| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() arthurmk2 VW Golf II GT Special mrzezino | 2007-04-11 08:31:26 czytałem na jednym forum ze koles założył blosa do 1.8/90ps tylko w mk3 ale auto jezdzilo jak na recznym.dopiero jak wstawil zweszke z dekielka od sprayu o śr.11mm przed blosem to chodził jak "złotko"!! ale jaki ma sens zakładanie blosa skoro masz dziurke mniejsza jak na mikserze poza tym pytalem sie mechaników ze blos w silniku z przepustnicą to większe ryzyko wystrzałów....także wydaje mi sie ze szkoda kasy i motogodzin na takie modyfikacje... ale moze macie jakies inne pomysły jak podnieść dynamike takiego silnika na LPG?
Pozdro i dzieki za opinie |
_wydra civic coupe d16z6 s | 2007-04-11 11:20:23
jakis dziwny przypadek, stawiam na zbyt mały parownik albo mial silniczek krokowy wstawiony na wezu doprowadzajacym LPG do blosa no albo jeszcze mała czulosc parownika i jak byla zwezka to podcisnienie sie tworzylo spore i parownik mial latwiej
a to na wilopunkcie nie ma przepustnicy na jednopunkcie to przecierz nawet na mixerze nie ma strzałów
najbardziej to chyba bys podniósł moc jak bys zalozyl kolektor od wielopunktu tylo przy blosie musisz miec wydajny reduktor zebys nie wstawial w dolot puszek od sprayu
niech sie wypowie moze gondoljerzy bo on chyba kiedys zmienial kolektor w swoim galancie |
martwica21 BMW 325ix Radom | 2007-04-17 17:36:35
Tu się z kolegą zgodzę, jeżeli masz reduktor dobrany w sam raz do mocy twojego pojazdu to na blosie może brakować gazu na wysokich obrotach i będzie bardzo ubogo. Napisz gdzie masz zamontowany mixer, czy na wstrysku czy gdzieś między filtrem a wtryskiem. |