| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Armani01 | 2004-06-17 14:34:06 Panowie pomocy |
piotr-ek | 2004-06-17 15:21:49 No po moim "przypadkowym" resecie kompa było nawet lepiej niż poprzednio... albo tak mi się wydawało. A obroty 150... może Ty masz dizla? |
Sergiusz- Espero 1.8 CD+LPG Sosnowiec | 2004-06-17 15:35:26 Armani mogą być różne przyczyny u mnie przestały falować obroty po wyczyszczeniu silniczka krokowego.Sprawdż czy nie łapie lewego powietrza gdzieś wokolicach filtra powietrza,ale zacznij od silnika krokowego. |
Armani01 | 2004-06-17 16:02:18 Piotrek ... chodziło o 1500 A tak btw.. co to jest silniczek krokowy i gdzie takowe ustrojstwo się znajduje ??? |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2004-06-17 17:00:47 A ja ostatnio eksperymentowałem z EGR i wg mnie objawy wskazują właśnie nań! Choć może to być silniczek krokowy (takie czarne cylindryczne cóś na kanale dolotowym nad przepustnicą, dochodzą do tego 3 kabelki, ma kształt hmm.. silniczka?) |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2004-06-17 17:12:04 Aha, silniczek krokowy można łatwo sprawdzić!
Przy rozgrzanym silniku stań na parkingu i obserwuj obroty silnika na biegu jałowym. Powinno być około 850 obr/min. Teraz włącz jednocześnie światła, ogrzewanie szyby i otwórz okna (jednocześnie) Obroty powinny wyraźnie spaść, by po chwili powrócić do początkowych 850/min. Jeśli nie powrócą - silniczek wymaga czyszczenia/wymiany. |