| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MILES125 F&F Sympatyk Lada 2107 PŁOCK | 2007-04-15 11:02:09 Miałem ten sam problem, pomogło ustawienie pływaka ustawiłem na 3mm. |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2007-04-15 11:12:48 dzięki , będziemy testować , myślałem ,też nad przegrodą w gaźniku , ale nie wiem jak ją tam umocować |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2007-04-15 11:14:18 a mam jeszcze do ciebie pytanko MILES , czy po katowaniu masz mokrą uszczelkę pod pokrywą pływaka w gaźniku ? , bo moja jest cała w bęzynie |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-04-15 11:46:41 przy tak zubożonych nastawach nie ma prawa dobrze chodzić. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-04-18 14:26:56 Zauważ że każda kolejna modyfikacja tych gaźników miała coraz uboższe nastawy i silnik miał coraz gorsze osiągi, dziury w gazie itd. nawet Szczeciński pisze o tym w usprawnieniach poloneza.
Więc każda modyfikacja szczególnie do KJS powinna zwiększać ilość paliwa a nie zmniejszać. W pierwszych wersjach DF ustawiania dla pierwszej gardzieli były 125 paliwo 210 powietrze i rurka F30 przy poziomie paliwa 5,5. Kolejna sprawa to poziom paliwa, co znaczy 7-8mm ?? 1 mm różnicy w tym przypadku to dużo. Dokładnie jakie nastawy bedą dla Ciebie najlepsze tego Nikt Ci nie powie. Jednak zaczął bym od ustawień fabrycznich i podniósł poziom paliwa o 0,5 1 1,5 mm. i sprawdzał. Spróbuj też z Rurką F30 zamiast F35. A zakładanie mniejszej dyszy przyniesie Ci oszczędność w postaci wypalonych zaworów. |
Radass Fiat 126p Brodłej | 2007-04-18 17:13:22 dokładnie, jak mawiaja mechanicy: samochod musi cos palic-albo paliwo albo zawory |