Brak ciśnienia oleju w escorcie 1,4 96rok mk7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich !!!
Mam następujący problem posiadam escorta 1,4 z 96 roku i silnik nie dostaje na głowice oleju (do filtra dochodzi) . Jak kupiłem escorta to już był ten problem wymieniałem silnik (blok tłoki wał pompa oleju rozrząd głowica) i jest to samo i teraz podejrzewam mechanika że podczas wymiany silnika podłączył gdzieś lub cos tak jak było w starym silniku (albo nie podłączył jakiejś rurki ) tylko teraz czy jest jakaś taka która za to odpowiada, ... nadciśnienie ??? podciśnienie ..??? sam już nie wiem, jestem w kropce kupie sina już wtopiłem i nie wiem co dalej robić ...
Dwa silniki i takie same objawy to jest bezsensu ...
Pomóżcie... !!!!!
  
 
Cytat:
2007-06-01 17:03:27, zemel1 pisze:
Witam wszystkich !!! Mam następujący problem posiadam escorta 1,4 z 96 roku i silnik nie dostaje na głowice oleju (do filtra dochodzi) . Jak kupiłem escorta to już był ten problem wymieniałem silnik (blok tłoki wał pompa oleju rozrząd głowica) i jest to samo i teraz podejrzewam mechanika że podczas wymiany silnika podłączył gdzieś lub cos tak jak było w starym silniku (albo nie podłączył jakiejś rurki ) tylko teraz czy jest jakaś taka która za to odpowiada, ... nadciśnienie ??? podciśnienie ..??? sam już nie wiem, jestem w kropce kupie sina już wtopiłem i nie wiem co dalej robić ... Dwa silniki i takie same objawy to jest bezsensu ... Pomóżcie... !!!!!


opisz dokladnie jakie masz objawy
  
 
Brak ciśnienia oleju kontrolka świeci zawory walą gorzej niż w Dieslu
  
 
Cytat:
2007-06-01 17:11:53, zemel1 pisze:
Brak ciśnienia oleju kontrolka świeci zawory walą gorzej niż w Dieslu



nie wiem co to może być, ale na Twoim miejscu nie odpalał bym go
  
 
Cytat:
2007-06-01 17:11:53, zemel1 pisze:
Brak ciśnienia oleju kontrolka świeci zawory walą gorzej niż w Dieslu


zatkaj ta rurke co wychodzi z dolu od odmy i zobaczysz co wtedy bedzie (a swieci Ci sie kontrolka calyczas czy jak jedziesz i wrzucisz luz ) pozdrawiam
  
 
Nie odpalam !!
Dopowiem jeszcze tyle ze w tym pierwszym (oryginalnym) silniku była wymieniana pompa oleju i to samo czyli brak ciśnienia na głowicy
A zalany olej to 15w40 aha a ile tak okl wchodzi oleju do silnika może bagnet jest do duszy
  
 
Od razu po odpaleniu kontrolka nie gaśnie
  
 
Cytat:
2007-06-01 17:20:41, zemel1 pisze:
A zalany olej to 15w40 aha a ile tak okl wchodzi oleju do silnika może bagnet jest do duszy

jesli dobrze pamietam to chyba 4 l moze troszke wiecej jak cos to prosze mnie sprostowac
  
 
Cytat:
2007-06-01 17:22:45, zemel1 pisze:
Od razu po odpaleniu kontrolka nie gaśnie


no to dziwne a moze masz zly olej ja mam taki sam silnik i uzywam mobil 1 10W40
  
 
olej nie ma tu nic do rzeczy.. a skad wiesz,ze na filtrze jest cisnienie?
  
 
Cytat:
2007-06-01 17:20:41, zemel1 pisze:
Nie odpalam !! Dopowiem jeszcze tyle ze w tym pierwszym (oryginalnym) silniku była wymieniana pompa oleju i to samo czyli brak ciśnienia na głowicy A zalany olej to 15w40 aha a ile tak okl wchodzi oleju do silnika może bagnet jest do duszy



No to skoro do filtra dochodzi a do głowicy nie, to musi być zatkana magistrala olejowa. Nie wiem dokładnie jak to wygląda w escorcie, ale to slynny problem z fiata 1.4 12V. Poprzez używanie marnego oleju (selenia) zatykała się magistrala olejowa, co doprowadzało do zatarcia wałka rozrządu.
  
 
Bierzesz panie dostajesz się do magistrali olejowej w głowicy i bierzesz pan rułe, czy też inkszego węża ze sprężynowanym powietrzem i dmuchamy panie, dmuchamy w magistralę, z tej, z drugiej, w filtr... I szukamy czy nam syczy, czy nie syczy, czy zatkane, czy nieszczelne...
A takie pytanie: może coś nie tak z uszczelką pod głowicę? Jakaś taka, co otwory w niej nie teges...