| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2007-04-21 15:54:00 MAm w scorku sekwencje - byl problem z ustawieniem cisnienia na parowniku - nie reagowal i caly czas walil wysokie - skutki : czasami dziwna praca na wolnych i mulenie w pewnym przedziale obrotow.
Teraz wczoraj zalozyli mi nowy parownik (w ramach gwearancji) .Auto odbierala siostra gdyz ja nie mialem czasu ale dzis jadac do roboty szlak mnie trafial - po przelaczeniu na gaz jest ok ale ujechalem z 200m i zaczal szarpac,slabnac itd - przelaczenie na benzyne - ok ,znowu na gaz - 100-200m ok a pozniej znowu. Jak zlapal normalna juz temperature na jakiej pracuje silnik wszystko niby ok. Przeciez to nie normalne ,zebym czekal az silnik osiagnie normalna temperature pracy. Na starym parowniku tak nie bylo. Macie jakies sugestie,bo nie chce jechac i sie urzerac z gazownikami wolalbym wiedziec najpierw co ijak. |
borys KOMBIca Konin | 2007-04-21 16:01:23 moze zle ustawili temp. przelaczania i za wczesniej ci sie gaz wlacza przy niedogrzanym reduktorze -zamarza i dlatego kiepsko pracuje silnik -po ogrzaniu jest ok |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2007-04-21 18:24:22 Nie,bo dosc pozno i tak pozwala przelaczyc a zamarzac moze ale np rzy 20 stopniach a nie jest mozliwe,zeby przy np 60 czy 80 bo cosworth z tego co wiem ma normalna temp przy ponad 90 stopniach i dopiero wtedy jak zegar pokazuje mi juz temp przy jakiej zawsze pracuje robi sie ok |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2007-04-21 19:44:23 a moze to komp ? mi wariowala sekwencja tez po zmianie filterka wrocilem podpial kompa i wystroila sie i luz.. |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2007-04-21 23:04:35
Dolac dolalem - jutro sprobuje jakos (jak?) odpowietrzyc ![]() |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2007-04-22 18:17:38 Seba polecam zrobic to co Kacper radzi. To najlepsiejszy gazownik we Wrocku
Zna sie chlop na rzeczy i wie z czym się je gaz ![]() |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2007-04-22 23:03:14 Dobra,dzis patrzylem ogladalem itd - reduktor robi sie cieply tak samo jak weze od nagrzewnicy - czyli zapowietrzony nie jest bo temperatura jego rosnie z czasem pracy silnika.
A ustawione za niskie cisnienie na reduktorze?? Zauwazylem tez ze na kompie od spalania jadac na lpg pokazuje duzo wyzsze wartosci jak na pb. I jeszcze zauwazylem,ze chyba nie idzie na tym lpg jak na tamtym reduktorze - troche miej mocy chyba jest. Moze to faktycznie cos z cisnieniem?? |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2007-04-22 23:14:34
ale ludzie plotki rozsiewają |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2007-04-22 23:18:12
to powiedz mi jeszcze jakiej firmy masz instalacje, może łatwiej będzie zdiagnozować.... ogólnie jak masz za małe ciśnienie/brak gazu/...ujowy gaz/walnięty czujnik ciśnienia/ lub brak podciśnienia to wtedy będzie się po chwili przełączał na PB Ale jak mówisz że to wszystko zaczęło się od wymiany reduktora to może być poprostu za małe ciśnienie..... |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2007-04-22 23:31:25 Instalka elpi-gaz - mowimy o sekwencji wiec wiesz,ze ustawiamy tam cisnienie jakie idzie na wtryski i o tym mowie Bo wlasnie od tego cisnienia sie zaczelo - na starym parowniku dawal 3 bary i nie szlo zmniejszyc - stad wymiana na nowy |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2007-04-23 08:02:08 No i auto sie chyba przestraszylo - dzis przed 7 jechalem do gazowcow i chodzilo jak nalezy. Moze cos sie ulozylo,bo wczoraj mala traske zrobilem . Zobaczymy na jak dlugo ![]() |