MotoNews.pl
8 Bierze olej (186024/89) - NT
  

Bierze olej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mój Scoupe '93 bierze olej. Co może być tego przyczyną?
Na innym forum pisali że to są uszczelniacze zaworów. Po zdjęciu na pokrywie był nagar. Wiem że napewno zawory są do regulacji. Może to przez to?
  
 
jest takie coś jak: szukaj na forum;

wystarczy wpisać "branie uleju" lub "zużycie oleju" i lektury będzie na tydzień, sprawdziłem działa
  
 
Cytat:
2007-05-28 10:51:20, twardy11 pisze:
Witam mój Scoupe '93 bierze olej. Co może być tego przyczyną? Na innym forum pisali że to są uszczelniacze zaworów. Po zdjęciu na pokrywie był nagar. Wiem że napewno zawory są do regulacji. Może to przez to?

Kolego. Oczywiście "nie przez to". Bierze olej bo ma zużytą gładź cylindrów i pierścienie a dodatkowo uszczelniacze zaworów. Nie stosuj żadnej chemii bo to tylko wyrzucenie pieniędzy. Najlepszym rozwiązaniem jest wymiana silnika na inny używany w dobrym stanie. Według mojej wiedzy to między 1000 a 2000 zł.
  
 
Cytat:
2007-05-28 10:51:20, twardy11 pisze:
Witam mój Scoupe '93 bierze olej. Co może być tego przyczyną? Na innym forum pisali że to są uszczelniacze zaworów. Po zdjęciu na pokrywie był nagar. Wiem że napewno zawory są do regulacji. Może to przez to?

Kolego. Oczywiście "nie przez to". Bierze olej bo ma zużytą gładź cylindrów i pierścienie a dodatkowo uszczelniacze zaworów. Nie stosuj żadnej chemii bo to tylko wyrzucenie pieniędzy. Najlepszym rozwiązaniem jest wymiana silnika na inny używany w dobrym stanie. Według mojej wiedzy to między 1000 a 2000 zł.
  
 
Cytat:
2007-05-28 10:51:20, twardy11 pisze:
Witam mój Scoupe '93 bierze olej. Co może być tego przyczyną? Na innym forum pisali że to są uszczelniacze zaworów. Po zdjęciu na pokrywie był nagar. Wiem że napewno zawory są do regulacji. Może to przez to?

Kolego. Oczywiście "nie przez to". Bierze olej bo ma zużytą gładź cylindrów i pierścienie a dodatkowo uszczelniacze zaworów. Nie stosuj żadnej chemii bo to tylko wyrzucenie pieniędzy. Najlepszym rozwiązaniem jest wymiana silnika na inny używany w dobrym stanie. Według mojej wiedzy to między 1000 a 2000 zł.
  
 
ile bierze tego oleju?
  
 
jaka wymiana... ??skad wiesz co kupisz?? jesli bierze naprawde dużo tego oleum to wymiana uszczelniaczy napewno pomoże a sam koszt nie jest duży
  
 
nie pomoże; jeżeli bierze DUŻO to na pewno nie przez uszczelniacze więc i wymiana uszczelniaczy niewiele pomoże; także albo remont kapitalny silnika albo (i to jest opcja polecana) kupno sprawdzonego silnika - w w końcu nikt nie namawia do kupowania kota w worku
  
 
Cytat:
2007-05-28 16:07:20, grzesik1 pisze:
jesli bierze naprawde dużo tego oleum to wymiana uszczelniaczy napewno pomoże a sam koszt nie jest duży


  
 
Czytałem gdzieś, że pierścienie do Scoupe pasują od skody. Od jakiego modelu i ile kosztują?
  
 
Cytat:
2007-05-28 15:33:43, zuzia2004 pisze:
Kolego. Oczywiście "nie przez to". Bierze olej bo ma zużytą gładź cylindrów i pierścienie a dodatkowo uszczelniacze zaworów. Nie stosuj żadnej chemii bo to tylko wyrzucenie pieniędzy. Najlepszym rozwiązaniem jest wymiana silnika na inny używany w dobrym stanie. Według mojej wiedzy to między 1000 a 2000 zł.



