MotoNews.pl
2 Moja koncepcja LPG filtr stożkowy i strumienica (186443/0) - NT
  

Moja koncepcja LPG filtr stożkowy i strumienica

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiatm wszystkich
zaczołem od spotrowego filtra powietrza po zamontowaniu nie było wolnych obrotów postanowiłem coś z tym zrobić kupiłem strumienice aby mieszanka gaz powietrze lepiej się mieszała i szybciej dostawała do kolektora następnie wymieniłem parownik na większy i na podciśnienie zamontowałem sobie czujnik AFR i ustawiłem skład mieszanki następnie usunołem przepływomierz całkiem i ponownie wyregulowałem nie było to łatwe ale się udało mam wolne obroty a i jeszcze jedno pozbylem się wszelkich zwęrzek które chamują dopływ powietrza a są zakładane w każdej instalacji lpg no i zwiększyłem moc autka
  
 
A czy ta strumenica to nie jest zwężka? Jaki ma przelot wewnątrz, w miejscu tego przewężenia między stożkiem, a miejscem podawania gazu?
  
 
Zaraz za stozkiem na poczatku strumiennicy masz przeciez zwezke ( gdyby jej nie bylo samochod na LPG by nie jezdzil )
Zwroc uwage, czy nie zubaza Ci mieszanki na wysokich obrotach.
Przy odpowiednio wydajnym parowniku powinno byc OK.
  
 
z rysunku wynika ze jedyną zwezka moze byc strumienica, mixera nie widac czyż by w strumienicy byly 2 wwiertki ?
lepiej chodzi niz na mixerze ??
jak ze spalaniem??
instalacja to chyba I gen ?
  
 
to tak strumienice mam o przelocie 70mm jak seryjny dolot ale zmniejszyłem tam na zwężeniu do 65mm i do niej podłączyłem gaz bo są podwójne ścianki i gaz wudobywa się z (łusek) strumienicy miesza się lepiej niż w mixerze a parowinik musiałem założyć większy teraz mam do mocy 250 km na podciśnienie instalacja I generacja a spalanie nie zmieniło się drastycznie pali około 1 litra więcej
  
 
Może masz więcej zdjęć tej strumienicy, pewnie nie tylko ja bym chciał obejrzeć. No i jeśli możesz: gdzie kupiłeś, kto to wyprodukował itp.
70mm to ona ma chyba na zewnątrz, a ile ma wewnątrz?


[ wiadomość edytowana przez: gondoljerzy dnia 2007-06-03 11:55:23 ]
  
 
a nie łatwiej blosa założyć?
  
 
to tak strumienice kupiłem na allegro i sam dokonałem w niej kilku przeróbek więcej fotek wstawie jutro !!
wcześniej miałem bols ale nie dawał takiego efektu !!
  
 
Noooo, Bols to raczej zamula, zwłaszcza jak się przedawkuje .
A sprawdzałeś skład spalin na analizatorze?
  
 
wyregulowałem sam na czujniku AFR
  
 
Ale czy sprawdzałeś skład spalin? Bo, że wyregulowałeś nie ulega wątpliwości, ciekawi mnie tylko jaki jest skład spalin (zawartość w spalinach wszystkich czterech gazów).
  
 
nie jeździłem ale moge pojechać mam na stacje gdzie to sprawdzają 1km ale po co miałbym to sprawdzać ??
  
 
Po prostu jestem ciekaw wpływu tych przeróbek na jakość spalania. Dlatego ciekaw jestem składu wszystkich 4 gazów, bo sama lambda niewiele mówi. Ale spoko, jak nie robiłeś analizy to daj se luz. Najwyżej jak będziesz robił przegląd okresowy to poproś o wydruk i wtedy zapodaj na forum.
  
 
Cytat:
2007-06-03 19:46:20, Danek pisze:
Noooo, Bols to raczej zamula, zwłaszcza jak się przedawkuje




z tego co mi wiadomo jak sie przedawkuje to najwyzej pali wiecej ale u mnie na bogatej mieszance jezdzil jak na pb a spalanie pod 12 bylo
  
 
_Wydra, weź to szybko opatentuj, jazda na 40% etanolu, toż to świetlana przyszłość . Nie załapałeś chyba - gra słów Blos > Bols. Sorry za off top .
  
 
oj sorka po ciezkim wieczorku tamtego posta pisalem sorka za to
  
 
Gdzie są fotki?
Foootki! Foootki! Foootki!