1.8 115ps w MK V ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie mam pytanie może ktoś sie orientuje czy potrzeba dużo przeróbek (głównie instalacji elektrycznej) aby do MK V włozyć silnik 1.8 115ps z MK VII ?Wiadomo silnik skrzynia półosie łapy komputer,co jeszce? Prosiłbym też o opinie o tym silniku.
  
 
ja tylko opinia . Silnik bardzo fajny.ładnie sie wkreca na obroty. Zero prblemów z wyprzedzaniem chociaz czasem brakuje. jak sie przesiadłem z mkV 1,4 to byłem prawie porażony
Powyżej 4000obr/min idzie że aż miło. Przez te pół roku jak go mam wszytko działa w najlepszym porządku.
  
 
Zależy jaki silnik masz aktualnie... Jezeli np 1,8 105ps to niewiele masz do roboty... Silnik 1,8 115ps od 1,8 105ps niczym się nie różni (jedynie elektryka). Z tego co wiem przynajmniej... Ważniejsze jest to, że essi w wersji 115ps ma inne zawieszenie i hamulce...
  
 
w 115 jest jeszcze to samo zawieszenie i te same hamulce, w 130 sa mocniejsze hamowniki 260mm takie jak w RSie
  
 
w tej chwili siedzi silnik 1,4 8 zaworowy.
  
 
Cytat:
2007-04-26 21:11:45, Roberto126 pisze:
w tej chwili siedzi silnik 1,4 8 zaworowy.


no to pracy troszke jest, z przekłądka ale da rade zrobic
  
 
Może ktoś ma doświadczenie w takich sprawach?
  
 
Ja ma jakieś tam doswiadczenie w swapowaniu ( 2 essy zeswapowane )
  
 
Cytat:
2007-04-26 15:32:49, turan pisze:
Zależy jaki silnik masz aktualnie... Jezeli np 1,8 105ps to niewiele masz do roboty... Silnik 1,8 115ps od 1,8 105ps niczym się nie różni (jedynie elektryka).



Nie tylko elektryką i komputerem, bo dodatkowo np kolektorem ssącym.
  
 
Ja akutualnie bujam się na 1,8 16V EFI 130KM i nie narzekam, jeździłem 115 i powiem ze to bardzo dobry silniczek. W twoim przypadku niepowinno być wielkich zmian elektryki bo mechaniki to jest. Musisz popatrzeć na złacza czujników itp. Szczególnie połączenie z elektronika(komputerem)
Pozdrawiam