| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
purbanski Espero Kraków | 2007-05-13 23:28:47 Witam
Mam takie pytanie o ile mm można zeszlifować głowicę w 1,5 dohc bo przymierzam się do malego remontu
Pozdrawiam |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-05-13 23:53:04 Jak najmniej, tyle, żeby była równa.
Oddaj do planowania, bo sam tylko spieprzysz. |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-05-14 01:07:13 no ja tez o tym myslalem bo na po przerzucie na LPG moznaby troche przeróbek zrobic - w koncu to ponad 100 oktanów grats ![]() |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-05-14 08:42:16 Odpuść... Narobisz sobie tylko problemów... A zyskasz... hmm 2 konie ? |
maskekk Pzn | 2007-05-14 10:18:25 Mysle ze jak splanujesz bardziej to rozpocznie sie walka ze spalaniem stukowym wiec- nie warto. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-05-14 10:19:59 Ja mam u siebie planowaną, ale do tego większe wtryski, inny wałek... Dopiero wtedy jest sens... I mocniejszy silnik.
I oczywiście zewnętrzny komputer do sterowania paliwem i zapłonem |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2007-05-14 13:03:33
Pewnie Pentium III w serwerowej obudowie ?? Na klapie bagażnika wyglądałby idealnie Jestem ZA |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2007-05-14 13:49:06 Samo planowanie da tyle co... nic !
A tyle razy już pisałem, że kompletne auto to "system naczyń połączonych". Zrobisz jedno, musisz robić kolejne. Planowanie ma sens, tylko i wyłącznie wówczas, gdy założone wcześniej ciśnienie sprężania będzie połączone z odpowiednimi fazami rozrządu w tym - czasem otwarcia i skoku zaworu. Poza tym warto wówczas odpowiednio przygotować kanały w głowicy, kolektor ssący, itp. Na koniec okazuje się, że wydech jest zbyt restrykcyjny, świeczki nie takie, etc. Jak już robić to z głową i... pewnym zapasem gotówki na nieprzewidziane mody, gdyż takie wystąpią ZAWSZE ! P.S Skończcie w końcu z tą oktanowością gazu
Pozdrawiam - SpeedR |
draco_pl Fiat Marea Weekend T ... okolice Grodziska Maz. | 2007-05-14 14:28:02 Ja miałem oprócz splanowanej głowicy jeszcze poprawione gniazda zaworów. A co do zysku mocy - tu 2 koniki, tam 2 i się uzbiera. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-05-14 15:09:48 Nie w tym silniku... |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2007-05-14 16:23:02
Niestety, ale takich przyrostów nie sumuje się w ten sposób. Pozdrawiam - SpeedR |
SzybkiKosta HONDA CBR 600F, SEAT ... Warszawa -Ursynów | 2007-05-14 16:39:20 ja zrobiłem u siebie kompletny szlif z obróbką kolektorów plus nowe zawory itp , koszt 800zł efekt : zadowalający , ale jak chłopaki mówią tu trzeba od razu więcej przeróbek zdziałać samo szlifowanie da niewiele |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2007-05-15 12:56:48
... i na tym proponował bym zakończyć dyskusję, gdyż w przeciwnym razie zmuszeni będziemy odwołać się do wykładu na temat: stopnia sprężania -> ciśnienia użytecznego -> spalania stukowego -> wartości opałowej paliw -> konstrukcji kanałów głowicy -> konstrukcji kanałów kolektorów -> zjawiskom falowym -> stopniem napełniania cylindrów -> zjawiskiem płukania cylindra -> stopniem zawirowania mieszanki -> punktowi zapłonu -> ... etc.
Pozdrawiam - SpeedR |
SzybkiKosta HONDA CBR 600F, SEAT ... Warszawa -Ursynów | 2007-05-15 15:18:39 AMEN |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-05-15 17:10:19
I zasobności portfela... Niestety |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2007-05-16 00:04:17
Załamanie nerwowe u kolegi, miałem zamiar wywołać poprzez napisanie kolejnego posta
Pozdrawiam - SpeedR |