[126] kilka pytań dot.swap 1.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam problem odpaliłem dziś swoją bestie czli maluszka na silniku 1.0 fire spi i chodzi troche nierówno może być to powodem że nie jest podłączona jeszcze sonda lambda i dostaje mieszanke nie taką jak powinien??
i po poskłdaniu wszystkiego okazuje się że mam tylko 2,4 i wsteczny poluzowałem śruby z boku ale nadal nic tak jakby nagle drązek się skrócił
  
 
nierowna praca to raczej mapsensor (choc moja wiedza na tmat 1.0 jest mierna i niewiem czy to wogole ma). u mnie nieszczelnosci w ukladzie wtryskowym - map sensor powodowaly wlasnie falowanie. odpiecie lamby dzwignelo tylko ciut obroty i won spalin
  
 
no ja niewiem nawet co to jest ale przed wyjęciem go z poprzedniego auta chodził równo i niebyło tego problemu a u mnie jest i nie mam tylko lambdy podpietej
  
 
Spal go!!!! Ja mam taką ochotę ze swoim zrobić bo już mnie to zaczyna wqrwiać. Był dzisiaj na diagnostyce i nic- żadnych błedów. Mimo to silnik tak wariuje że już szkoda pisać. Te silniki to chyba już fabrycznie były p**rdolnięte. Już nam pomysłów brakuje.

BTW:> twój motor nie ma map sensora bo jeszcza na aparacie siedzi. To że nie chodzi równo to raczej nie wina sondy bo bez niej silnik dostaje domyślne mapy. Powodem może być wiele rzeczy w tym także krokowy.
Co do biegów, to efekt pewnie grzywych poduch, jak ni8e chcesz się bawić z ich ustawianiem to możesz pomodzić przy mechanizmie zmiany biegów odpowiednio podkładając podkładni z dołu lub z góry między tunel a mechanizm. Jesteż pewny że masz 2,4 i R?
  
 
Cytat:
2007-04-10 21:30:22, DAWCY pisze:
Spal go!!!! Ja mam taką ochotę ze swoim zrobić bo już mnie to zaczyna wqrwiać. Był dzisiaj na diagnostyce i nic- żadnych błedów. Mimo to silnik tak wariuje że już szkoda pisać. Te silniki to chyba już fabrycznie były p**rdolnięte. Już nam pomysłów brakuje. BTW:> twój motor nie ma map sensora bo jeszcza na aparacie siedzi. To że nie chodzi równo to raczej nie wina sondy bo bez niej silnik dostaje domyślne mapy. Powodem może być wiele rzeczy w tym także krokowy. Co do biegów, to efekt pewnie grzywych poduch, jak ni8e chcesz się bawić z ich ustawianiem to możesz pomodzić przy mechanizmie zmiany biegów odpowiednio podkładając podkładni z dołu lub z góry między tunel a mechanizm. Jesteż pewny że masz 2,4 i R?



zapodaj góre 1.2 MPI z osprzetem i bedzie rakieta
  
 
Cytat:
2007-04-10 21:34:29, Gonzo_BB pisze:
zapodaj góre 1.2 MPI z osprzetem i bedzie rakieta


Nie chce rzeźby, jak już to całe 1.2 albo wogóle. Ew. z tego zrobić gaźnikowca
  
 
Cytat:
2007-04-10 21:40:26, DAWCY pisze:
Nie chce rzeźby, jak już to całe 1.2 albo wogóle. Ew. z tego zrobić gaźnikowca



a co to za rzeźba? zakladasz i jeździsz plug&play
1.1 ma mniejszy skok, szybciej sie wkreca nie takie zle rozwiazanie...

