[126] pomocy problem z gaźnikiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mój silniczek mniej więcej posiada takie parametry:
Głowica -4mm,zawory ssące z CC(najprawdopodobniej)
walek rorzadusportowy: wysoki. (podczas testow bedzie wiadomo jak wysoko sie kreci)
rozrzad lekko przefrezowany
tloki odchudzone,nafrezowane i wypolerowane
kolo zamachowe stoczone i wywazone

Jakie proponujecie dysze w gaźniku. Moj kumpel doradził mi 135, bo sam na takiej kiedyś jeździł i mówił,że do tego potwora innej by nie dał. No i jak wygląda sprawa z rurkami emulsyjnymi bo ostatnia jaką dostałem dzisiaj kupić w mojej okolicy to f101 a z tego co wyczytałem to wielka kupa. Mam nadzieje,że coś pomożecie. Prosze o propozycje konfiguracji.
  
 
szczelina od ahmeda tudziez oryginal, jesli nie to tylko i wylacznie f8 (z najbardziej popularnej f101 mozesz zrobic f8, zalutowywujac 2 dolne otworki)

135 moze byc zdeka za duza startuj od 120 i testuj kolejne wyższe, powietrze 180
  
 
Ja przy podobnej konfiguracji śmigałem na 135 bo na mniejszych brakowało paliwa przy wyższych obrotach, a rurka emulsyjna to tylko i wyłącznie f8 działała bo na f 101 plewił jak cholera
  
 
a czy takie rurki można jeszcze gdzieś kupić???lub podpasować podobnie jak dysze 135 z poloneza???dzisiaj sie nabiegałem i ostatnią dysze 135 jeden mi sciąga aż z wrocka!!!w innych tematch czytałem ze zachwalali f74 i jakąs rurke szczelinową lub coś w tym rodzaju
  
 
Ja f 74 nigdy nie mgolem dorwac a f8 znalalzem w jednym z gaznikow starych wiec testowalem tylko meidzy f8 i f 101
  
 
no tylko,że wszystkie gaźniki mam raczej z nowszych typów więc f8 mi odpada chyba,że ktos chce sprzedać
  
 

RURKA EMULSYJNA F8 2,20 zł
RURKA EMULSYJNA F74 2,20 zł
RURKA EMULSYJNA F101 2,20 zł
RURKA EMULSYJNA F27 4,00
RURKA EMULSYJNA F30 4,00
RURKA EMULSYJNA F35 4,20

znalazłem w necie sprzedaż na wysyłke jak mi doradzicie to sobie kupie więc teraz pisac co i jak
  
 
daj linka prosze
  
 
tylko nie wykupcie mi wszystkiego!!!!!!

poradzcie co kupic
  
 
f8 kup, f74 to lipa wg. mnie jak i f101. te pozostale to moze cc? bo seryjnie takich nie bylo

mialem troche tego szitu, i powietrze 180 ale rozeszlo sie po kościach
  
 
Cytat:
2007-04-07 00:55:58, bassman1986 pisze:
RURKA EMULSYJNA F8 2,20 zł RURKA EMULSYJNA F74 2,20 zł RURKA EMULSYJNA F101 2,20 zł RURKA EMULSYJNA F27 4,00 RURKA EMULSYJNA F30 4,00 RURKA EMULSYJNA F35 4,20 znalazłem w necie sprzedaż na wysyłke jak mi doradzicie to sobie kupie więc teraz pisac co i jak




tyle ze oni spiewaja 20 zl za przesylke, wiec 1 szt sie nie oplaca brac
 
 
http://www.zum.lodz.pl/czamienne.html

F30 i F35 są do dwugardzielowca (kant, polonez, tarpan, żuk...)
  
 
poświęce te 20 zł trudno. więc radzicie f8, jesli chodzi po powietrze to zostanie 190
  
 
gdzies mam f8 ale 1 szt chyba tylko, f74 ponoc tez je dobre i mam kilka, dasz na znaczek + zywca to Ci posle
 
 
daj mi jakis namiar to pogadamy
  
 
Cytat:
2007-04-07 01:28:14, maciuhh pisze:
f8 kup, f74 to lipa wg. mnie jak i f101.


to zależy od gaznika...niektórzy mówia ze zestaw f74 190 i 117 przy weberze 28imb chodzi super...tak tez zrobilem ja.wiekszych zmian nieodczulem ale np kumpel dal wyzej wymieniony zestaw do fosa w el'u i mu zapitala jak marzenie....inne auto!
wałkowany temat wiele razy dlatego sory za OT ale cza TESTOWAĆ a nie czytac forum bo teoria niezawsze przakłada sie tak samo w praktyke
  
 
W sumie to ja mam 2 gaźniki w garażu, hmm wiesz bassman1986 wkońcu chciałem być Twoim pilotem (myśle że po nicku mnie poznajesz ) Zagadaj na GG to sie dogadamy tak samo jak z cewkami
  
 
ale my tu mowimy o silniku zdeka dłubanym, mało tego z wałkiem na wysokie obroty wiec ja nie wyobrazam sobie w nim rurki f74 ktora jest na dół i blokuje góre jak f101
  
 
A jakie były rurki w gaźnikach z lat 70 i 80 ?
  
 
Cytat:
2007-04-07 16:58:45, maciuhh pisze:
nie wyobrazam sobie w nim rurki f74 ktora jest na dół i blokuje góre jak f101



wreszcie ktos pisze jakieś konkrety