Potrzebuje info jak podpiąć wtrysk do instalacji z malca

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przeszperałem większośc topic'ów i nie znalazłem....
Otuż wreszcie kupiłem wtrysk do mojej 903, noi mam problem. Tych kabli w wiązce jest za dużo !!. A konkretnie to mam full zestaw wiązki. komp, wtrysk etc. Tylko nie mam pojecia pod co popodpinać te ustrojstwa.
Komplecik konkretnie pochodzi z Una 2001 rok.
najbardziej byłbym zadowolony z schematu z kolorystyką kabli i ich funkcjami (to byłby wypas), ale oczywiście doceniam każdą pomoc.

Z góry dziękuję!! Pozdrawiam!!
  
 
No też bym się pisał na taki układ bo kabli fakt faktem jest multum ale sporo wtyczek jest od samego wtrysku, kilka od przekaźników pompy, cewki itp.
PS a kupiłeś też kolektor dolotowy, pompe paliwa i sonde lambda, czy ten wtrysk to tylko zamiennik dla innego wtrysku czy zamiana gaźnika/wtrysk?
  
 
Cytat:
2006-05-03 21:45:29, DAWCY pisze:
a kupiłeś też kolektor dolotowy, pompe paliwa i sonde lambda, czy ten wtrysk to tylko zamiennik dla innego wtrysku czy zamiana gaźnika/wtrysk?



Kupiłem cały silnik i wsadzam wszystko do mojego boba
  
 
jak robiłem malca z silnikiem z cc na wtrysku to instalacja miałem razem z wtyczkami do lamp a to co sżło do licznika było obcięte
Żuraw przysłał mi schemacik i tak krok po kroku odpadały niepotrzebne masy kabelków i z całej instalacji zostały tylko potrzebne cała operacja okazała sie banalna a wyglądało to wpierw jak na fotce
  
 
Arti, masz schemacik??!! Myśle że wspomożesz kumpla!!
  
 
skontaktuj sie z żurawiem, bo ja jestem po nieoczekiwanej zmianie kompa i mój schemacik umarł wraz z twardzielem
Żuraw ma i na pewno da
  
 
Teraz jestem w robocie, schematy mam chyba w domu, ale to jest prostsze niz sie wydaje.
W kostce wiazki, ktora masz spiac z elektryka samochodu musi byc:
1. plus po stacyjce - odcinasz od cewki i podlaczasz do wiazki
2. masa
3. kontrolka wtrysku
4. zasilanie pompy paliwa
5. obrotomierz
6. temperatura plynu chlodzacego
7. i cos jeszcze chyba, ale nie pamietam teraz co.

Reszte przewodow tniesz i izolujesz - nie beda potrzebne. Pamietaj jeszcze o czujniku cisnienia oleju oraz o tym, ze musisz dac prad do calej wiazki - najlepiej zlapac go z alternatora (przewod od rozrusznika i akumulatora). No i oczywiscie masa samego silnika.

Jak znajde schematy to podesle.
  
 
Zwracam się z prośbą do Żurawia o przesłanie tego schematu podpięcia please!!!!
P.S Odwdzęcze się w miarę możlwości

Kolejny problem... Mam takie użądzonko (sam nie wiem co to jest)

i od niego niestety urwane są trzy kabelki w takiej kolorystyce:


Nie orientujecie się jak one mają być wpięte do kostki???

I może jeszcze ktoś mi powie które kable do czego mają iść (foto głównej kostki łączącej wiązki)


Mam jeszcze jedną kostke (tylko ona została i według mnie powinna iśc do sondy)


Tylko kupiłem uniwersalną sonde i w niej mam cztery kabelki - dwa białe, czarny i szary Jak to pogodzić??

Z góry dzięki śliczne za każdą pomoc!!

[ wiadomość edytowana przez: Qba745 dnia 2006-05-09 19:26:42 ]
  
 
to map sensor, ale kolorami ci nie powiem druga kostka, pod pomarańczowy daj stacyje + trzecia kostka to sonda na bank.
  
 
Sorki za OT:
A propos mapsensora to wiecie może czy grali coś takiego w silnikach 1.1 fire z uniaka '93 (na aparacie zaplonowym)? bo nie widzialem czegoś takiego przy nim ale nigdy nic nie wiadomo więc pytam grzecznie
I jak jest z fiat codem w tym silniku?
  
