Szarpanie podczas jazdy na LPG

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Postanowiłem w ubiegłym tygodniu założyć sobie instalacje gazową z Roverze 414. Instalacja Sequent 24 BRC. Problemy zaczęły się już po wyjechani od gazownika. Samochód szarpie podczas przyspieszania głównie na 2 i 3 biegu, na biegu jałowym same zmieniają się obroty silnika. Po powrocie do zakładu który zakładał instalacje dowiedziałem się że muszę wymienić świece. Jednak to nic nie pomogło. Umówiłem się więc z gazownikami którzy sprawdzili mieszankę i powiedzieli ze wszystko jest ok i że prawdopodobnie jest to wina przewodów wysokiego napięcia - wymieniłem ale nic się nie poprawiło. I tak trwa odbijanie piłeczki między mechanikami - gazownicy twierdzą ze to ma związek z zapłonem a elektrycy ze z gazem. Pozatym objawy o których piszę pojawiają się jedynie podczas jazdy na gazie, na benzynie jest ok.

Być może ktoś spotkał się z podobnym problemem - będe wdzięczny za informacje ponieważ jestem w tych sprawach laikiem a dosyć dużo już mnie kosztowała wymiana w samochodzie rzeczy które były sprawne.

Czy to jest wina źle zrobionej instalacji czy też powinienem szukać przyczyn w elektryce???

Pozdrawiam

ppietruk@o2.plnull

Witam.
Co do problemu który Opisałeś to ja również bym obstawiał ukladzik zapłonowy. Nie kojarzę silnika ale czy tam przypadkiem nie ma rozdzielacza zapłonu( kopułki)??? Jezeli zmieniłeś świece i kable to pozostaje cewka lub rozdzielacz - o ile własnie panowie gazownicy nie skopali instalacji. Podaj z którego roku jest Twój samochód,jaka pojemność oraz czy posiada klimę. W niektórych samochodach jest wymagany specjalny soft i być może tak jest u Ciebie...
pozdrawiam.

Cytat:
2007-05-20 21:11:20, holland2 pisze: