MotoNews.pl
  

Zakup Trucka - bardzo prosze o pomoc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam bardzo prosze o rady odnosnie zakupu poloneza trucka .potrzebuje zakupic bardzo szybko poloneza trucka do firmy na poczatek tak do 4000zl rocznik od 95......mam kilka pytan...
1. Jakiego poldka wybrac LPG czy DIESEL..ktory tanszy w utrzymaniu i eksploatacji
2. Ile litrow gazu spala poldek 1.6 srednio na 100 km a ile litrow ropy spala poldek 1.9 srednio na 100..
3. czy mozliwe by poldek spalal na miescie 6-7 litrow ropy
4.. czy warto kupic takiego poldka POMIMO ZE MA 220 tysiecy przebiegu..facet pisal ze silnik i blacharka brzytwa i ze za 3700 zl ..prosze o nieusowanie posta..bardzo mi zalezy na czasie bo za godizne musze dac odpowiedz a juz nie wiem gdzie pytac dziekuje i pozdrawiamLINK DO AUKCJI Z POLONEZEM

[ wiadomość edytowana przez: GDA dnia 2007-04-26 09:52:34 ]
[ powód edycji: tytuł ]
  
 
Witaj - pośpiech jest bardzo złym doradzcą, ja bym sie rozejrzał po różnych ofertach,
jezeli chodzi o twoje pytania to:

- jeżeli do firmy auto które będzie robiło za "wół roboczy" to wybieraj DIESLA za którym stoi tańsze paliwo alternatywne brak problemów z instalacją LPG, bardziej niezawodne

- polonez średnio spala 11-12 l LPG ale zwykły osobowy, jeżeli będziesz jeździł załadowanym truckiem to spalanie może zwrosnąć znacznie, diesel napewno zadowoli się max. 10 l ropy

- czy warto kupić? na to pytanie nie uzyskasz jednoznacznej odpowiedzi, 220 kkm to niewiel na diesla ale bez posłuchania jak chodzi silnik i jak sie zachowuje podczas jazdy nikt ci nie odpowie - TAK KUPUJ, takiej decyzji nie możesz podjąć przez internet - najlepiej wybierz sie z kimś znającym sie na rzeczy aby ten samochód oglądnął, to co mówi właścieciel traktuj delikatnie, musisz sam zobaczyć, dotknąć spóbować - co z tego że blacharkę miał zrobioną jak mogła być zrobiona tylko dla picu a na jesieni wszystko wyjdzie i okaże sie ze to ruina

jednym słowem - pojechać, zobaczyć, przetestować, zdecydować się bądź nie

POWODZENIA !

  
 
dzieki...w sumie mi wystarczy by auto sprawowalo sie dobrze minimum przez rok potem juz raczej zmienie na inne,.potrzebne mi do przeowzenia materialow ale nie do tyrania jak wol ...glownie zalezy mi na ekonomicznej jezdzie oszczednosci paliwa....i glownie beda robione trasy w cyklu miejskim i max 50km dziennie wiec to niewiele..i co w takim wypadku lepsze..LPG czy diesel jesli nie bedzie tyrany ani nie bedzie pokonywal setek kilometrow..pzdr
  
 
Jeśli ja miałbym wybierać, i to tym bardziej na rok to wybrałbym 1.6i + LPG. Spalanie rzędu 14 litrów czy nawet 15 w cyklu miejskim będzie wychodziło taniej niż 8-9 litrów ropy, teraz co prawda różnica niewielka ale jak cena ON przebije nawet 4 zł niebawem to LPG będzie znacznie bardziej opłacalne. Poza tym ubezpieczenie dla 1.6 będzie tansze oraz ewentualne usterki ( choć ich ryzyko jest większe niż dla 1.9 szczególnie przy słusznym przebiegu).
  
 
Nie chcę być brutalny, ale te 4000zł nie wystarczy na kupno dobrego auta użytkowego. Zejdźmy na ziemię, Panowie...

