[126] duuuze kolo pasowe.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzisiaj zalozylem sobie cos takiego:



i pytanie brzmi czy wytrzyma to jazde bez chlodnicy oleju? ja tak szczerze mowiac mocno sie obawiam o temp. oleju, prosilbym osoby ktore maja cos podobnego albo mialy cos podpowiedzialy bo raczej nie chcialbym ugotowac silnika.

ale swoja droga to co auto sie na tym wkreca to nie mam pytan
  
 
jak widzisz w RC jezdza "tylko" z fajniejsza michą... wiec mysle ze powinno być ok aczkolwiek specem nie jestem, zawsze myslalem za to ze duuuuze kolo na alternator jest tylko po to zeby zmniejszyc ilosc obrotow wiatraka a nie po to zeby sie lepiej wkręcał..
  
 
Cytat:
2005-05-08 00:44:02, toki pisze:
jak widzisz w RC jezdza "tylko" z fajniejsza michą... wiec mysle ze powinno być ok aczkolwiek specem nie jestem, zawsze myslalem za to ze duuuuze kolo na alternator jest tylko po to zeby zmniejszyc ilosc obrotow wiatraka a nie po to zeby sie lepiej wkręcał..



No fakt faktem to jest robione po to aby zmnieszyć obrty i tym samym nie urwać wentylatora, ale przy okazji alternator zabiera mniej energii z silnika.

Krzychoo - kupiłeś tylko koło czy cały silnik ?
  
 
wiatrak nie wieje bardzo proporcjonalnie do obrotow takze powyzej 2tysiecy spokojnie wydatek juz sie tak bardzo nie zwieksza, zeby przy 6 tysiacach w ogole nie chlodzic tylko mielic powietrze. takze o chlodzenie nie masz sie co martwic. gorzej z ladowaniem bo na wolnych bedzie ci sie troche swiecic brak ladowania, jak masz pradnice to moze byc problem, ale dla sprawnego aku i alternatora to tez nie problem
  
 
krzych: a tam w tle to nie jest nadwozie A-grupy?
Co do chlodzenia to sie nie stresuj. Przy takiej misce oleju nie ma zadnego problemu. Tylko nie wiem po co wywierciles te otwory w prawej osłonie. Ale to juz szczegół.
To nadwozie miało dokumenty, czy sie do RC szykujesz?
  
 
a mi sie wydaje ze to nie jest silnik ani auto krzych00 tylko kupil od Agrupy to kolo pasowe i dal zdjecie silnika jego
  
 
się zgadza. zdjęcie z mojego pierdolinka.

co do oleju. Jeżeli jeździsz na lotosie to może być nie ciekawie.
Ja jezdziłem na motulu 300v lub castrolu rs lub w ostateczności na mobil 1 rally formuła.
i raczej problemów nie miałem.

ps. dziurki powierciłem, bo miałem nowe wiertło i nie miałem co robić, ukrytego sensu w tym nie było
  
 
no i wszystko jasne. Szkoda bo juz myslalem ze bedzie kolejny scigant w MPRC...
MArcin, sprzedales nadwozie?
  
 
mitrok fajnie w bande pizgnales w toruniu ostatnio. wszyscy bilismy Ci brawo za ten motyw a bizer nawet pomagal Ci plastikowe drzwi otwierac
  
 
Cytat:
2005-05-08 14:25:26, ZoLt4R pisze:
mitrok fajnie w bande pizgnales w toruniu ostatnio. wszyscy bilismy Ci brawo za ten motyw a bizer nawet pomagal Ci plastikowe drzwi otwierac

ale klameczka cos nie działąła tak jak powinna. ciekawe jak by wylazł mitrok jak by sie paliło. chyba trza by było nóżką sobie pomóc
  
 
drzwi sa metalowe na szczescie, bo jakby byly plastikowe, to bizer zostalby z klamką w reku Tak tylko powyginal cale mocowania od tego szarpania . A zablokowaly sie bo zapomnialem przerobic zamków i zachowały się tak jakbyś wcisnął "cycka" od środka
  
 
Cytat:
2005-05-08 17:12:50, mitrok pisze:
drzwi sa metalowe na szczescie, bo jakby byly plastikowe, to bizer zostalby z klamką w reku Tak tylko powyginal cale mocowania od tego szarpania . A zablokowaly sie bo zapomnialem przerobic zamków i zachowały się tak jakbyś wcisnął "cycka" od środka



ratowałem cie przecież
  
 
co do alu koła na altek dużego może ktoś podać wymiary albo cuś, bo byłaby możliwość wytoczenia, niby ktos mi się tak zadeklarował dziś... więc baaaaaardzo ładnie proszę o jakies info, wymiar, nacięcia i takie tam, a juz wogole bosko byłoby gdyby był jakiś rysunek techniczny...
  
 
Ja bylbym chetny jesli by bylo w rozsadnej cenie i juz obrobione zakladasz i jedziesz jaki pasek sie wtedy stosuje ?? do czego ?
  
 
no to by trza dobrac jakis pasek trza wytoczyc, pare sztuk napewno byłoby taniej tylko trza znać wymiary itp.... nie wiem czy komuś by się chciało
  
 
dobra mam nadzieje ze motoru nie przytre olej mam minerala ale dobrego 15W50. co do ładowania to na wolnych kontrolka ladowania sie lekko żarzy ale szybko gasnie. nie wiem czy ja mam jakis lewy silnik czy co ale to kolo musialem jeszcze chamsko ze srodka przetoczyc bo na poczatku jak to zalozylem to pasek byl taki napiety ze az sie cisnienie oleju palilo teraz juz smiga i naprawde czuc wieksza elastycznosc, wkreca sie szybciej, czuc ze mu troche lzej a jak ktos mysli ze alternator i wiatrak daja niewyczuwalny opor to niech sobie zdejmie na moment pasek i zrobi kilkadziesiat metrow bez altka i wentyla
  
 
okej ale wymiary tego shitu mozesz podać czy nie za bardzo Ci sie chce?
btw jak odczepisz sobie altek i wentyl to raczej za dobzre nie bedzie, nie bedziesz mial cisnienie w dolocie i powietrza... wiec nawet na krótką mete nie jest to git...
  
 
Krzycho jakbys zrobił rysa technicznego jakiegos sredniaca itp to napewno by sie dalo zrobic kopie.
Podobnie zmierzyc obwód paska .....
Poswiec sie dal potomnych.
  
 
moze buzi jeszcze ty miales brede brac z tego co pamietam
  
 
Tiaa mialem brac hehe
Ale wzialem akumulator i chłodnice oleju a to kosztuje....
Za meisiac zaczynam robote wiec autko dostanie pare kucyków .....