2000 mil

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Planuje podroz do Anglii moja Ladną. Wszelkie rady, porady, informacje odnośnie przygotowania auta zaplanowania podróży mile widziane. Może ktos wie jak sprawdzic w jakiwej kondycji jest tacza sprzegła? Szykuje mi sie niezły przegląd
  
 
Było i to niedawno......
  
 
Cytat:
2007-04-28 19:07:53, andrew-m pisze:
Planuje podroz do Anglii moja Ladną. Wszelkie rady, porady, informacje odnośnie przygotowania auta zaplanowania podróży mile widziane. Może ktos wie jak sprawdzic w jakiwej kondycji jest tacza sprzegła? Szykuje mi sie niezły przegląd



Ja tez tak planowałem ale jest tu totalny brak czesci zamiennych do tego typu aut, pozostaje import z Polski lub Ukrainy, mam 07 w dobrej kondycji ale nie ryzykowałem ,mimo że bardzo by mi sie tu auto przydało.
  
 
mogłes spokojnie jechać ladzianką. wszystkie cześci do dostania bez problemów. nawet farbę jedynka kupisz. po prostu zmawiasz cześci, wpłacasz kase na konto i czekasz na paczkę.

po to jest klub i rada która na pewno by ci pomogła


  
 
z tym totalnym brakiem czesci to chyba przesada, widzialem kilka Samarek i moj sasiad jest posiadaczem Nivy wiec gdzies musza sie zaopatrywac. Aha widzialem jeszcze poldka. Ladna jest w doskonaym stanie, pomimo tego posprawdzam wszystkie luzy, plyny i szczotki. Wezme tez centralke od ogrzewania ana lubi nawalic. Jak to powiedzial moj znajomy mechanik to samochod tak prosty ze nie ma sie tam co psuc.
Wie ktos moze odnosnie ubezpieczen, co warto miec? Ja w tej chwili wykupione mam tylko OC
  
 
wykup sobie dodatkowe asistance. najlepiej PZMOT

czasami pierdółka potrafi unieruchomić auto na autostradzie więc tylko holowanie pozostaje. a to dość kosztowne. a tak masz holowanie gratis,

  
 
Cytat:
2007-04-28 21:19:36, andrew-m pisze:
z tym totalnym brakiem czesci to chyba przesada, widzialem kilka Samarek i moj sasiad jest posiadaczem Nivy wiec gdzies musza sie zaopatrywac. Aha widzialem jeszcze poldka. Ladna jest w doskonaym stanie, pomimo tego posprawdzam wszystkie luzy, plyny i szczotki. Wezme tez centralke od ogrzewania ana lubi nawalic. Jak to powiedzial moj znajomy mechanik to samochod tak prosty ze nie ma sie tam co psuc. Wie ktos moze odnosnie ubezpieczen, co warto miec? Ja w tej chwili wykupione mam tylko OC



Nie wiem czy wiesz ale Łada zrezygnowała z rynku brytyjskiego ponad 10 lat temu po prostu zbyt bogate społeczeństwo i konkurencja aut zachodnich , ja jak do tej pory widziałem tylko jedna Niwe, oczywiscie jak powiesz ...łada... to kazdy angol wie o jakie auto chodzi bo było to bardzo popularne auto na wyspach ale jakies ponad 20 lat temu. Jeździ sie tu wyłacznie na benzynie ale jest ona w stosunku do zarobków tania. Może jest gdzies w Londynie jakis sklep do łady tego nie wiem i jest bardzo mało prawdopodobne. Zawsze mozesz liczyc na pomoc kolegow z LKP. Pozdrawiam.
  
 
troche poszperalem i znalazlem na e bay jest troche czesci i nie tylko
http://search.ebay.co.uk/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&from=R10&satitle=lada&sacat=14239%26catref%3DC6&floc=1&sargn=-1%26saslc%3D1&sadis=200&fpos=Postcode&ga10244=10425&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp=
  
 
Cytat:
2007-04-29 22:32:48, andrew-m pisze:
troche poszperalem i znalazlem na e bay jest troche czesci i nie tylko http://search.ebay.co.uk/search/search.dll?
size=1>


Widzisz wiec sam jak jest tego tu niewiele, same breloczki i emblematy, kilka tarcz hamulcowych, pompa wody, termostat reszte trzeba zabierac z Polski .
  
 
Cytat:
2007-04-28 21:19:36, andrew-m pisze:
z tym totalnym brakiem czesci to chyba przesada, widzialem kilka Samarek i moj sasiad jest posiadaczem Nivy wiec gdzies musza sie zaopatrywac. Aha widzialem jeszcze poldka....



Skoro kolega widział POLDKA to może jak pojedzie tam to luknąłby na układ kierowniczy angielskiej wersji jak gdzieś spotka na szrocie czy coś... wiadomo o co chodzi
  
 
ja widzialem kilka razy Nivke i jeden raz 2105 (oczywiscie wersje angielskie), widzialem Poldka na polskich blachach. generalnie jest tu sporo autek na polskich blachach (sporo = malo palcy u rak zeby policzyc).
o istnieniu Palio nikt nie slyszal, mam szefa pol Wlocha, pol Macedonczyka i nawet ten PACAN nie wie co to jest Palio.

jesli chodzi o podroz to ja przebylem niecale 1.900km w Palio zaladowanym po BRZEGI!!!
droga przez Polske to droga przez MĘKĘ (rozpacz i udreka)
Niemcy sama kwintesencja jazdy, autostrady darmowe, ograniczen predkosci brak, stacje benzynowe z dystrybutorami przystosowanymi do roznych rodzajow instalacji gazowych (nie kazda instalacja ma ten sam wlew gazu)
Belgia drogi gorsze niz w Niemczech, LPG tanszy niz w Polsce, na stacjach posiadaja rozne rodzaje koncowek do tankowania gazu, granica pomiedzy Niemcami i Belgia niezauwazalna (tablica informacyjna)
Francja drogi lepszej jakosci niz w Belgii, przejsciowek do tankowania LPG mojej instalacji nie posiadaja na zadnej stacji (odwiedzilem kilkanascie!!!)
Anglia drogi dobre, oznakowanie super, LPG troche drozszy niz w PL, przejsciowek do "europejskich" instalacji LPG nie maja (ale ja juz dokupilem do swojego).

jesli Ktos potrzebuje wiecej informacji to dajcie znac

  
 
Dzisiaj znalazłem sie w miejscowym sklepie motoryzacyjnym w celu zakupu jakiegos samru do roweru i wiecie ci koles przedemna Irlandczyk zamawial czesci do Lady Nivy. nie zrozumiałem dokładnie jakie graty zamawiał ale .....widocznie mozna. Okazało sie ze to do jedynej zielonej Nivy w okolicy ktora widuje od czasu do czasu.
  
 
Witam
Ladna dojechala do celu bez najmniejszych problemow : ) Jak pisał wczesniej Robal nie ma problemu z tankowaniem LPG, calą trase przeleciałem na gazie. Niestety to prawda, nigdzie nie mozna zdobyc przejsciówek LPG w Anglii. Moze ktos wie czy mozna kupic cosik takiego tu na miejscu czy pozostaje Import z polski?
  
 
No prosze....niezła trasa jak na ładzię.