| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2007-05-04 18:19:57 Sprawdzałeś czy parownik nie zamarza?
|
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2007-05-06 19:59:49 To "błoto" to ciężkie frakcje kiepskiej jakości gazu w dodatku słabo filtrowanego przez filtr gazu w fazie lotnej. Obawiam się, że należałoby się przyjżeć bliżej reduktorowi (z opisu wynika, że to lovato, ale nie mam pewności, a 60 tkm to sporo jak na niektóre reduktory). Poza tym warto przedmuchać wąż od butli do reduktora.
Aha, a dobrze ogrzany reduktor ma być niemal tak samo gorący jak silnik. [ wiadomość edytowana przez: Danek dnia 2007-05-06 20:01:05 ] |
OJOJ HYUNDAI ELANTRA Suwałki | 2007-05-07 09:07:16 Hmm dziwne, ponieważ od półtora roku tankuję tylko na jednej stacji i jest to stacja firmowa więc wydawało mi się że mają raczej dobry gaz. Ale sprawdzę reduktor - rozkręcę go i zobaczę co tam w środku słychać. |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2007-05-07 10:04:13 To, że tankujesz na renomowanej stacji wcale nie oznacza, że mają czysty gaz. Jeśli stacja ma już swoje lata, a zbiornik gazu nie był czyszczony (nawiasem, mało która stacja to robi, przynajmniej tak wynika z kontroli PIH), filtr gazu w stanie ciekłym (na pompie) nie wymieniany, to mimo iż dostawca przywozi czysty gaz, do samochodu można zatankować niezły syf. Tym go więcej im mniej gazu w zbiorniku na stacji. Jeśli do tego dołożyć niesolidnych dostawców (wcale nie takie rzadkie zjawisko) to mamy niezły bałagan .
A jak wyglądał filterek fazy lotnej jak go wymieniałeś? Mocno zapaćkany? Jeśli tak, to możliwe, że część tego "grafitu" dostało się do reduktora i przyspieszyło zużycie jego elementów. |