MotoNews.pl
  

Łożysko piasty koła PP

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Od jakiegoś czasu jeżdże ze świecącą kontrolką ABS-u i ASC . Po wymianie czujnika ABS-u (koła prawy przód) na jakieś 300 km było O.K. później zaczęły kontrolki zapalać się i gasnąć w zależności albo kiedy ruszyłem lub po ponownym uruchomieniu silnika.
Po teście kompem okazało sie że nadal "coś" jest nie tak w PP.
Diagnoza padła na łożysko i teraz pytanie. Jaka jest szansa że to faktycznie łożysko,przecież to kawał metalu z kulkami i pierścieniem!Czy mieliście juz taki problem z ABS-em i po wymianie łóżyska wszystko wróciło do normy?
Nie chce mi sie wywalać 3 stówek na nową piaste(bo łożysko podobno występuje tylko razem z piastą) tym bardziej że stare nie hałasuje- podpowiedzcie co dalej z tym fantem!
E39 523i z 99`
  
 
może masz zaśniedziałe styki gdzies w układzie abs/asc, kolega tak miał w astrze II wyczyścił wszytsko i jest ok
  
 
Dzięki za odp. ale Twoja rada odpada!
Sprawdziłem"na piechotę"(miernikiem) przewód i złączke od czujnika ABS-u wygląda że jest O.K. Dla pewności stary czujnik wymieniłem na nowy. Centralke ABS-u odkręciłem oczyściłem właśnie widoczne tam styki troszkę je odginając, żeby lepiej kontaktowały - niestety nie pomogło
Może są jeszcze jakieś inne styki o których wiecie a ja może ich nie wyłapałem?
Pozdro Zulek