Czy nie zamało pali ??? Lantra 1,5 ...

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie pytanko: ile wg fabryki powinna palić w mieście Lantra 1,5i z lat 90-95 (mój rocznik to 93).
Pytam dlatego,że chciałem sprawdzić moje autko i zalałem 15l U95(normalnie jeżdżę na gazie) i zrobiłem już prawie 200 km (choć przyznaję,że jestem spokojnym kierowcą) - no i dodam,że jeszcze nie stanęło.
Czy autko nie pali za mało (narazie wychodzi jakieś 7,5-8l - ale ponieważ jeszcze jedzie to wartość ta może spaść) ??
Czy jest możliwe,że coś padło albo jest źle ustawione ??
Mam silniczek 1,5 na wtrysku wielopunktowym.Dodam jeszcze,że ostatnio wywaliłem katalizator (popękał i gruchotał) ale to raczej nie powinno mieć większego znaczenie bo lambdę mam przed katalizatorem (bodajże w bloku zaraz przed kolektorem wydechowym).
Czy mam coś sprawdzić ?????
Pzdr

hehe twoje pytanko mnie dobija
Ja bym chcial cos zepsuc specjalnie by moje auto mniej palilo i napewno bym tego nie naprawial hehe

A tak powaznie to wszystko ok z twoim autem i nie musisz sie martwic, ja mam taki sam silniczek i przy delikatnej jezdzie zuzywa mi ok 6,5l/100km i nie sa to zarty tylko szczera prawda. w trasie schodze do ok 6l(przy predkosci ok 100km/h)

Sonde masz w kolektorze wydechowym a nie w bloku

wyciecie katalizatora moglo udrorznic ci uklad wydechowy i tylko pozytywnie wplynac na silnik

eheheh
o ja piernicze.....ostatnio to sie na forum zrobilo zajebiscie smiesznie......

a dopowiem - bo rzeczywiście śmieszne ale ...

1) napewno maiłeś coś w baku
2) jeżdzenie do końca paliwa (benzyny) jest bardzo szkodliwe gdyz wyciaga wszelkie paprochy z baku i jak sie skończy paliwo to szybciutko zakatujesz pompe paliwa.

Pozdrawiam.
Misio