Problemik z malcem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
problem jest taki w sumie dwa
1. jade sobie gdzies z 60km/h i puszczam gaz to strzela taki dziwnie??
2.dojezdzam se do skrzyzowania wciskam sprzegielko i toczy sie spokojnie i nagle gasnie zapalajom sie dwie kontrolki akumlator i olej chyba,taka pod spodem nie znam sie zabardzo no i taskie mam problemiki z bolidem niewiem co tam zrobic w nim a chcialbym to sam naprawic
  
 
twoj problem to nic nadzwyczajnego. po prostu masz przestawiony zaplon (za wczesny lub za pozny) starczy go ustawic i powinno byc dobrze. niestety z ustawieniem zaplonu nie moge ci pomoc bo mi zawsze robi to ojciec. jak on zrobi to nawet w warsztacie mi tak nie ustawia (chociaz jest weterynarzem ). polecam poprosic o pomoc kogos kto ma o tym pojecie, bo robic samemu i zrobic zle to szkoda roboty
  
 
co widze ze lubisz porsche???
  
 
jak mniejwiecej orientujesz sie jak aparat zaplonowy wyglada i domyslasz sie jak dziala to nic innego tylko ksiazka w obroty i dasz rade !!!!! satysfakcja z samodzielnie zrobionej rzeczy jest ogromna!!!!!!!!!! to cieszy jak dziala bo jak nie to

ps. nie wiem dlaczego chcesz zmieniac - mnie to strzelanie sie podoba - no chyba ze masz serie tlumik

na to czy strzela czy nie wplyw ma rowniez sklad mieszanki ustawiany pokretlem


a jak gasnie przy przeciazeniach to raczej źle dobrany poziom paliwa - przeczysc gaźnik, ustaw poziom i w droge

powodzenia
  
 
a czy gaśnie przy hamowaniu, czy po prostu przy dojeżdżaniu?? bo jesli przy hamowaniu, to raczej elektryka, np zaśniedziałe klemy na akumulatorze. jeśli zawsze, to tak jak napisał Peeryt gaźnik.
  
 
No czesc
Jestem nowo zarejestrowany i tak odrazu wale z pytaniem ( no coz, kiepski ze mnie mechanik )Mialem ten sam problem i wystarczylo dolac troche denaturatu i przeczymac go na pelnym ssaniu.Pomoglo.
Ale teraz wrocmy do pytania. Wyskakuje mi 1 i 3 bieg. Dlaczego tak sie dzieje ? Bieg wchodzi , rozpedzam sie i nagle PYK i jest luz. Please, help me ?
  
 
wyreguluj mechanizm lewarka
pchnij go troszke do przodu
reulacja to takie dwie srobki 13mm po prawej stronie tunelu na wysokosci lewarka

jak nto nie pomoze to kombinuj dalej idac w strone skrzyni
czyli po drodze masz lizak (łacznik met-gum) a juz później to skrzynke rozkrecac.....
ale jak nie za bardzo wiesz co i jak to sam skrzyni nie targaj


[ wiadomość edytowana przez: Peeryt dnia 2003-06-11 00:30:23 ]
  
 
Nie no słuchajcie!! Jak to można jeździć maluchem i nie potrafić ustawić sobie zapłonu!! To jest według mnie jakies nieporozumienie. Tymbardziej, ze nie jesteśmy jakimiś laikami z zakresu sztuki jazdy samochodem. Chociaż podstawowe czynności obsługowe umiejmy wykonywać przy własnym autku!! Jeśli macie potrzebe to mogę dokształcic z tego zakresu .
P.S. Proponuje wyregulować zapłon i gaźnik. Reszta będzie milczeniem. . Narazie i cze!!
  
 
taki z ciebie spec to jak cos to cie pomecze pytaniami heheheh
  
 
Cytat:
2003-06-11 00:25:40, Peeryt pisze:
wyreguluj mechanizm lewarka
pchnij go troszke do przodu
reulacja to takie dwie srobki 13mm po prawej stronie tunelu na wysokosci lewarka

jak nto nie pomoze to kombinuj dalej idac w strone skrzyni
czyli po drodze masz lizak (łacznik met-gum) a juz później to skrzynke rozkrecac.....
ale jak nie za bardzo wiesz co i jak to sam skrzyni nie targaj


[ wiadomość edytowana przez: Peeryt dnia 2003-06-11 00:30:23 ]





Mechanizm lewarka byl juz regulowany. Troche sie polepszylo i teraz znowu kapa. Moze wazne jest to, ze na luzie drazek jest ustawiony pod pewnym katem do przodu.
  
 
to w takim razie caly uklad napedowy przesunal ci sie na poduszkach
ja tak mialem jak na wstecznym przywalilem w kraweznika tlumikiem - wupex zgial sie troszke a ja poczulem jakbym w jaka sciane sie wrabal - caly uklad przesunal mi sie do przodu, rozrusznik walnal o bude i sie zepsul no i zostala tylko dwojka, czworka i wsteczny

lekarstwo:
wjedź na kanal, sprawdź czy poduszli pod skrzynia nalezycie leżą jesli nie to wymien je na nowe a podczas wymieniania trzymaj zaklinowany jakims lomem silnik i caly uklad troche cofniety
mozesz pobawic sie tez z mocowaniem do belki

milej zabawy
  
 
jesli chodzi o skrzynie to najczesciej jest to łącznik sprawdz go zobacz czy jakies srubki nie sa poluzowanei wyglada jak dwa metalowe lizaki połączone gumą najczesciej pomaga jego wymiana .Aco do gasniecia i strzelania to żeczywiscie moze byc zaplon sprawdz platynki i ustaw zapłon powinno pomóc
  
 
Co Wy wszyscy bezprzerwy o "lizaku"!! Skoro wyskakuja biegi nie jest ciekawie!! Powiem więcej- szukaj nowej szkrzyni!! uszkodzeń należy szukać wewnątrz tego urządzenia. Jeśli byłby to lizaczek to biegi albo by były albo też nie. Tutaj pozostaje wyjąć skrzynkę na zewnątrz otworzyć wieko i zobaczyć czy wszystko jest na swoim miejscu szczególnie wodziki!! ......Pozdrawiam i cze!!
  
 
Widynek, widze ze przy okazji targów nowe fotki do profilu zazuciłeś

Szkoda ze nic nie powiedzales tez bym się podłączył
  
 
jak podlaczyl??? o co ci chodzi?!?!
  
 
no proste, zaszalałem też nie kumam o co chodzi z tym podłączeniem
  
 
Brak mi cierpliwosci do tego auta. Oddalem go do mechanika i niech teraz oni powalcza