Obroty - na gazie nizsze, na benzynce wyzsze...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Mam problema. Niedawno udalo mi sie rozwiazac problem niestabilnych obrotow na biegu jalowym + gasniecia z tego powodu. Okazalo sie, ze mi poszla membranka regulatora cisnienia paliwa. Jednak po ustapieniu problemu pojawil sie inny. Essik zaczal wybrzydzac i nie lubi juz gazu. Na benzynce chodzi jak zloto, trzyma obroty i nie ma z nim problemu, ale na gazie czuje, ze po wrzuceniu na bieg jalowy obroty niebezpiecznie spadaja, nawet mi raz zgasl na swiatlach. Sek w tym, ze one nie faluja, tylko po wrzuceniu na luz sa bardzo niskie i po chwili wracaja do normy. Dzieje sie tak tylko na gazie i tylko gdy obroty schodza z wyzszych (podczas jazdy) do obrotow biegu jalowego. Nie wiem co to moze byc, bo swiece wymienilem, a krokowiec inaczej by sie zachowywal. A i jeszcze jedno, na luzie przy przelaczeniu z gazu na benzynke, obroty wskakuja na wyzszy poziom...
Macie moze jakies pomysly?
Z gory dzieki za pomoc!


[ wiadomość edytowana przez: jasqlek dnia 2007-03-27 23:44:43 ]
  
 
Z tą różnicą w obrotach to ja też tak mam. Na benzynie są nieco wyższe jak na LPG, choć powinno być odwrotnie. Jesli chodzi o gaśnięcie na LPG to może to być parownik, często tak jest. Może być źle zamontowany (prostopadle do osi auta), może też być źle wyrególowany komp.
  
 
filtr powietrza, filtr gazu,regulacja gazu (parownika).
  
 
Hej!
Parownik Ok.
Ostatnio jest jeszcze gorzej i przy hamowaniu - tylko na LPG - gasnie, lub schodzi do bardzo niskich obrotow, pozniej wyrownuje. Odlaczylem krokowca od gazu i nadal chodzil, a zdaje sie nie powinien. Za to jak sciagnalem filtr powietrza to na benzynce OK a na gazie od razu gasnie.
Moze to krokowiec gazu?
Dzieki za wszelkie pomysly!
  
 
Na pewno ten reduktor ok? Bo coś mi się nie widzi...
  
 
Wilku,

reduktor = parownik?

Bo ja nie za biegly z nazwami jestem ;o)
  
 
Tak. Obie nazwy są w użyciu.
  
 
Jezeli chodzi o parownik, to bylem u jednego znachora i stwierdil, ze jest OK, ale moze znasz jakiegos sprawdzonego goscia, to chetnie skorzystam z jego uslug.
  
 
Znam, ale chyba będziesz miał za daleko...
  
 
a czy podczas jazdy na gazie szarpnie ci czasem?
  
 
mam ten sam problem co jasqlek na benzynie ok a na gazie spadaja obroty do 500 i gasnie i to coraz czesciej przewody wymienione gaz ustawionyn swiece wymienione krokowiec czyszczony mechanicy stwierdzili ze wszystko ok teraz jak wlacze swiltla to mi z obrotow zchodzi do ok 700-750 tylko na gazie a juz nie mowie jak sie dmuchawa wlaczy bo wtedy schodzi do takich obrotow ze zaraz zgasnie ale to podejzewam ze bedzie alternator a dwa ze przy odpalaniu strasznie ciezko kreci ipolecial dymek spod maski tylko nie wiem z kad dokladnie a akumulator w innym aucie tez eskort tylko 1.8d i kreci normalnie to bedzie chyba tuleja na rozruszniku albo masa gdzies nie laczy poprawcie mnie jaksie myle