Wałek rozrządu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No to tak: wymieniłem wraz z pomocnikiem (czyt. Angel) wałek rozrządu i popychacze. Troche roboty było ale teraz silniczek chodzi cichutko, a jak wygląda czyściutki robota wiadomo kogo. Nie cieknie spod pokrywy rozrządu. Miejmy nadzieję, że troche tak pochodzi.
  
 
Cytat:
2003-01-05 19:26:43, Jimmy22 pisze:
No to tak: wymieniłem wraz z pomocnikiem (czyt. Angel) wałek rozrządu i popychacze. Troche roboty było ale teraz silniczek chodzi cichutko, a jak wygląda czyściutki robota wiadomo kogo. Nie cieknie spod pokrywy rozrządu. Miejmy nadzieję, że troche tak pochodzi.



To wszystko zasługa Angel ofkorz
  
 
No ktoś tą szyją musi być.....
  
 
A przez szyję płynie krew do niby tej mądrzejszej części
  
 
Racja, racja....oby tak dalej.
  
 
Ja myślę, że nie oby... Bo co będzie jak krwioobieg odetnie?
  
 
Jaki silnik ?
Powiedz ile kosztowały częsci ???
Były jakieś problemy ???

Pozdrawiam
CODI
  
 
O ile wiem, to 1,4 CVH

...somethin' burnin'...
...WilK...
FEFK #002
  
 
Tak silnik 1,4 CVH. Wałek 315zł jakiejś Szwajcarskiej firmy TWR, popychacze Febi 200zł. Wymieniłem jeszcze pasek rozrządu. Problemy raczej nie, jedynie z odkręceniem koła rozrządu z wałka. A po co chcesz wymieniać?
  
 
pewnie też chce mieć czyściutki
  
 
Kurde ja tez musze chyba cos zrobic z popychaczmi ale walka to mi sie nie chce ruszac bo to juz prawie kapitalny remont silnika, wiec tylko jedno pytankon popychacze 200 ale za jeden?
  
 
200 za komplet , w KarFORD (w Karpaczu ) mają stosunkowo tanie części (25 za sztukę)
  
 
Cytat:
2003-01-05 22:00:12, Duck pisze:
Kurde ja tez musze chyba cos zrobic z popychaczmi ale walka to mi sie nie chce ruszac bo to juz prawie kapitalny remont silnika, wiec tylko jedno pytankon popychacze 200 ale za jeden?



Ależ wymienić wałek w CVH, to chwila moment
  
 
Cytat:
2003-01-06 03:08:38, WilK pisze:
Cytat:
2003-01-05 22:00:12, Duck pisze:
Kurde ja tez musze chyba cos zrobic z popychaczmi ale walka to mi sie nie chce ruszac bo to juz prawie kapitalny remont silnika, wiec tylko jedno pytankon popychacze 200 ale za jeden?




Ależ wymienić wałek w CVH, to chwila moment Osłona paska siup, luzujemy napinacz, ustawiamy 1 garnek na ZZ, wszucamy jedynkę i ręczny. Pokrywka zaworów siup, aparat zapłonowy siup, pasek siup, oczkowe 41 i19 do odkręcenia koła rozrządu. Dzwikienki zaworowe siup (tylko ustawiamy tak jak odkręcaliśmy), popychacze siup i płytka blokująca siup i cały wałek nam wychodzi w kierunku aparatu. Jeczcze można przy okazji wymienić uszczelniacze.

SIUP
  
 
Pytaliście dlaczego pytam. A w związku ze sprawą o której pisałem tydzień temu. Coś mi w autku dzwoni a ktos wspomniał że moga to być szkalnki i popychacze. Zastanawiam się jakie mogą być ew koszty naprawy. Widzę z opisu ze to dość proste no ale w Zetecu chyba juz nie

Pozdrawiam
CODI
  
 
To co pisze to tylko przypuszczenia. Wydaje mi się jednak, że w Zetec'u wałki są na górze głowicy a nie w środku. Jesli tak rzeczywiście jest to robota jest jeszcze prostsza. Jednak koszt większy niż u mnie, proste równanie dwa razy więcej zaworów co najmniej dwa razy większy koszt.
  
 
Cytat:
2003-01-06 03:14:18, WilK pisze:
Cytat:
2003-01-06 03:08:38, WilK pisze:
Cytat:
2003-01-05 22:00:12, Duck pisze:
Kurde ja tez musze chyba cos zrobic z popychaczmi ale walka to mi sie nie chce ruszac bo to juz prawie kapitalny remont silnika, wiec tylko jedno pytankon popychacze 200 ale za jeden?




Ależ wymienić wałek w CVH, to chwila moment Osłona paska siup, luzujemy napinacz, ustawiamy 1 garnek na ZZ, wszucamy jedynkę i ręczny. Pokrywka zaworów siup, aparat zapłonowy siup, pasek siup, oczkowe 41 i19 do odkręcenia koła rozrządu. Dzwikienki zaworowe siup (tylko ustawiamy tak jak odkręcaliśmy), popychacze siup i płytka blokująca siup i cały wałek nam wychodzi w kierunku aparatu. Jeczcze można przy okazji wymienić uszczelniacze.

SIUP



Toz to głównie na siup'ie polega - banał
  
 
Pozwolę sobie odkurzyć stary wątek... Czy w 1.4 CVH z 1995 r. faktycznie wałek rozrządu wyciąga się w kierunku cewki zapłonowej? Bo aparatu zapłonowego przecież nie posiadam Gdzieś doszły mnie słuchy, że wystarczy zdemontować zbiornik z płynem chłodniczym i bez demontażu głowicy i w tą stronę się da Wszelkie sugestie mile widziane