Pomocy!zaczelo sie od kangura a teraz.......

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam wielki problem jak wiekszosc mialem kangura.i podjelem proby walki,czyszczenie krokowego i przepustnicy wraz z potencjometrem oraz reset kompa.po zlozeniu zero zmian pojezdzilem 8 min.jak kazano po resecie zgasilem i mowie odlacze sonde lambda zobacze czy jest jakas zmiana na wolnych bylo normalnie jak dalem gazu dusil sie,wiec wpiolem sonde spowrotem,i ruszam,malenka gorka wkreca sie do ok 4 tys.okolo bo niemam obrot.i jest ok.a jak daje mu gaz do oporu to dusi sie spadaja wolno obroty i (ciagle gaz wpodlodze )az w koncu gasnie.wiec mowie ze powoli sie dotocze do domu ponizej 4 tys.a tu znowu pech gdy poczuje tylko obciazenie od skrzyni tak samo slabnie i niejedzie wiec stanalem pod malenka gorka az kolega mnie sciagnal do domu.na wolnych chodzi ok obroty niefaluja,chodzi rowno(a jak tylko dam gazu dusi go,a na zimnym jak dalem do oporu,slyszalem takie jakby strzaly w kolektor. pomozcie co to moze byc za co sie zlapac???? chcialem jeszcze wyczyscic odpowietrzenie skrzyni i jak nic to nieda niewiem co zrobic jeszcze jest tragicznie.wczesnie to chociaz bylo na zimnym tylko a po zagrzaniu ok.a teraz nieda juz sie jechac(powietrza lewego raczej nielapie bo niegasnie i chodzi rowno na wolnych)i jeszcze jedno zeby sciagnac ten waz,ksztalt lit.L to musze odkrecit termostat???bo nieidzie tam reki wlozyc>1.6 16v 92r. pomocyyy
  
 
zagazowany jest?
  
 
nie zero gazu
  
 
wlasnie wracam od mojego nieszczesliwego autka i co odpialem wtyczke od przeplywomierza powietrza i pomoglo.ja jedynce zero szarpania na 2,3,4 jeszcze przy przyspieszaniu lekko szarpie ale nie jak wczesniej da sie jechac jak wloze wtyczke wraca wszystko spowrotem.pytanie czy walnal przeplywomierz?i czy sie wymienia sie tylko ten modul czarny czy cala przeplywke?i najwazniejsze pytanie czy moge jezdzic z odpieta wtyczka i nic niegrozi silnikowi?????wieczorem przyjezdza kumpel z pracy ma 1.8 16v wiec zrobimy podmiane upewnie sie czy bedzie zmiana.
  
 
jeździć możesz tylko palił będzie sporo i mocy może mieć trochę mniej
  
 
a jak silnik pracuje ?? na wolnych obrotach gdy ciepły ??
  
 
na cieplym jest ok chodzi bardzo rowno na zimnym takze.zanienilem przeplywki z kumplem z jego 1.8 16v i chodzi tak samo a jego jest na 100% dobra wiec sadze ze to cos z kablem chyba (z ta wtyczka)jest nietak?niewiem pod jakie tylko kable jest ona podpieta bo idzie nad chlodnica i ginie mi z oczu.a jak zaloze ja ponownie niedosc ze go dusi to jeszcze ten maly zaworek kolo kompa wypuszcza takie powietrze(ida do niego 2 przewody a w srodku ma gabeczke)a jak odepne niema juz tego.teraz bede lokalizowal gdzie idzie ten kabel dalej?a mam pytanie jaka role spelnia przeplywomierz przeciez to kawalek stali z siateczka w srodku i ten czarny modulik(reguluje jakos ilosc przeplyw.powietrza czy cos takiego???)