Blos w golfie mk2. silnik 1.8 gt na jednopunkcie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
siemanko....zastanawiam sie nad montarzem blosa w moich czterech kółkach...ale niewiem czy to magiczne urządzenie zdaje egzamin w silnikach bez przepływomierza :/ chciałbym zaznaczyc ze posiadam silnik 1.8 / 90 ps z instalacją BRC 2 generacji, jakie są szanse na to że bedzie to poprawnie działało?(chodzi mi o lepszego kopniaka na LPG .....chłopaki pomóżcie!!
  
 
da rade pewnie ze bedzie chodzilo tylko ze nie wpłynie to az tak znaczaco na moc jak przy autach z wielopunktem. to czy jest przepływka czy jej nie ma to raczej nie ma znaczenia. jak masz jednopunkt to bedizesz tez mial chyba problem z montazem bo blos powinien pracowac w pozycji pionowej
najwiekszy przyrost mocy bys mial jak bys zalozyl kolektor od wielopunktu(pasuje napewno) tylko wtedy autko by smigalo tylko na LPG ale mocy by mialo pewnie tyle samo albo i wiecej niz teraz masz na benzynie
poszukaj na forum forda albo tu na motonews w"toyota forum techniczne" założylem wontek o blosie i tam są linki do ciekawych stronek
pozdrawiam i zdawaj relacje jak założysz
  
 
Czy aktualny mikser gazu, taki jak masz, ma zdecydowanie mniejszy przelot niż przepustnica? Jeśli mniejszy to blos może dodać ,,kopa" bo przepuści więcej powietrza, a jeśli mikser nie jest wyraźnie mniejszy to nie licz na fajerwerki. Przy porównywaniu miksera i przelotu przepustnicy nie zapomnij o osi przepustnicy.
  
 
Cytat:
2007-04-10 17:41:07, gondoljerzy pisze:
Czy aktualny mikser gazu, taki jak masz, ma zdecydowanie mniejszy przelot niż przepustnica? Jeśli mniejszy to blos może dodać ,,kopa" bo przepuści więcej powietrza, a jeśli mikser nie jest wyraźnie mniejszy to nie licz na fajerwerki. Przy porównywaniu miksera i przelotu przepustnicy nie zapomnij o osi przepustnicy.




dokladnie jak kolega pisze i zalecany przelot mixera to 2/3 srednicy przepustnicy, mialem kiedys golfa z takim silnikiem tylko ze na gaźniku i u mnie mixer byl chyba 36mm
  
 
czytałem na jednym forum ze koles założył blosa do 1.8/90ps tylko w mk3 ale auto jezdzilo jak na recznym.dopiero jak wstawil zweszke z dekielka od sprayu o śr.11mm przed blosem to chodził jak "złotko"!! ale jaki ma sens zakładanie blosa skoro masz dziurke mniejsza jak na mikserze poza tym pytalem sie mechaników ze blos w silniku z przepustnicą to większe ryzyko wystrzałów....także wydaje mi sie ze szkoda kasy i motogodzin na takie modyfikacje... ale moze macie jakies inne pomysły jak podnieść dynamike takiego silnika na LPG?

Pozdro i dzieki za opinie
  
 
Cytat:
2007-04-11 08:31:26, arthurmk2 pisze:
czytałem na jednym forum ze koles założył blosa do 1.8/90ps tylko w mk3 ale auto jezdzilo jak na recznym.dopiero jak wstawil zweszke z dekielka od sprayu o śr.11mm przed blosem to chodził jak "złotko"!!



jakis dziwny przypadek, stawiam na zbyt mały parownik albo mial silniczek krokowy wstawiony na wezu doprowadzajacym LPG do blosa no albo jeszcze mała czulosc parownika i jak byla zwezka to podcisnienie sie tworzylo spore i parownik mial latwiej

Cytat:
blos w silniku z przepustnicą to większe ryzyko wystrzałów


a to na wilopunkcie nie ma przepustnicy na jednopunkcie to przecierz nawet na mixerze nie ma strzałów

najbardziej to chyba bys podniósł moc jak bys zalozyl kolektor od wielopunktu tylo przy blosie musisz miec wydajny reduktor zebys nie wstawial w dolot puszek od sprayu
niech sie wypowie moze gondoljerzy bo on chyba kiedys zmienial kolektor w swoim galancie
  
 
Cytat:
2007-04-11 11:20:23, _wydra pisze:
najbardziej to chyba bys podniósł moc jak bys zalozyl kolektor od wielopunktu tylo przy blosie musisz miec wydajny reduktor zebys nie wstawial w dolot puszek od sprayu



Tu się z kolegą zgodzę, jeżeli masz reduktor dobrany w sam raz do mocy twojego pojazdu to na blosie może brakować gazu na wysokich obrotach i będzie bardzo ubogo.
Napisz gdzie masz zamontowany mixer, czy na wstrysku czy gdzieś między filtrem a wtryskiem.