Awaria rozrusznika?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Dziś pierwszy raz od kupna chyba pierwsza poważniejsza usterka wyszła, jechałem do Wrocławia (130KM) trochę stałem w korkach, jak dojechałem na parking samochód był już solidnie zagrzany wskazówka z temp. prawie na full (ale nie na czerwonym). Jak wyłączyłem silnik nie mogłem go odpalić rozrusznik nie dawał znaku jakby jakaś blokada była. Dopiero po paru minutach jak się trochę ochłodził to odpalił czy to normalne? czy trzeba powoli wymieniać rozrusznik?


pzodr
  
 
Normalne Ale szczegóły powiem jak się wytłumaczysz, dlaczego nie dałeś znać będąc we WRoCku
  
 
Widze,ze temat rozrusznika powraca jak boomerang...znaczy ze idzie wiosna
ps.jak uzyjesz wyszukiwarki to duuuzo znajdziesz na ten temat
  
 
A jak użyjesz nowego smaru do przekładni planetarnej, to nic nie będziesz musiał szukać
  
 
ale żebyś nie smarował sprzęgiełka bezwładnościowego bo uznasz że elektromagnes jest zrypany, wymienisz na nowy i dalej będziesz miał to samo.
  
 
Cytat:
2007-03-09 19:28:51, Kleszczak pisze:
ale żebyś nie smarował sprzęgiełka bezwładnościowego bo uznasz że elektromagnes jest zrypany, wymienisz na nowy i dalej będziesz miał to samo.



Dobrze jest mądrego człowieka czasem posłuchać. Polecam wszystkim.
  
 
Cytat:
2007-03-09 18:33:08, WilK pisze:
Normalne Ale szczegóły powiem jak się wytłumaczysz, dlaczego nie dałeś znać będąc we WRoCku



Następnym razem na pewno dam znać tylko zrobią mi polerkę żeby wstydu nie było , to mi pokażesz co z tym rozrusznikiem
  
 
Cytat:
2007-03-09 20:05:06, lukasino pisze:
Następnym razem na pewno dam znać tylko zrobią mi polerkę żeby wstydu nie było , to mi pokażesz co z tym rozrusznikiem



Pokazywałem jak byłem mały Teraz ewentualnie mogę opowiedzieć
  
 
Ja bym jeszcze proponowal odlaczyc przwody ktore ida do rozrusznika i oczka przeczyscic i to samo przy rozruszniku i porzadnie przykrecic.

Mialem poobny problem latem, jak dotykalem kabli to essinka zapalala jak juz odpalial to juz ni chcial odpalic i musialem znow kablami poruszac
  
 
Tu akurat opisujemy niedomagania rozrusznika po mocnym nagrzaniu. Ale poradę MacFly nie szkodzi zastosować.
  
 
Znajomy mi zrobił osłonę termiczną i jest ok ten rozrusznik się nagrzewał od silnika i świrował. teraz jest ok
  
 
Ja bym jeszcze dodał, że dość ważne jest dokręcenie śruby styku automatu (tej spodniej M6 od której odchodzi blaszka lutowana do automatu) i sprawdzenie, czy w przekładni obwiedniowej (planetarnej) jest smar. Miałem problemy po nagrzaniu auta, a po przesmarowaniu i dokręceniu wszystkich połączeń elektrycznych (poprawiłem również luty na automacie) jak ręką odjął.
  
 
Cytat:
2007-04-23 21:03:33, WilK pisze:
Ja bym jeszcze dodał, że dość ważne jest dokręcenie śruby styku automatu (tej spodniej M6 od której odchodzi blaszka lutowana do automatu) i sprawdzenie, czy w przekładni obwiedniowej (planetarnej) jest smar. Miałem problemy po nagrzaniu auta, a po przesmarowaniu i dokręceniu wszystkich połączeń elektrycznych (poprawiłem również luty na automacie) jak ręką odjął.


dzięki, przekaże auto jeszcze stoi na warsztacie