Przerobki glowicy, walki rozrzadu, chip tuning - gdzie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Konkretniej gdzie pytac i o co? Przechodzil juz ktos przez to? Ma ktos jakies doswiadczenie?
  
 
wałki Polecem Kent Camsa albo Pipera głowice jest pare zakłądównp: PromotoR Chojnacki , Mielcarek elektronika to Power Tronic
  
 
osobiscie znam jedna firme z katowic.. moze nox zna ich nazwe.... jak sie jedzie od rynku na wprost i ul. damrota mija sie po prawej.. sa jeszcze dalej... to jest chyba ul. warszawska, ale nie jestem pewien. przygotowuja tam samochody do rajdow... robia tunin zarowno mechaniczny, jak i chiptuning... tyle ze ceny maja duze
  
 
Jacek chojnacki.....
  
 
Wiem oco ci Liked chodzi pare alt temu stał unich essi cossie ale niepamiętam nazwy
  
 
Cytat:
2005-04-03 23:00:37, liked pisze:
osobiscie znam jedna firme z katowic.. moze nox zna ich nazwe.... jak sie jedzie od rynku na wprost i ul. damrota mija sie po prawej.. sa jeszcze dalej... to jest chyba ul. warszawska, ale nie jestem pewien. przygotowuja tam samochody do rajdow... robia tunin zarowno mechaniczny, jak i chiptuning... tyle ze ceny maja duze


hymmmtroszq daleko ale powiedz mi czy zamieszcze sie w 1000pln?
  
 
szuaj stron w uk,co do głowicy to dobre wyniki da polerowanie kanałów na lustro jak i wsadzenie zaworów o większej średnicy,u mni ejest jeden majster który za zrobienie głowicy(rozwiercenie gniazd itp,)wezmie 200 pl,reszte mozna zrobic samemu
  
 
Cytat:
2008-03-18 23:50:06, gobLE pisze:
hymmmtroszq daleko ale powiedz mi czy zamieszcze sie w 1000pln?



Kolego,zeby cosik tuningowac mechanicznie to trzeba zainwestowac w wydech,dolot ,obrobke glowicy itd - na wydech moze 1000 Ci starczy niestety droga to zabawa
  
 
heh 1000 pln to się uzbiera z nieprzewidzianych wydatków typu "a tu jednak trzeba przesunąć" albo "dospawać" albo "kupić jeszcze jedną małą pierdułkę" a to to a to tamto. Za 1000zł to lepiej kupić alufelgi i się cieszyć wyglądem niż dłubać silnik Albo kup stożek zrób ładny dolot i tłumik. W sam raz się zmieścisz w 1000zł. Niestety, to droga zabawa.
Ja na swoje auto wydałem juz ok 3000zł tylko i wyłącznie na modyfikacje zwane Tuningiem różnej maści (nie liczę paliwa, płynów eksploatacyjnych, klocków, opon). I co? Mocy to pewnie mam nie więcej niż seria jak narazie, mruczeć ładnie sobie mruczy i lepiej wygląda bo ma pare dodatków i alufelgi. Dużo wydatków było nie trafionych lub niespodziewanych. Jeszcze conajmniej drugie tyle wydam ażeby uzyskać pożądany efekt.

PS Po podliczeniu teraz i uzyskaniu tych 3k aż się chwyciłem za głowe, nie zdawałem sobie sprawy że to tyle wszystko kosztuje
  
 
1000zl to wystarczy co najwyzej na dobry tlumik koncowy
walki sportowe, jak tak przegladalem to ok 1500zl
  
 
Cytat:
2008-03-19 00:19:30, radekbox pisze:
1000zl to wystarczy co najwyzej na dobry tlumik koncowy walki sportowe, jak tak przegladalem to ok 1500zl


heh 1500 na to co napisales czy na to aby cos zrobic ?? jeszcze pomijajac to co napisales?
a tak wiem iz to drogi interes .. ale np wstawienie jakiegos chipu? albo cos takiego?
a co do drogosci hymm tak ale od czegos kiedys 3ba zaczac...
  
 
ok 1500 to koszt zakupienia samych wałków, potem silnik lubi się obrazić i traci moc zamiast jej zyskać. koszt strojenia wtedy to ok 1200zł. Samego "chipa" nie opłaca się wstawiać do benzyniaka bo mało co daje a koszt to potworny taki jak napisałem przed chwilą. Chyba że trafisz jakiegoś dedykowanego z używki firmy Superchips ale one też dużo nie dają.
  
 
Cytat:
2008-03-19 00:13:19, yezXR3i pisze:
Ja na swoje auto wydałem juz ok 3000zł tylko i wyłącznie na modyfikacje zwane Tuningiem różnej maści (nie liczę paliwa, płynów eksploatacyjnych, klocków, opon). I co? Mocy to pewnie mam nie więcej niż seria jak narazie, mruczeć ładnie sobie mruczy i lepiej wygląda bo ma pare dodatków i alufelgi.


tak mało??????????? ja ostatnio liczyłem i od dnia swapu jak wszystko policzyłem wyszło 10 000pln, ostatnie mody z utopieniem 400 na kolektor to koszt 1400 pln a prawie nic nie zrobiłem,w kazdym razie jesli chcesz się wziasc za tuningowanie silnika warto moze najpierw zrobic mu remont ,zeby sie nie okazało ze zaczniesz robić a silnik powe ci prosze pana ja jużmam dosc
  
 
no wiesz Remiku, ja miałem XR3i w oryginale więc znaczna część wydatków już odpadła, a ty przerabiałeś
  
 
gobLE jaki Ty masz w ogole silnik??
  
 
Cytat:
2008-03-19 09:42:56, radekbox pisze:
gobLE jaki Ty masz w ogole silnik??


Od malucha ( żarcik )
  
 
Cytat:
2008-03-19 09:42:56, radekbox pisze:
gobLE jaki Ty masz w ogole silnik??


Od malucha ( żarcik )
  
 
hehz taa od malca.. ale z turbinami od veyrona .. i gaznikiem od kosiarki lacznie wychodzi na okolo 300km.. przy spalaniu 2na 100km
zartuje mam 1.4 75km calkowity standart..
  
 
Cytat:
2008-03-19 23:39:10, gobLE pisze:
hehz taa od malca.. ale z turbinami od veyrona .. i gaznikiem od kosiarki lacznie wychodzi na okolo 300km.. przy spalaniu 2na 100km zartuje mam 1.4 75km calkowity standart..


ups ,ten silnik jest calkowicie nie modalny,wiec lepiej sobie odpuśc
  
 
Cytat:
2008-03-19 23:42:29, RemikGT pisze:
ups ,ten silnik jest calkowicie nie modalny,wiec lepiej sobie odpuśc


tzn mozesz napisac cos wiecej ..?
faktycznie moze sobie odpuszcze bo z tego co widze .. i czytam nawet jak bym chcial wydac na to 3000pln to bym wilekiej roznicy nie poczol...