze byc kompresja troche nizsza i silnik slabszy? |
lobo-essi escort RS MKV Bielsko-Biała | 2007-04-05 19:22:35 reseta zapodalem i raczej nic nie dalo. Wydaje mi sie ze to przez ta uszczelke (chociaz na razie wyciek niewielki) |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-05 19:24:05 No to trzeba sprawdzić kompresję. To powinno ograniczyć dalsze poszukiwania. |
lobo-essi escort RS MKV Bielsko-Biała | 2007-04-05 19:43:10 sprawdzilem kompresje i napisalem na poczatku postu wyniki. I pytanie czy możliwe ze przez ta uszczelke kompresja mogla troche sie obnizyc? tak o 1-2 bara? |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-05 20:00:12 Sorry, nie doczytałem.
Uszczelka, nie domykające się zawory. Najlepiej będzie zajrzeć pod głowicę. |
lobo-essi escort RS MKV Bielsko-Biała | 2007-04-05 20:13:21 oki dzieki postaram sie to zrobic w najblizszym czasie. Jeśli ktos miał podobny przypadek i sie z tytm uporal to prosze pisac - może bedzie łatwiej. z góry dzieki pozdro |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-05 20:14:53 Jak będziesz miał głowicę na wierzchu, to przy okazji sprawdż uszczelniacze, popychacze i krzywki wałka. |
Piter20 (M) Sympatyk FEFK A3 WRC | 2007-04-05 20:24:13 rozrzad kiedy ostatnio byl robiony? |
lobo-essi escort RS MKV Bielsko-Biała | 2007-04-06 16:29:05 głowica do góry pojdzie w poniedzialek przyszly bo w tym zblizajacym sie tygodniu nie bede dal rady. Mam zamiar zaplanowac, wsadzic uszczelke zerkne na wałek/krzywki, popychacze raczej git bo sprawdzalem i nie stukaja moze troszke ze dwie szklanki sie delikatnie ruszaja.. Założe uszczelniacze zaworów a to co wyjdzie jeszcze przy tym to nie wiem pewnie duzo rzeczy ale budzet ograniczony.
Rozrzad wymieniany 15tys temu i jest w porządku |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-06 20:45:48 Oki. |