Od czego te kable?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
grzebiąc w samochodzie znalazłem dwa kabelki, nie wiem do czego i czy w ogóle powinny być podłączone. Pytam więc braci klubowej

Oto one:





Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
  
 
było juz o tych kabelkach...w wersji kombi z fabrycznym alarmem tylne boczne szyby przedzialu bagazowego sa podpinane tymi kabelkami do obwodu alarmu...jesli nie masz fabrycznego alarmu to nie masz ich do czego podpiac...pozdrawiam
  
 
No to wszystko jasne. Dzięki za pomoc. Przy okazji, czy za pomocą tej kontrolki silnika da się sprawdzić błędy w klimatroniku? Bo za każdym wyjmowaniem kluczyka zapalają się na chwilę dwie krechy... Cała klima działa, chłodzi, grzeje, dmuchawa działa w 100%, rozdział powietrza też działa. Dodam tylko, że zaczęło się od tego, że zacięła się dmuchawa (w innym wątku poruszałem problem), ale teraz wszystko działa i nie wiem o co chodzi... Liczę na pomoc.

Pozdrawiam
  
 
Miałem te kreski nie raz po odłączeniu panelu klimy, ale po jakimś czasie same znikały
  
 
Dzisiaj krechy znikły Dzisiaj podczas jazdy klima zaczęła chodzić bardzo wydajnie, otwieram maskę, a ten aluminiowy element jest biały od szronu. Mierzę temperaturę powietrza z wylotów, a tam 1 stopień. Później pokazało się nawet 0. Temp na zewnątrz ok. 19 stopni. Czy tak ma być, czy coś jest rozwalone?

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
Mierzę temperaturę powietrza z wylotów, a tam 1 stopień. Później pokazało się nawet 0. Temp na zewnątrz ok. 19 stopni. Czy tak ma być, czy coś jest rozwalone? Pozdrawiam



nie jestem ekspertem, ale cos tu nie tak. kilka m-cy temu bylem na napelnieniu i po pomiarach wyszlo, ze mam ok. 8 stopni, co bylo uznane za wynkik bardzo dobry. ale oszronionych przewodow nigdy nie mialem ani na pewno tak niska temp. nie wylatywala.
  
 
Mało widziałeś. Jak ustawisz klimę na min temp przewody będą oszronione. A po krótkim postoju będzie mokra plama pod wozem bo zaczyna się topić.
  
 
Cytat:
2007-07-03 23:23:12, gieroy pisze:
Mało widziałeś. Jak ustawisz klimę na min temp przewody będą oszronione. A po krótkim postoju będzie mokra plama pod wozem bo zaczyna się topić.



mokra plama pod autem nie jest od przewodow, ale kapie ze specjalnie wyprowadzonych przewodow od parownika. w omedze kapie nawet z 2 wezykow