Swiece pony

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Właśnie dwa dni temu założyłem świece brisk silver do swojego kuca (pony gaźnik + lpg), sprawują sie super i są w cenie ngk ale silnik lepiej pracuje. Czy ktoś z was korzystał z nich i jak wygląda eksploatacja po kilku tysiącach km i kiedy wymieniał na nowe ?
Pozdrawiam
  
 
nie znam świec lepszych niż ngk, widocznie te u ciebie były źle dobrane albo regulacja silnika potrzebna,

z resztą......... na lpg cuda są możliwe
  
 
Ja znam lepsze(zalezy co się bierze ze lepszość) niż NGK - iskra polska, mialem Honde MBX(taki motorek maly 2 sów ) i ngk w nim żyła 2,3 uruchomienia, iskra 0,5 roku.
Pozatym nie padają tak często denso(poza iskrą), ngk są mało odporne ale mają chyba najlepszą kulture pracy.
Osobiscie mam w aucie NGK czego zaluje, lepsza polska iskra. Czytalem gdzies ze czasem NGK wywala środek ze gwint zostaje w glowicy.....oddają ponoć wtedy za świece
  
 
polską Iskrę stawiam na 2 miejscu

a ten mały 2suw z MBX w otwartej wersji sporo potrafi, znałem taki co dawał 110, zmierzone faktycznie!!!

fakt mnie też w sonacie wyrwało cały izolator z ngk, nawet małe ślady na tłoku były, ale przez tyle lat mojej praktyki z wielu silników podtrzymuję to 1 miejsce

silniki motocyklowe, szczególnie te chłodzone powietrzem potrzebują dobrych świec, to prawda że czasem tylko Iskra daje radę
  
 
Cytat:
fakt mnie też w sonacie wyrwało cały izolator z ngk, nawet małe ślady na tłoku były, ale przez tyle lat mojej praktyki z wielu silników podtrzymuję to 1 miejsce



Zaczynam się bać
Dla mnie nr 1 to iskra i ngk jednocześnie. Teraz jak bede zmieniał dam iskry.

Ten moj mbx rekord zdaje się 110 raz z ogromej górki. Normlanie 95-105 Nie bede ukrywał z górek raczej Nie wiem jak inne - zdaje sie palily do 3-4l nawet czasem moj palil chyba z 10 bez komentarza.

[ wiadomość edytowana przez: accent1 dnia 2007-07-05 22:37:00 ]