Problemy z instalacją?? POMOCY!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam serdecznie
jestem nowym uzytkownikiem a na to forum przybywam w poszukiwaniu pomocy dotyczacej instalacji w moim samochodzie

AUTO: mitsubishi pajero V6 pojemnosc 3000

INSTALACJA: jako ze sie nie znam napisze to co na umowie czyli:
reduktor COMETA SUPER, zbiornik stako, przewód gazowy elpigaz, wielozawor elpigaz prawy, obudowa zaworu i wlew rowniez elpigaz, mikser daewoo nubira/leganza 2,0 16v, układ sterowania Voila Plus, emulator Pitagoras 6cyl. uniwersalny

PROBLEM: czasem gdy silnik ma juz wyzsza temperature tzn gdy troche juz pojezdze, np gdy sie zatrzymuje na swiatlach slycghac "pykniecie" zmiane na benzyne i z powrotem na gaz, lub pozostaje na benzynie, zdazylo sie tez ze pyknelo raz drugi trzeci i gas silnik calkowicie.....

PYTANIA: dlaczego tak sie dzieje?? czy instalacja taka jaka napisalem to cos taniego sredniego czy tez dobry sprzet>??

bylem z tym juz u jednego fachowca, podlaczyl komputer i mowi ze jak dla niego to wszystko jest ok, skasowal dyszke i tyle bylo jegoP no ale nie wazne, spalanie tez jest naprawde ok, wiec nie wiem o co chodzi

mile widziane odpowiedzi za ktore z gory dziekuje)
POZDRAWIAM
  
 
moim zdaniem masz za małe obroty na biegu jałowym,ja wymieniłem świece i już nie przeskakiwał ,obroty ustabilizowały sie,sprawdz też filtr powietrza czy nie jest brudny.
  
 
tyle ze tak sie dzieje tez w momencie jazdy nawet na 5 biegu, instalacja jest tak ustawiona ze przy 2000obrotow przelacza sie na gaz i gdy np jade na 5 czy innym nizszym biegu w okolicach 1500-2000obrotow wtedy sie zdarzy mu przelaczyc na benzyne...
  
 
Witam.
Prawdopodobnie masz 2 generacje i jeśli masz przerzut na benzynę to cewka zaplonowa w tym zakresie traci sygnał obrotów. więc automatycznie przerzuca na benzynę.


Cytat:
2007-04-16 14:10:27, szyman_slupsk pisze:
tyle ze tak sie dzieje tez w momencie jazdy nawet na 5 biegu, instalacja jest tak ustawiona ze przy 2000obrotow przelacza sie na gaz i gdy np jade na 5 czy innym nizszym biegu w okolicach 1500-2000obrotow wtedy sie zdarzy mu przelaczyc na benzyne...

  
 
a czy sonda lambda moze miec z tym cos wspolnego bo teraz mi sie przypomnialo ze po podlaczeniu dawala ona jedynie minimalne oznaki zycia, gazownik wspominal cos rowniez o silniczku krokowym ktory jest podlaczony jakos tak zeby tylko przejsc przez przeglad??