Bis na lpg

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiem że takie egzemplarze jeździły i jeżdżą po kraju ale w necie nic nie znalazłem wiecej.
nie interesuje mnie spalanie i osiągi takiego silnika tylko rozwiązania problemu montażu: parownika, zaworów odcinających, wlewu i butli.
jak by ktoś coś miał lub widział w necie to wrzucajcie tu bo sie dość mocno nad tym tematem zastanawiam.
  
 
no co tu pisać wszystko jak w każdym samochodzie - parownik pod nagrzewnice wpięty butla na tylnym siedzeniu tylko kto to podbije
  
 
A czemu nie mieli by podbić ??
Jeśli takie coś zakładają normalnie i podbijają to czemu nie w bisie ??
  
 
Bo butla powinna być w bagażniku a maluch tego nie ma .... a co z tego że w innych samochodach jest jak jest oddzielona tylko siedzeniem - to się chyba nazywa polskie prawo.

ps a do do fotki to ciekawe - podgrzewanie oleje ale czy oby te membrany w parowniku się nie topią od oleju
  
 
Cytat:
2007-05-19 21:13:31, fifi pisze:
wiem że takie egzemplarze jeździły i jeżdżą po kraju ale w necie nic nie znalazłem wiecej. nie interesuje mnie spalanie i osiągi takiego silnika tylko rozwiązania problemu montażu: parownika, zaworów odcinających, wlewu i butli. jak by ktoś coś miał lub widział w necie to wrzucajcie tu bo sie dość mocno nad tym tematem zastanawiam.


Daleko nie masz, wystarczyło spytać . W zeszłym miesiącu zagazowałem Suzi Alto a.k.a. Maruti 800 czyli maleństwo na wielopunkcie - wszystko się da .
AFAIK są reduktory pracujące z innym medium przenoszącym ciepło...
  
 
nie wiem co znacza te twoje skroty w ogole
  
 
As Far As I Know - na IRC'u się nie siedziało...


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2007-05-20 23:00:25 ]
  
 
As far as i know.... AFAIR.
  
 
Qmpel ma bisa na gaz, ładnie do wożenia dupy to chodzi, a butla pod podłogą analogicznie do zbiornika paliwa
  
 
Nie wiem, jakie dokładnie są przepisy, ale ten maluch był zagazowany normalnie w zakładzie z gwarancją, papierami do urzędu itd. Reduktor podobno normalny, żaden specjalny do oleju i działa.
  
 
trzeba to sprawdzić - wyjścia olejowe tj do chłodnicy oleju, parownik to koszta nie wielkie na szrocie no i turystyczną 11kg
  
 
kagit właśnie bo w bisie tam jest dziura i można dać taki mały zbiornik symetrycznie jak zbiornik paliwa
legalność i założenie nie jest dla mnie problemem bo sam bede z kumplem zakładał w jego zakładzie
dzieki za nr gg


[ wiadomość edytowana przez: fifi dnia 2007-05-20 22:19:28 ]
  
 
0,7 na LPG - ale to będzie musiało nie jechać . Chociaż z drugiej strony jak będzie dobrze wystrojony... To "moje" Alto 800 na gazie na dwójce laka pali na suchym

Cytat:
2007-05-20 12:31:21, PitGTR pisze:
As far as i know.... AFAIR.


MYOB!




[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2007-05-20 23:04:25 ]
  
 
CC 700 też są na lpg i to jeździ
p

[ wiadomość edytowana przez: rosck dnia 2007-05-20 23:19:00 ]
  
 
no dobra ale po co pod klapa gniazdo od przyczepki??
  
 
Szybki demontaż haka.
  
 
właśnie taki cc700 tez u mnie w garazu tez stoi
  
 
o matko boska... Najezdziłem sie kiedys CC700 w gazie... rozbujac to to była tragedia dosłownie... Pomiedzy smianą biegow mozna było pojsc na drzemke, ale jak sie bujneło to jechało jakos
  
 
a myślisz że taka bez lpg to lepiej jedzie
  
 
a myślisz że taka bez lpg to lepiej jedzie