Jaki LPG do C20NE...? rekonesans w firmach montujących LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Przejeżdżając codziennie obok stacji benzynowej patrzę sobie na nieustannie rosnące ceny benzynki i ... zaczynam się powaznie zastanawiać nad LPG (pomimo że przejeżdzam miesięcznie średnio około 1100-1300km) i stąd moje pytanie - po krotkim rekonensansie zaproponowano mi (w kilku punktach montujących LPG) różne warianty:

np. instalacja reduktorem Elpigaz i elektroniką produkcji polskiej (jakaś firma z Białegostoku ?) lub Tomaseto, butla "walec" pojemność - ile się zmieści do bagażnika ==> cena ok.1500zł (facet zachwalał, że nie mieli z tymi instalkami do tej pory problemów)

np. instalacja z reduktorem i elektroniką Tomaseto, zbiornik "walec" - pojemnośc ograniczona wielkością bagażnika ==> cena ok 1500zł

np. instalacja KME / Autotronik, cyt:' elektronika z pętla zwrotną" ==> cena ok.1900zł (właściciel firmy twierdził, że tyle kosztuje bo konkurencja - w tym wspomniane wyżej instalacje - to szajs a on robi porządnie i nie wkłada badziewia itp)

co sądzicie o tych instalkach (nie znalazłem akurat nic o nich na forum w archiwum)?
co byście polecali innego i w jakiej cenie?
na co zwracać uwage?
czego szukać?
itp...

jak cena Pb będzie rosła to chyba zacznę jeszcze poważniej myśleć o założeniu inst. gazowej...

za wszelkie uwagi i porady dziękuję

pozdrawiam Omegomaniaków

  
 
klik może jeszcze aktualne...
regeneracja parownika 100pln, instalacja chyba z 200.
  
 
jakoś nie mam zaufania do używanych instalacji... nigdy nie wiadomo co tam siedzi, a poza tym sam bym się bał zakładać...

a Wy? zakładaliście używane instalacje?

musze przyznać, że cena przemawia i to dużymi literami
na razie chyba zostanę przy badaniu terenu w zakresie nowych instalek, ale dzieki za linka !

pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: michcio_007 dnia 2007-05-09 21:56:04 ]
  
 
W domowej omedze siedzi instalka od jednego z forumowiczy.
Jest zmieniony parownik, koszta wyszły (wakacje 2005) poniżej 1000pln więc śmieszne.
C20NE ma to do siebie że chodzi nawet na instalacji na śrubę, a podobno nawet najlepiej na takowych
  
 
Cytat:
2007-05-09 22:03:04, zork pisze:
... C20NE ma to do siebie że chodzi nawet na instalacji na śrubę, a podobno nawet najlepiej na takowych



fakt ten silnik jest po prostu cud miód i do tego bezkolizyjny

jeżdżę na benzynce ale rosnące koszty paliwa weryfikują rzeczywistość - w moim poprzednim aucie - Rekordzie 2.0S miałem LPG i koszty paliwa były... śmieszne w porównaniu z Pb
  
 
Moja Omeśka chodzi na najtańszej instalce LPG z kompem Koszt w moich okolicach to kwota 1400 - 1700 PLN

2.0 8V według mojej oceny lepiej chodzi na LPG jak na PB
To już drugie moje auto z takim silnikiem i nigdy nie miałem problemu.
W jeździe miejskiej pali 12,5 litra LPG , a po wyprawie w góry stwierdziłem ze na trasie pali niewiele ponad 9 litrów

  
 
załóż najtańszego elpigaza , jest niezawodny
tylko w autoryzowanyn warsztacie elpigazu, nie u pana frania z firmy ,, krzak,,
  
 
Cytat:
załóż najtańszego elpigaza , jest niezawodny
tylko w autoryzowanyn warsztacie elpigazu, nie u pana frania z firmy ,, krzak,,

  
 
zork - zgadzam sie z Toba w 100 % najlepiej sprawuja sie na srubie sam mialem w swojej (asterce) ale ten sam silnik z "silnikiem krokowy " ciagle jakies problemy mialem a sruba rozwiazala wszystkie i spalanie spadlo.
  
 
wtrysk gazu 4 gen:

stag 300 - 4 = 750 zł (w tym wiązki kabli, wtyczki, włączniki,
czujniki)
kilka węży wodnych, LPG, 2 filtry = 150 zł
Reduktor KME Silver = 250 zł

butla+przewody miedziane+reszta gratów = 500 zł
jeszcze kilka pierdołków = 100 zł

razem = 1750 zł części do instalki IV gen

pozostaje montaż...