| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-04-05 18:29:57 rolka prowadząca jest tylko w silniku 1,5 |
KRECIK0001 Klubowy Weteran Tico, Citroen XP Kazimierz Biskupi | 2007-04-05 23:18:20
Tak lepiej |
PiotrG ESPERO 1,8CD Gdańsk | 2007-04-06 18:40:54 Pasek rozrządu tylko firmy Continental, Nigdy w życiu Gates.
A części kupuję z netu : http://www.moto-hurt.com.pl. Solidna Firma i niedroga. Pozdrawiam Piotr |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-04-08 15:12:25
Z wielkim bólem,ale muszę tą razą przyznać rację piotrkowi |
Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2007-04-08 16:17:58
Zeby było weselej to nie tylko samochody... Ojciec w wyciągu do trocin ma pasek Gatesa. W pralkach tez lezą Gatesy...
|
saqul Espero 2.0 CD LPG / ... Kleszczów | 2007-04-08 23:56:13 a co za różnica jaki pasek? przecie silniki 1.8 i 2.0 w espero są bezkolizyjne - czyli jak walnie pasek to nic się nie stanie można zaryzykować i kupić tańszy byle nie najtańszy |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2007-04-09 01:19:37
No pewnie właśnie w tym problem PiotraG...za wszelką cenę MUSI sie wyróżnić...czasem to siem nazywa snobizm...a w tym przypadku... tylko "głęboka niewiedza"...albo inna siła reklamy ....
Alleluja ! |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-04-09 21:27:01
No właśnie z tą bezkolizyjnością to nie tak do końca.Było parę przypadków w klubie,które skończyły się uszkodzeniem 2 zaworów.Są prawie jak.... bezkolizyjne |
pawellewinski Warszawa | 2007-04-11 22:35:11 No to jutro zmieniam..... ale w rozmowie z mechanikiem wynikła jeszce jedna sprawa. Wspomniał cos o uszczelniaczach, ze warto wymienic razem z rozrządem....
o co biega ?? chodzi o uszczelniacze zaworów ? Warto to zrobic ?? |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-04-11 22:45:59
pewnie chodzi o uszczelniacz wałka rozrządu - rzeczywiscie warto przy okazji wymienic. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-04-13 09:06:31 Koszt uszczelniacza 10 zł |
pawellewinski Warszawa | 2007-05-01 19:24:27 Rozrząd wymieniłem u znajomego mechanika........ teraz problem bo przy wiekszych obrotach hałasu robi i czuć jak wali o osłone.
Po odkreceniu jej na tyle zebym mógł zobaczyc pasek pomacałem go palcem..... wystarczy opuszek palca i minimalna siła by go ugiąc..... pewnie tak nie powinno byc ?? |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-05-01 20:14:09 pasek rozrządu nie może dotykać obudowy. Jeśli jest za słabo naciągnięty to jego luźna część będzie uderzać o obudowę. Doprowadzi to do szybkiego pęknięcia paska |
pawellewinski Warszawa | 2007-05-04 06:44:29 Mam wolny weekend wiec pogrzebał bym przy wozie....
Jak sie dostac do tego paska rozrządu i go naciągnąc ?? Jakie czesci bede musiał wyrwac z samochodu ( 1,8 CD ) ?? Bo jesli do tej roboty niezbedny jest kanał lub podniesienie silnika to sie za to nie biore... |
slawekk Esperak 1,8/Corsa C ... Warszawa Wawer | 2007-05-09 19:36:43 Kilka osób z forum kupiło taki zestaw rozrząd + pompa.
W różnych wątkach są różne opinie na temat pasków. W tej konkretnej aukcji jest pasek Dayco. Nie ma z nim problemów?
Po jakim przebiegu wymienialiście pompę? Mam w tej chwili 60 tys i zastanawiam się czy warto wymieniać pompę. Jest też taki zestaw bez pompy
Jest jeszcze jeden zestaw bez pompy ,ale ciut drogi. Skąd taka cena? |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-05-09 19:40:25
Sławciu,pasek to najtańsza rzecz przy wymianie rozrządu.Lepiej nie ryzykować z jakąś tam firmą i kupić Gates'a.Tylko koniecznie w pewnym miejscu |
slawekk Esperak 1,8/Corsa C ... Warszawa Wawer | 2007-05-09 21:16:17 Tylko właśnie sęk w tym ,że zestaw z paskiem gates kosztuje 150 zeta , a z dayco 95 ....
Jak to w jakiejś reklamie było "jak nie widać różnicy to po co przepłacać" - tylko czy na pewno nie będzie widać tej różnicy? |