Katalizator??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witamw moim essim padł katalizator..otóz mam pytanko czy katalizator z 1.6 podejdzie do 1.4??
  
 
Witam w moim też tak więc podłączam się pod post.
Dokładam pytanko: Poza oryginałem w używce można też jakiś uniwersalny zapodać, jaki polecacie, a może lepiej zostać przy oryginale? Zastrzegam że zastępowanie kata rurą mnie nie interesuje, zawsze mogę to zrobić bez dodatkowych porad.

Plaga na katy w 1,4...


[ wiadomość edytowana przez: R_O_Y dnia 2007-08-03 23:32:27 ]
  
 
Zamontuj uniwersalny, teraz już można tanio kupić, ja kupiłem i zamontowałem uniwersalny za 220 zł. ( firmy tesh) i jest naprawdę ok.

Uważam, że lepiej kupić uniwersalny nowy, niż np. używany oryginał.
  
 
Tym bardziej że już wiem ile wołają za używkę... Chyba tak zrobię teraz tylko dylemat jaki "uni" kupić?
  
 
a ja dalej nie wiem czy to pasuje
  
 
Cytat:
2007-08-03 23:24:03, Fenek pisze:
Witamw moim essim padł katalizator..otóz mam pytanko czy katalizator z 1.6 podejdzie do 1.4??



dawno temu essa kupywales ??


pytam sie z ciekawosci, boraczej malo kto by ci escorta z silnikeim 1.4 polecil...............
  
 
jakiś miesiąc temu
  
 
Cytat:
2007-08-03 23:37:52, wlod pisze:
Zamontuj uniwersalny, teraz już można tanio kupić, ja kupiłem i zamontowałem uniwersalny za 220 zł. ( firmy tesh) i jest naprawdę ok. Uważam, że lepiej kupić uniwersalny nowy, niż np. używany oryginał.

uniwersalny; który trzeba wspawać w miejsce starego...
  
 
w sklepiku slawasa za 150zl
  
 
Panowe zakładajcie strumiennice a stary katalizator sprzedajcie.. jeszcze sie wróci koszt strumiennicy i roboty polecam goraco!!
  
 
Cytat:
2007-08-30 21:33:00, krysti612 pisze:
Panowe zakładajcie strumiennice a stary katalizator sprzedajcie.. jeszcze sie wróci koszt strumiennicy i roboty polecam goraco!!



sa podzielone zdania na ten temat
  
 
Cytat:
2007-08-03 23:31:58, R_O_Y pisze:
Witam w moim też tak więc podłączam się pod post. Dokładam pytanko: Poza oryginałem w używce można też jakiś uniwersalny zapodać, jaki polecacie, a może lepiej zostać przy oryginale? Zastrzegam że zastępowanie kata rurą mnie nie interesuje, zawsze mogę to zrobić bez dodatkowych porad. Plaga na katy w 1,4... [ wiadomość edytowana przez: R_O_Y dnia 2007-08-03 23:32:27 ]


Jak masz za dużo kasy to sobie kup ORYGINAŁ. Ja jak wymieniałem swój i się pytałem o oryginał i jak koleś zapodał cenę to mnie normalnie
zcięło z nóg (oryginał jakieś 1000 do1600 może niej a może więcej)
lepsze zastępniki zaczynają cię tak od 200 zł. nie znam dokładnie firmy ale trza popytać tu i tam POZDRO
  
 
A niby co ta strumienica daje??
Myslisz ze strumienica z allegro za 40 zl zamontowana w calkowicie seryjmyn silniku cos da??
Radze kupic kata uniwersalnego i jezdzic bez obawy na przeglady, tak wiem ze zaraz sie odezwa glosy ze kupic strumienice w obdowie kata i po sprawie i ze na stacjach diagnostycznych nie wkladaja sondy . A jak im odbije i wloza??
Wstyd w XXIW robic cos takiego przecier nawet w rajdowych samochodach gdzie liczy sie karzdy kon montuje sie katalizatory ze wzgledu na ekologie a wiec jak zalezy Ci na osiagach i kat sie rozcypal to poszukaj sportowego o mniejszych oporach przeplywu metalowego ale jezeli masz 1,4 to na osiagach Ci raczej nie zalezy jakos bardzo mocnop a wiec uniwersalny daj i bedzie spokoj.
Nawiasem to czase przydaje sie funkcja szukaj
Pozdrawiam!!!
  
 
Przepraszam bardzo, że sie wtrącam

Jakie są objawy padniętego katalizatora ? Czy naprawdę tak często padają katalizatory w 1,4 8V ?
  
 
mi padl kat w dzien zakupu
ojiawilo sie to tym ze dzwonilo w wydechu jak cholera, ale czasem poprostu zapcha wydech i to czuc(spadek mocy itp)
ja mam strumienice w obudowie katalizatora i jest ok
decyzja nalezy do ciebie
  
 
Dulin7----> Od kiedy w samochodach rajdowych montują katalizatory?!?!
  
 
z tego co wiem kazdy rajdowy samochod musi miec homologowany katalizator
  
 
Witam
chciałem się podpiąć do postu
ostatnio zlikwidowałem katalizator, a w zasadzie tylko pustą puszkę po katalizatorze (ktoś wcześniej już go opróżnił)
gość wspawał mi w to miejsce rurę
i teraz pytanko
czy to możliwe że po wywaleniu pustej puszki, dużo bardziej widać z rury rano po odpaleniu, szary dym?
mam escorta 1.8D

Piotrek


  
 
dulin7 w rajdowkach katow nie montuje sie ze wzgledu na ekologie, tylko ze wzgledu na przepisy. Po wywaleniu kata w niektorych silnikach (wiekszosc nowoczesnych konstrukcji ale tez sporo starszych na wtrysku) paradoksalnie moga spasc osiagi na skutek zbytniego rozprezenia wydechu. niektore silniki musza miec 'opor' na poczatku wydechu, ulatwia im to szybkie odprowadzanie spalin.poza tym komputery sa zestrojone pod kata.wszelkie strumienice to jedno wielkie g... - nic nie daja. ja osobiscie i tak wspawalem rurke ze wzgledu na doznania dzwiekowe, poza tym cenie sobie elegancką prostote

Piotek - jest to mozliwe, poniewaz w sytuacji, gdy miales pusta puszke spaliny wylatujace z spora predkoscia z kolektora ulegaly w niej zawirowaniu i w efekcie ich przeplyw byl wolniejszy a teraz szybko leca prosto i wizualnie moze wydawac sie ich wiecej. ale to tylko taka moja hipoteza



[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-10-16 13:47:53 ]
  
 
Cytat:
2007-10-15 09:40:34, PiotrekA pisze:
Witam chciałem się podpiąć do postu ostatnio zlikwidowałem katalizator, a w zasadzie tylko pustą puszkę po katalizatorze (ktoś wcześniej już go opróżnił) gość wspawał mi w to miejsce rurę i teraz pytanko czy to możliwe że po wywaleniu pustej puszki, dużo bardziej widać z rury rano po odpaleniu, szary dym? mam escorta 1.8D Piotrek



Mnie wydaje się że nie może to mieć wpływu.