Problem z esperakiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam espero 1.5, które ma bardzo wysoką temperature i nie ma obiegu płynu chłodzącego, ale termostat się otwiera przy białej kresce przed czerwoną i wentylator chodzi na 1 biegu. A po za tym mam problem z odpaleniem na benzynie, a pompe paliwową słabo słychać prawie wogóle.
  
 
Cytat:
2007-05-16 20:45:37, Robo532 pisze:
Mam espero 1.5, które ma bardzo wysoką temperature



Zapodaj mu Ibuprom.
A tak na poważnie - bardzo chaotyczny opis. Jakieś szczegóły ?
  
 
Nagrzewam go, a on dochodzi do białej kreski przed czerwoną i puszcza termostat nastepnie po pewnym czasie załącza się wentylator na pierwszym biegu ale wskazówka nadal jest na ponad połową wskażnika.
  
 
Sprawdzałem jeszcze, patrząc w zbiorniczek że płyn nie powraca do zbiorniczka bo prawidłowo powinien mieć obieg a on go nie ma
  
 
A jeżeli chodzi o zapalanie to jak wezme pare razy kluczykiem na zapłon i wyłącze i tak kilka razy to na katowaniu rozrusznika odpali, ale mi szkoda rozrusznika by go tak katować, a podczas jazdy zachowuje się tak że obroty spadają do tysiąca na wolnych o brotach jedzie ale nie reaguje na gaz chyba że zaczne go kilka razy wciskać. Kolega ma espero i unie go wyrażnie słychać pompe paliwową a umnie pomruczy cicho.Czy to może być wina pompy?
  
 
Proponuję ...jedynie słuszne rozwiązanie czyli...wizytę u Pana Sławka

DeeJay ma rację...z Twoich opisów na forum niewiele wywnioskujemy ..a jeszcze mniej Ci pomożemy na ich podstawie
...Ale... ponieważ jesteś z W-wy....to jesteś w dobrej sytuacji - sprawdź wyszukiwarkę albo zapytaj o adres tudzież namiary inne Kolegów Klubowiczów ze W-wy..

Powodzenia
  
 
Cytat:
2007-05-16 21:21:39, bogdan1 pisze:
Ale... ponieważ jesteś z W-wy....to


Ja tyż jestem ponoć z W-wy , ale nie rozumiem po jakiemu on mówi (pisze )
  
 
witam miałem identyczny problem okazało się że to był termostat
na początku miałem taką sytuacje ja Ty a po pewnym czasie było coraz gorzej temp. nie spadała i parę razy miał bym wrzątek.Po wymianie termostatu wszystko wróciło do normy. a jeśli chodzi o pompkę paliwową nie jeździłeś na gazie z pustym bakiem jak tak to przypuszczam że zaciera się pompka paliwowa.
Pozdrawiam!
  
 
Przede wszystkim to KLUBOWY WPI*RDOL za temat się należy.
  
 
Wymień termostat...
  
 
Jak nie ma obiegu to raczej pompe wody szlag trafil, do wymiany.
  
 
Cytat:
2007-05-18 08:51:00, maskekk pisze:
Jak nie ma obiegu to raczej pompe wody szlag trafil, do wymiany.



Może być i tak ale czy to np. nie wiąze się z tym że termostat "nie puszcza" na duży obieg? Ale to co napisałeś przekonuje mnie mimo wszystko

  
 
Nie, ciecz do zbiorniczka wraca malym obiegiem, inaczej szybko by jej ubyla no i nie mialaby gdzie sie schowac
  
 
Witam
Dziękuje wszystkim którzy chcieli mi pomóc. Nie było obiegu płynu ponieważ rurki ( te które znajdują się na przpustnicy, tworzą takie u) na przepustnicy były zatkane nagarem. Zapalić na benzynie nadal nie moge. Jak się przysłuchiwałem to pompe ledwo słychać.
  
 
Witam
Pisze w tym starym poście ponieważ rozwiązałem problem z chodzeniem i zapalaniem na benzynie . powód był bardzo błachy, był to przewód łączący pompe paliwową z jej obudową .Po prostu sie rozleciał

[ wiadomość edytowana przez: Robo532 dnia 2007-06-05 08:28:05 ]