Rozrząd 1,8 CD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Nadejsza chwila gdy trzeba wymienic rozrząd.
Tak sie zastanawiam czy taki zestaw z allegro bedzie ok:

http://www.allegro.pl/item180135570_rozrzad_pompa_wody_espero_1_8_sohc_super_cena_.html

Fura to Espero 1,8 CD z 96 r

I w nawiązaniu jeszcze jedno pytanie. Powyzszy zestaw zawiera Napinacz, Pasek i Pompe wody
....... gdzies obiło mi sie pojęcie "ROLKA ROZRZĄDU". Takie cos siedzi gdzies tam ?? trzreba tez wymienic ??

Pozdrawiam
PL
  
 
rolka prowadząca jest tylko w silniku 1,5
  
 
Cytat:
2007-04-05 16:56:57, pawellewinski pisze:
Witam. Nadejsza chwila gdy trzeba wymienic rozrząd. Tak sie zastanawiam czy taki zestaw z allegro bedzie ok: http://www.allegro.pl/item180135570_rozrzad_pompa_wody_espero_1_8_sohc_super_cena_.html








Tak lepiej
  
 
Cena za zestaw jest dobra. Niepokoi mnie jedynie producent paska rozrządu. Pompę wody bezpiecznie wymianiać co 120 kkm. Oczywiście nie zaszkodzi robić to częściej a gorące dni mamy tuż, tuż. Jak by przyszło do jej wymiany w międzyczasie , to robota jest taka sama jak przy wymianie rozrządu. Rola rozrządu to inaczej napinacz paska rozrządu, i nie siedzi gdzieśtam, tylko jak sama nazwa wskazuje jest elementem składowym całego układu napędu rozrządu. Jeśli masz już nieco rolkę zmordowaną, i jej nie wymienisz (nie musisz), jak coś się będzie z nią działo przypali pasek rozrządu itd.
  
 
Pasek rozrządu tylko firmy Continental, Nigdy w życiu Gates.
A części kupuję z netu : http://www.moto-hurt.com.pl.
Solidna Firma i niedroga.
Pozdrawiam Piotr
  
 
Cytat:
2007-04-06 18:40:54, PiotrG pisze:
Pasek rozrządu tylko firmy Continental, Nigdy w życiu Gates.



No! Bo połowę aut na świecie jeździ na paskach Gates! Pier*olisz świąteczne głupoty i tyle!
  
 
Cytat:
2007-04-06 18:55:44, piotr_ek pisze:
No! Bo połowę aut na świecie jeździ na paskach Gates! Pier*olisz świąteczne głupoty i tyle!


Z wielkim bólem,ale muszę tą razą przyznać rację piotrkowi
  
 
Cytat:
2007-04-06 18:55:44, piotr_ek pisze:
No! Bo połowę aut na świecie jeździ na paskach Gates! Pier*olisz świąteczne głupoty i tyle!



Zeby było weselej to nie tylko samochody... Ojciec w wyciągu do trocin ma pasek Gatesa. W pralkach tez lezą Gatesy...
  
 
a co za różnica jaki pasek? przecie silniki 1.8 i 2.0 w espero są bezkolizyjne - czyli jak walnie pasek to nic się nie stanie można zaryzykować i kupić tańszy byle nie najtańszy
  
 
Cytat:
2007-04-06 18:55:44, piotr_ek pisze:
No! Bo połowę aut na świecie jeździ na paskach Gates! Pier*olisz świąteczne głupoty i tyle!


No pewnie właśnie w tym problem PiotraG...za wszelką cenę MUSI sie wyróżnić...czasem to siem nazywa snobizm...a w tym przypadku... tylko "głęboka niewiedza"...albo inna siła reklamy ....

Alleluja !
  
 
Cytat:
2007-04-08 23:56:13, saqul pisze:
przecie silniki 1.8 i 2.0 w espero są bezkolizyjne - czyli jak walnie pasek to nic się nie stanie


No właśnie z tą bezkolizyjnością to nie tak do końca.Było parę przypadków w klubie,które skończyły się uszkodzeniem 2 zaworów.Są prawie jak.... bezkolizyjne
  
 
No to jutro zmieniam..... ale w rozmowie z mechanikiem wynikła jeszce jedna sprawa. Wspomniał cos o uszczelniaczach, ze warto wymienic razem z rozrządem....


o co biega ?? chodzi o uszczelniacze zaworów ? Warto to zrobic ??
  
 
Cytat:
2007-04-11 22:35:11, pawellewinski pisze:
No to jutro zmieniam..... ale w rozmowie z mechanikiem wynikła jeszce jedna sprawa. Wspomniał cos o uszczelniaczach, ze warto wymienic razem z rozrządem.... o co biega ?? chodzi o uszczelniacze zaworów ? Warto to zrobic ??



pewnie chodzi o uszczelniacz wałka rozrządu - rzeczywiscie warto przy okazji wymienic.
  
 
Koszt uszczelniacza 10 zł
  
 
Rozrząd wymieniłem u znajomego mechanika........ teraz problem bo przy wiekszych obrotach hałasu robi i czuć jak wali o osłone.
Po odkreceniu jej na tyle zebym mógł zobaczyc pasek pomacałem go palcem..... wystarczy opuszek palca i minimalna siła by go ugiąc..... pewnie tak nie powinno byc ??
  
 
pasek rozrządu nie może dotykać obudowy. Jeśli jest za słabo naciągnięty to jego luźna część będzie uderzać o obudowę. Doprowadzi to do szybkiego pęknięcia paska
  
 
Mam wolny weekend wiec pogrzebał bym przy wozie....

Jak sie dostac do tego paska rozrządu i go naciągnąc ??
Jakie czesci bede musiał wyrwac z samochodu ( 1,8 CD ) ??
Bo jesli do tej roboty niezbedny jest kanał lub podniesienie silnika to sie za to nie biore...
  
 
Kilka osób z forum kupiło taki zestaw rozrząd + pompa.
W różnych wątkach są różne opinie na temat pasków.
W tej konkretnej aukcji jest pasek Dayco. Nie ma z nim problemów?


Po jakim przebiegu wymienialiście pompę?
Mam w tej chwili 60 tys i zastanawiam się czy warto wymieniać pompę.
Jest też taki zestaw bez pompy


Jest jeszcze jeden zestaw bez pompy ,ale ciut drogi. Skąd taka cena?
  
 
Cytat:
2007-05-09 19:36:43, slawekk pisze:
W tej konkretnej aukcji jest pasek Dayco. Nie ma z nim problemów?


Sławciu,pasek to najtańsza rzecz przy wymianie rozrządu.Lepiej nie ryzykować z jakąś tam firmą i kupić Gates'a.Tylko koniecznie w pewnym miejscu
  
 
Tylko właśnie sęk w tym ,że zestaw z paskiem gates kosztuje 150 zeta , a z dayco 95 ....

Jak to w jakiejś reklamie było "jak nie widać różnicy to po co przepłacać" - tylko czy na pewno nie będzie widać tej różnicy?