Niemniej jednak życzę Ci szczęścia - "cuda" się zdarzają, musisz być jednak wytrwały w poszukiwaniach



  
 
Za 4000.00 można kupić naprawdę dobrego Trucka ja swojego '98 1.9D sprzedałem za 4800,00 no ale to była salonówka lepiej diesla mniej awaryjny, i zawsze łatwiej odsprzedać po rocznej eksploatacji nawet sam silnik ze skrzynią biegów. Najwiekszą wadą Trucka jest jego mała zwrotność co jest upierdliwe przy rozwożeniu mat. po mieście. Mój 1.9 palił od 5.5 do 8 ON. Przebieg 200kkm nie straszny!
Powodzenia w zakupie.
  
 
Przypuszczam że za Twojego warto byłoby dać i 6000zł, a za tego na allegro nie warto nawet 2000zł. Tak to ujmę...
  
 
To auto z Allegro jest prawdopodobnie świeżo polakierowane na sprzedaż i ja bym zdecydowanie był ostrożny z kupowaniem. Zwłaszcza zniszczone i niechlujne wnętrze rażąco nie pasuje do tego bardzo białego lakieru.
  
 
Cytat:
2007-04-26 00:58:22, Koot pisze:
To auto z Allegro jest prawdopodobnie świeżo polakierowane na sprzedaż i ja bym zdecydowanie był ostrożny z kupowaniem. Zwłaszcza zniszczone i niechlujne wnętrze rażąco nie pasuje do tego bardzo białego lakieru.



Wyjątkowo się z Kootem zgadzam i w 100% popieram
  
 
Makaweli oj bardzo sie mylisz... do 4000 mozna kupic bardzo dobrego trucka..mialem juz 2 okazje kupic super poldka z 98 roku bo kolo jechal za granice i to z mojego miasta ale sie spoznilem bo w banku mi z pieniazkami zawalili....a wracajac do tematu to juz sam nie wiem....czy moze lepiej zamiast poldka kupic np z 1995 r fiata fiorino albo citroeana c 15 ewentualnie forda couriera..no ale tu juz czesci sa duzo drozsze w razie awari no i sa duzo mniej pakowane ,,,,,,adrugie pytanie tak sumujac prosze o konkretna odpowiedz..CZY JESLI juz zdecyduje sie na poldka to konkretnie ktory bedzie tanszy jesli chodzi o jazde i spalanie..jelsi bede nie dociazal i srednio jedzil 50 km na dzien tylko i po miescie.....LPG czy diesel.... konkretna odpowiedz jakas prosze.dzieki wszystkim za udzial w dyskusji
  
 
Cytat:
2007-04-26 09:34:34, monkey22 pisze:
LPG czy diesel.... konkretna odpowiedz jakas prosze.


Przeczytaj jeszcze raz to co napisał PLUS98 - on użytkował trucka i jego zdanie jest jak najbardziej miarodajne, i zbliżone do mojego

wybierz wersję w dieslu
  
 
Cytat:
2007-04-26 09:34:34, monkey22 pisze:
Makaweli oj bardzo sie mylisz... do 4000 mozna kupic bardzo dobrego trucka..



Pogadamy jak zaczniesz naprawdę szukać

Cytat:
2007-04-26 09:34:34, monkey22 pisze:
CZY JESLI juz zdecyduje sie na poldka to konkretnie ktory bedzie tanszy jesli chodzi o jazde i spalanie..jelsi bede nie dociazal i srednio jedzil 50 km na dzien tylko i po miescie.....LPG czy diesel.... konkretna odpowiedz jakas prosze.dzieki wszystkim za udzial w dyskusji



Przy dzisiejszej relacji cen ON/LPG taniej wychodzi jazda na LPG.
Jednak za dieslem przemawia większa trwałość i lepsza charakterystyka momentu obrotowego jak na auto bądź co bądź towarowe.