| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
is155 IS 200 Dziergowice | 2006-12-27 20:10:52 Wszystko to szczera prawda co napisał Gustaw6666 ale....
Każda Toyota dobrze się sprawuje na gazie pod warunkiem że co 25-30 tys.km będą regulowane zawory z powodu miękkich głowic.Wiem to z własnego doświadczenia.Odpuszczenie sobie tych regulacji spowoduje że po 80 a najpóżniej po 100tys.km głowica jest do roboty(siadają poprostu gniazda zaworowe). Co do montażu sekwencji...........Carinka bardzo dobrze chodzi na zwykłym układzie z dobrą elektroniką,należy tylko przemyśleć dobrze montaż czyli co,gdzie i jak. |
Egiptos Corolla e11/ Volvo V70 Lasowice Wielkie | 2006-12-28 15:01:26 Jeszcze jedno są specjalne systemy do silników z delikatnymi głowicami które chłodzą zawory to tak zwane systemy do LUBRYFIKACJI przykładowy link http://moto.allegro.pl/item152954743_promocja_oryginal_uklad_lubryfikacji_flash_lube.html
Ja zdecydowałem sie na założenie do swojej toyoty sekwencji BRC z systemem lubryfikacji. Stwierdziłem że na instalacji gazowej nie ma co oszczędzać i zaowocuje to bezawaryjnością i silnika i instalacji gazowej (mam nadzieję). Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za rady. |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2006-12-28 23:14:26 nie polecam BRC a co do systemu lubryfikacji to uważam, że regularna kontrola luzów zaworowych i poprawna regulacja instalacji zamykają temat. |
Egiptos Corolla e11/ Volvo V70 Lasowice Wielkie | 2007-04-10 20:12:35 Pewnie teą są niezłe , ale najważniejsze żeby montarzysta wiedział co robi bo jak nie to najlepszą instalacje skopie. |