[ wiadomość edytowana przez: Gonzo_BB dnia 2007-04-10 21:46:50 ]
  
 
Cytat:
2007-04-10 21:46:14, Gonzo_BB pisze:
a co to za rzeźba? zakladasz i jeździsz plug&play 1.1 ma mniejszy skok, szybciej sie wkreca nie takie zle rozwiazanie... [ wiadomość edytowana przez: Gonzo_BB dnia 2007-04-10 21:46:50 ]


Tylko że koszt zakupu głowy, listwy, kolektorów i wiązki z kompem jest pokrywalny z zakupem 1.2 może bez osprzętu ale ten można częściowo zapożyczyć z tego który jest. Sory za ot
  
 
no możecie się śmiać ze mnie ściągłem blache z przegrody i wyczyściłem palec na aparacie bo myślałem że może to wina złej iskry i jak juz wszystko poskładałem jak trzeba to okazało sie ze wtyczka z wtrysku wypadła bo nie ma na niej spinki teraz wszystko gada jak trzeba tytlko biegi musze ustawić dzięki za rade
  
 
Cytat:
2007-04-11 22:22:30, pablo170 pisze:
no możecie się śmiać ze mnie ściągłem blache z przegrody i wyczyściłem palec na aparacie bo myślałem że może to wina złej iskry i jak juz wszystko poskładałem jak trzeba to okazało sie ze wtyczka z wtrysku wypadła bo nie ma na niej spinki teraz wszystko gada jak trzeba tytlko biegi musze ustawić dzięki za rade


Która wtyczka?
  
 
Cytat:
2007-04-11 23:05:26, DAWCY pisze:
Która wtyczka?



jak masz aparat wtryskowy to od strony przegrody masz brązowy port(ja taki mam) na niego przychodzi wtyka czarna z 4 kablami jak ona jest wypięta to silnik chodzi nie równo dusi się i gaśnie

u mnie były takie objawy po wpięciu jej wszystko się uspokoiło i reakcje na gaz płynna obroty w normie. może masz też problem z tym albo kabel który idzie do tej wtyczki się przerwał.
  
 
Cytat:
2007-04-12 09:09:06, pablo170 pisze:
jak masz aparat wtryskowy to od strony przegrody masz brązowy port(ja taki mam) na niego przychodzi wtyka czarna z 4 kablami jak ona jest wypięta to silnik chodzi nie równo dusi się i gaśnie u mnie były takie objawy po wpięciu jej wszystko się uspokoiło i reakcje na gaz płynna obroty w normie. może masz też problem z tym albo kabel który idzie do tej wtyczki się przerwał.


Znaczy się potencjometr przepustnicy? Już reaguje na gaz ale coś krokowy mi obroty podciąga/opuszcza za bardzo
  
 
dawajcie gaznika ja juz odpuscilem walke z wtryskiem. Idzie do diagnosty i elektryka. pierdole go. Dobrze ze nastepny motor jest na gazniku
  
 
Cytat:
2007-04-12 18:48:15, Phantii pisze:
dawajcie gaznika ja juz odpuscilem walke z wtryskiem. Idzie do diagnosty i elektryka. pierdole go. Dobrze ze nastepny motor jest na gazniku


Za szybko się poddajesz. Na diagnostyce na 100% nic nie pokaże jak było u nas, wkońcu po kilku dniach dumania auto działa, może po prostu miał gorsze dni i trzeba mu to wybaczyć. Już jest si, (ciekawe na jak długo ) A jak znowu mu odjebie to się dopiero wtedy wyjebie wtrysk i da gaźnik albo zmiana motoru. Weź jeszcze trochę pokombinuj. Pompa działa? Sprawdź czy ze spiętą na krótko pompą ruszy.
  
 
na krotko-rozumiem ze ma caly czas podawac paliwko. no jutro zobacze-najgorszy to ten wtryskiwacz co mi nie wstrzykuje wachy padalec jeden :|
  
 
to u mnie pompa buczy i nie pompuje co ciekawe może ktoś ma co nie cieknie i działa
  
 
nasz (moj i phantiego) bedzie oddawany do diagnosty i zobaczymy co z tego wyniknie, !! prawdopodobnie cos z kalami... !!
!!