 
Sorry, ze tyle to trwalo, ale zapomnialem o watku. Stad mozesz zassac schematy wiazek neizbednych do swapa a ponizej masz fote mojej kostki laczacej obie wiazki:



PS. Zajebiscie - udalo mi sie zlinkowac mala i duza fote ze swojej strony


PS. Co do kolorow przewodow w kostce laczacej to szaro-zolty to cisnienie oleju, zielony do zasilania pompy, czerwony plus po stacyjce, a reszta to obrotek i kontrolka wtrysku. Na 80%, bo wiazki zdarzaja sie rozne. Trzeba wziac miernik i je pomierzyc.

[ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2006-05-10 00:08:08 ]
  
 
Tak imaly OT:

Zuraw: spakowales plik wiazki.rar 2x, znaczy sie w wiazki.rar znajduje sie jeszcze jeden plik wiazki.rar (dodatkowe 2.7 mb), a w nim te same jpegi.
  
 
dzięki śliczne za pomoc Żuraw!!! Teraz pozostaje tylko szperanie po instalacji
  
 
Ja ci tylko podpowiem, ze w sondzie czarny to sygnal, szary masa
  
 
Cytat:
2006-05-10 00:05:04, Zuraw pisze:
Sorry, ze tyle to trwalo, ale zapomnialem o watku. Stad mozesz zassac schematy wiazek neizbednych do swapa a ponizej masz fote mojej kostki laczacej obie wiazki: PS. Zajebiscie - udalo mi sie zlinkowac mala i duza fote ze swojej strony PS. Co do kolorow przewodow w kostce laczacej to szaro-zolty to cisnienie oleju, zielony do zasilania pompy, czerwony plus po stacyjce, a reszta to obrotek i kontrolka wtrysku. Na 80%, bo wiazki zdarzaja sie rozne. Trzeba wziac miernik i je pomierzyc. [ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2006-05-10 00:08:08 ]

w tej kostce niue ma zadnego kabla pod cisnienie oleju ,kabel do cisnienia oleju podłacza sie normalnie z instalacji malucha.
  
 
Cytat:
2006-05-11 01:19:42, fulda pisze:
w tej kostce niue ma zadnego kabla pod cisnienie oleju ,kabel do cisnienia oleju podłacza sie normalnie z instalacji malucha.


Uwierz mi ze byl. Nie bylo kontrolkiladowania - ja ten przewod wykorzystalem orginalny z racji miejsca alternatora.
  
 
Żuraw, nie masz może opisu do tych schematów?? Bo wogóle uprzytomniłem sobie ze ja mam wtrysk z UNO 899 z 2001 rok. I tu jest pies pogrzebany..... mój problem tkwi w tym że dwie kostki mają wyrwane kable i musze je ułożyć w kolejności (do Map sensora i do sondy) Kupiłem nową sonde i w niej nie mam wtyczki.
  
 
Ojej a co to za problem kupić wtyczki? Co do przewodów od sondy: czarny idzie do styku nr 1 we wtyczce, szary do 2 a białe do 3 i 4. Następnie czujnik ciśnienia bezwzględnego: styk A to +5V, B to masa a C to sygnał. Literki oznaczające styki są wybite w środku złącza, są słabo widoczne. Który przewód jest który to już łatwo idzie dojść analizując przewody w wiązce.
  
 
Krzemowy wtyczki pokupiłem, tylko właśnie mi chodziło o kolejnośc przewodów w wtyczce. Dzieki za pomoc, ide dalej dłubać
  
 
Popodpinałem część instalacji. Iskra jest, pompka działa jak Bozia przykazała. tylko.....hmm... jak zwykle problem, silnik nie zapala a podczas kręcenia na rozruchu szczela ogniem z dupy. w kostce głównej mam podpięte:
pomarańczowy - + od stacyjki
czerwony gruby - + od alternatora
zielony z czarnym paskiem - pompka paliwa
czarny - idzie od czujnika położenia wału - nie wiem gdzie podpiąć (według mojej analizy to ma iść na mase)
niebiski z białym paskiem - idzie od czujnika położenia przepustnicy chyba przez map sensor i kompa do kostki - nie wiem co dalej z nim
(po podpieciu z masą kopci sie bezpiecznik)

Macie jakieś pomysły co go boli??