Jezu no bez przesady jak ciągnie olej to wcale nie trzeba robić remontu za 2000 zł........ Bez przesady.

Do autora postu: A dymi ci na biało po długim postoju przez kilka chwil po zapaleniu? Jeżeli tak to uszczelniacze masz zjechane - olej spływa do cylindra stąd dymienie.

Sprawdz czy jak z jedynki,dwójki przyśpieszasz czy idzie niebieski dymek z rury - popropoś aby ktoś za tobą stanął i obserował i bedziesz wiedział. jezeli nie dymi to pewnie uszczelniacze.

Równie dobrze moze ci brać olej bo jest jakiś wyciek zew/wewnetrzny, uszczelka pod głowicą... moze ci olej sie przelewac do płynu. Itp. Cieżko powiedzieć. ALe tak na marginesie - czym się przejmujesz? Zle ci jeździ? Jak jeździ dobrze to się ciesz i nic nie rób. Wymienić silnik mozesz zawsze Tak samo jak naprawiać
  
 
aaa

[ wiadomość edytowana przez: twardy11 dnia 2007-06-02 09:29:03 ]
  
 
Dzięki w końcu jakaś przydatna odpowiedź Jeździ dobrze, ale tego oleju trochę dużo bierze 1,5l/1000km. Czy da się wymienić uszczelniacze we własnym zakresie i gdzie kupić najlepiej? Kopci tylko na początku, olej nie miesza się z płynem jest czysty.
  
 
Na twoje pytania sa odpowiedzi dogłębne na tym forum. Naprawde poszukaj. Tyle razy dawałem linki jak mozna wymienic uszczelniacze bez sciagania głowicy, pisałem też jakie uszczelniacze.......
Ale jesli to takie trudne szukac to masz:
Uszczelniacze najlepaiej i jedyne to ORI -orginały .Żadnych JC .Koszt do 8 zł za sztuke

A wymiane uszczelniaczy(orginalne zródło:http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/index.php ) masz tu: Wymiana Uszczelniaczy
  
 
Cytat:
2007-06-02 10:16:49, Tomasz1023 pisze:
Na twoje pytania sa odpowiedzi dogłębne na tym forum. Naprawde poszukaj. Tyle razy dawałem linki jak mozna wymienic uszczelniacze bez sciagania głowicy, pisałem też jakie uszczelniacze.......


fakt wykazujesz wiele determinacji by wykazać że w tym i podobnych przypadkach wymiana uszczelniaczy pomoże

a ja napiszę raz jeszcze że nie pomoże

twardy11 wyraźnie napisał że bierze 1,5l/1000 czyli litr na ok. 650 km, po wymianie spadnie chwilowo (jakieś 3-5kkm) do litra na tysiąc
  
 
...po prostu szkoda sobie brudzić ręce
  
 
Mój scoup też wpieprza olej, w prawdzie nie są to takie ilości, ale bierze. Wyszedłem z założenia, że samych uszczelniaczy nie ma sensu wymieniać, a pierścienie to już za dużo roboty, poza tym kto wie czy jak się jednego nie rozgrzebie, to nie będzie leciało w innym miejscu ? Silnik się tak ułożył, niech sobie kopci, niech sobie pije jak lubi, ja mu tylko dolewam :]
  
 
Chcem zminenić tłumik na mugena. Teraz mi jakiś nagar brudzi tłumik na czarno, więc dopuki czegoś nie zrobie to nie ma sensu go zmieniać. Nie będę go codziennie czyścił
  
 
Cytat:
2007-06-02 20:38:44, twardy11 pisze:
Chcem zminenić tłumik na mugena. Teraz mi jakiś nagar brudzi tłumik na czarno, więc dopuki czegoś nie zrobie to nie ma sensu go zmieniać. Nie będę go codziennie czyścił


spoko ludziom zawsze można powiedzieć że to dwusuw

silnikowi przecieranie szmatą już nie pomoże
  
 
Tylko nie mugen :/ Ja mam u siebie założony sportowy tłumik z podwójną końcówką z nierdzewki, nie ryczy jakoś nadmiernie, chodziło mi głównie o ładny dźwięk i wygląd, a taka podwójna dysza z tyłu wygląda bardzo ładnie