| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robberto ESCORT VII 1,4 '95 Nowa Ruda | 2007-05-15 12:32:27 Witam
Dwa mies temu zalozylem instalacje gazowa na elektronice STAG-XL do silnika 1,4 na wielopunkcie, od poczatku auto pali 15 l gazu na 100km, regulacja w zakladzie gdzie montowalem gaz wykonywana byla czterokrotnie i nie przyniosla zadnej poprawy, dodam ze te 15 litrow spala na krotkich odcinkach rzedu 4-7km (dojazd do pracy) w trasie spalanie "spada" do ok 13l/100 czyli jak na silnik 1,4 ktory jest paliwozerny to i tak za duzo. Zastanawia mnie jedno, na kazdej z regulacji nie podpinano mi analizatora spalin bo twierdzili ze komputer podlaczony pod instalke jest bardziej wiarygodny, ze sonda dziala poprawnie i nie trzeba analizatora. Kilka dni temu wymienialem koncowu tlumik gdzie zauwazalne były dosc duze ilosci jakiegos czarnego osadu- sadza? Czy przy bogatej mieszance gazu może powstawac sadza?, dodam ze slinik jest w dobrej kondycji, cisnienie na kazdym z cylindrow ma po 12 barow, olej wlewam tylko przy wymianie, jedynie co to slychac popychacz hydrauliczny ale to tez nie jest klekot jak w ropniaku. Co możecie poradzic? |
Robberto ESCORT VII 1,4 '95 Nowa Ruda | 2007-05-16 16:59:07 no wlasnie zastanawia mnie ta 3 pozycja- sonda, dziala niby prawidwolo ale nigdy nie byo regulacji sprawdzajac sklad mieszanki przez analizator spalin, jest jeszcze reduktor ktory ponoc jest do silnika od 2000ccm oznaczenie hp140, nie ma mozliwosci zmniejszenia jego wydajnosci??? |
Robberto ESCORT VII 1,4 '95 Nowa Ruda | 2007-05-16 17:32:02 dzwonilem przed chwila do innego warsztatu gdzie powiedzieli ze jesli jest za duzy reduktor to moze tak palic, nie ma mozliwosci zmniejszenia jego wydajnosci???
rozumiem odwrotna sytuacje kiedy reduktor nie moze dac wiecej niz motor potrzebuje ale w moim przypadku... |