Prędkościomierz.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A więc padł. Najpierw zaczęła szaleć wskazówka tzn. skakać tak przy prędkości do 60 km/h. Przy wyższych prędkościach gdy auto bujało się góra-dół wskazówka reagowała na takie zachowanie auta ruchem góra-dół. Co będzie najbardziej prawdopodobną przyczyną: linka czy napęd w liczniku?? Pytam, ponieważ narazie nie mam możliwości sprawdzić mocowań linki.
  
 
Cytat:
2007-05-16 16:26:38, _muzzy_ pisze:
Co będzie najbardziej prawdopodobną przyczyną: linka czy napęd w liczniku?? Pytam, ponieważ narazie nie mam możliwości sprawdzić mocowań linki.

51% linka- 49% mechanizm.
  
 
90% linka
  
 
tak to linka z tym,ze nie ma problemu z wymiana mozesz kupic uzywke trzeba wykrecic tablice z zegarami i bedzie dostep a od strony skrzyni biegow nie ma problemu.przed zamontowanie proponuje wpuscic nieco oleju do panerza z linka.z braku oryginalu montowalem od fiesty ale jest problem bo jest nieco krotsza.pozdrowienia.
  
 
Z tego co wiem, podejdzie też od transita
  
 
A więc tak: odłączyłem linkę od skrzyni, podłączyłem do wkrętarki i niestety, licznik nie reaguje na obroty. Tak więc chyba czeka mnie wymiana zegarów A takie ładne miałem...
  
 
nie wieem jak u Ciebie, ale moze mozesz wymienic sam mechanizm predkosciomierza - a sama obudowa i naklejki/cyferki te same zostana.

pozdro
  
 
Sprawdź czy linka nie wysunęła się z mocowania przy zegarach, ona lata luźno i dopiero po zamocowaniu do skrzyni jak by łapie połączenie, mi nie chciała poprawnie działać jak miałem źle poprowadzony pancerz w komorze silnika Jak padł mechanizm w liczniku to wystarczy wymienić sam moduł prędkościomierza w zegarach. Niestety przebieg się zmieni.