Conajmniej dziwne! - Problem ze świecami

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam! wymieniłem dziisaj olej, filtr oleju, świece, filtr paliwa, filtr oleju, filtry kabinowe! i na wolnych obrotach czasem sie zamuli! tzn. tak jakby przerywa! na minute zamuli sie z dwa razy na ułamek sekundy! wczesniej tak niebyło! co to moze byc?!?! dzięki pozdro! bezproblemu wkręca sie na obroty i z nich schodzi!

[ wiadomość edytowana przez: BeeMWe dnia 2007-03-10 14:48:50 ]
  
 
Może nie docisnąłeś kabli na świecach, obluzował ci się jakiś wtyk,masz przebicie w inst. zapłonowej (obejżyj silnik po ciemku),albo coś w tym kierunku.
  
 
zła przerwa na swiecach?
  
 
co znaczy że zła przerwa na świecach?! (podejrzewam ze chodzi o przerwe między izolatorem a elektrodą?!)dzisiaij sprawdze wszystkie świece pokoleji i napisze co z tego wyszło wiem ze czasem zdarza sie ze nowa świeca może byc niesprawna! dodam ze na zagrzanym silniku przerywanie występuje o wiele częsciej! także na 90% świece! dzięki

[ wiadomość edytowana przez: elroy_85 dnia 2007-02-16 07:09:41 ]
  
 
odkręcam świece , patrze a ona cała zakopcona na czarno:| i tak wszystkie wyglądały! a przejechałem moze 20km, wsadziłem stare dodam ze to NKG bkr ek6, przejechałem pare km i śmiga zajebiscie, nic nieprzerywa, kolor stalowo-szary czyli taki jaki byc powinien, świece zawiozłem do reklamacji! ciekawe to wszystko!
  
 
a w tych nowych (zakopconych byla przerwa zeby iskra mogla skakac?
mialem kiedys taki przypadek ale sie zorientowalem odkrzywilem wszysktie tyle ile powinny byc i bylo gitara
  
 
oj no teraz to już nienapisze bo świece pojechały do producenta! pozatym nie mam szczelinomierza i nie wiem jakie dokłądnie powinny byc odległości elektrod od izolatora!? pozdR
  
 
witam ponownie! no więc reklamacji nieuwzględnili twierdząc że wszystko z nimi jest OK! porównałem elektrody nowych i starych świec i stwierdzam że występuje ZNACZNA różnica!! tak więc mam pytanko! czy ktoś wie jaka powinna być wartość [mm] między elektrodą a izolatorem?!
  
 
WITAM! W E 39 PRZERWA MIEDZY ELEKTRODAMI MUSI MIEĆ 0,9 MM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
wielkie dzięki ale dopiero w przyszłym tygodniu napisze o moich zamierzonych działaniach związanych ze zmianą odległości elektrod moje mają 0,4, bo 0,5 już niewchodzi, a największy mam 0,6, także jak se załatwie 0,9 i wsadze świeczki to sie odezwe pozdro i raz jeszcze dzięki
  
 
Siema Elroy co to za swiece, jaka firma??? dlaczego nie wlozyles dedykowanych do tego silnika najlepiej jest wlozyć to co wyjezdzalo oryginalnie w silniku z fabryki i bedzie po klopocie,

jak chcesz teraz idealnie i dokladnie to zrobić??? zabawa kombinerkami i szczelinomierzem nie da takiego efeku jak oryginal
sam slyszalem o takim przypadku ze po nieumiejetnej probie ustawiania pękla elektroda i porysowala gladź cylindra!!! wiadomo z czym sie to wiaze, nikomu tego nie zycze, dlatego uważaj


pozdro
  
 
no hej! włożyłem dedykowane do tego silnika! czyli NGK BKR 6 EK! takie też były wczesniej! jutro jade tam gdzie to kupiłem i powiem ze chce nowe a odstęp ma być 0,9! jak nie to im te świece w dupy powkręcam!!!! sory za wulgaryzm ale wkurzają mnie tacy ludzie! dwa razy do reklamacji je odsyłali i napisali że wszystko jest w jak najlepszym porządku i powiedzieli żebym pojechał na komputer sprawdzic elektronike silnika;/ co za jełopy! przecież tłumaczyłem im że na starych śmiga bezproblemowo!!
  
 
pewnie nawet nigdzie nie wyslali tych swiec tylko sciemniaja pajace.
BTW Ja tez jezdze na tych swiecach, pare miechow temu wymienilem i jest wszystko cacy

Wal po ryju a potem zadawaj pytania

napisz jaki byl final i co wywalczyleś
  
 
witam!
co za ludzie, po trzeciej reklamacji wymienili mi je na nowe! wsadzam je odpalam i to samo:| lekko sie W$%^wiłem wziąłem szczelinomierz i 0,4 niewchodzi;/ nagiąłem elektrody na 0,9 i śmiga , mogli mi powiedziec ze sam se mam szczeliny zrobic odpowiednie!!
pzdR.
Następnym razem kupie gdzie indziej i pojade do ze szczelinomierzEM;d hehe

[ wiadomość edytowana przez: elroy_85 dnia 2007-04-21 20:52:40 ]
  
 
witex, to ze NGK są bez rewelacji to juz wiadomo,ale ze była na nich taka mała przerwa to bardzo dziwne, tez miałem przeboje z NGK, ostatnio zakupiłem nasze swiece ISKRA bardzo polecam, silnik od razu inaczej pracuje, to sie czuje ze ma dobra iskrę!!
  
 
Witam miałem ten sam problem ze swiecami NGK w 2.0 M50 kópiłem nowe wsadziałem je i auto nie chciałe jechac rano dziwnie paliło wiec pojechałem do sklepu i kópiłem BOSCH i polecam działają pieknie ,pozdr.
  
 
ja mam ngk i sobie chwalę
  
 
Cytat:
ja mam ngk i sobie chwalę


Ja również, żadnych problemów. Przed wymianą miałem takie same zamontowane, a to jeszcze niemiec wsadzał.
  
 
Witam!

Ostatnio wymieniałem świece w swojej E30 325 i się załamałem
Tylko 2 z 6 świec były OK pozostałe 4 były uszkodzone, na 2 prawie w ogóle nie było izolatora. Dodam że świece które miałem to NGK.
Podejrzewam, że będę musiał zdjąć głowice, ale co tam zobaczę tego nie chce wiedzieć
  
 
Mi sie wydaje ze po wymianie czegos starego na nowe powinna byc jakas róznica i poprawa,a nie to samo bezsensu. NGK to syf juz kilka razy sie przejechałem i jak widze nie tylko ja!!!!!!!!
Polecam Iskrę, Bosch-tez raczej nie zawiedzie.