215 koni do 131

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zdjecia sa tutaj - ocencie sami )
http://www.abarth-gmr.be/new/squadra/sqBB/phpBB2/viewtopic.php?p=206#206

oczywiscie ze jest sliczny )

  
 
Cytat:
2003-06-17 16:06:53, Abarth-GMR pisze:
oczywiscie ze jest sliczny )



Śliczny to mało powiedziane

Szkoda,że można tylko o takim pomarzyć. Polska=nie te realia

Macie gdzieś zdjęcia budy, do której ma to być wsadzone?
  
 
fajne, ale czemu w polsce tego nie mozna miec? sam mam namierzone 2 takie glowice a ten silnik nawet nie ma suchej miski olejowej, wlasciwie to bez wykresu z hamowni nie bedziemy pewni czy ma 215KM. tyle mialey abarthy na wtrysku Kugelfichera.fajny silnik ale wcale nie zaden top end. u mnie jest podobnie tylko ze mam niestety glowice 8v kasa chwilowo nie pozwala mi na nic innego.ale niedlugo doprawie sucha miske, jestem na etapie kombinowania tego, no i wsadze to do fiata 131(replika Abartha)
  
 
Cytat:
2003-06-17 16:37:42, Walezy pisze:
...ale czemu w polsce tego nie mozna miec? ...



Pisząc "nie te realia" nie miałem na myśli nic innego, jak tylko BRAK KASY.
  
 
zdziwilbys sie, sa pasjonaci, a nikt nie mowi ze to zabawa za grosze.znam kilku ludzi dla ktorych kupienie fabrycznego fiata 131 abarth za 70tyseuro to nie problem, wlasciwie juz niedlugo powinien jeden taki byc u nas. naturalnie rajdowka ktora zdobyla mistrza swiata. nie znam szczegolow wiem tylko ze jest teraz we wloszech.
  
 
Nie kontynuujmy tematu, bo popadam w coraz większą dolinę
Dla mnie takie rzeczy pozostają w sferze abstrakcji i do pooglądania na zdjęciach.


p.s Walezy - pozostając w tych 'finansowych' klimatach - jak się czuje tłok od 1.6dohc dla mnie za tą astronomiczną sumę? Znalazł się?
  
 
Cytat:
sam mam namierzone 2 takie glowice



mówisz o głowicach 16V czy o głowicach 16V abarth???

bo jesli o abarth to człowieku, bedziesz bogaty

chetnie zaopiekował bym sie jedną z nich)

pozdr.

P.S.

Piszesz tez o replice 131 Abarth.....jakies Home made, czy kupujesz gdzies body-kit? Jesli robisz to sam czy jakis zakład? jesli zakład to który??? Ufff.....
  
 
wiem o czym pisze. o glowicach 16v abarth. a replike robie sam do rajdow, kit sprowadzam z finlandii. szczegoly sa na stronie www.cecot.w.pl. auto bylo ruina ale teraz juz jest o wiele lepiej. jak tylko dostane przesylke to docinam blotniki i wysylam do lakiernika.
  
 
Pooglądałem sobie foty...nie powiem szykuje sie jeden z najpiękniejszych Fiatów w stylu Classic Racing w Polsce!

rzeczywiście stan wyjściowy...hmmmm, ale widze ze 95 % blach wymieniasz na nowe.....czyli tak ja ja w swoim 128 3p,...wiec "buda" bedzie pewna....wiesz co zrobione..wiesz czym jeżdzisz

Ślicznie prezentuje sie klatka...i tu małe pytanko...jaki jest jej koszt, bo jest dosyc rozbudowana.

Co zauwazyłem to fakt ze zmieniłez orginalne crommodory na OZ...czemu?...jesli nie potrzebujesz juz tych felg, to moze zechciał bys komus je sprzedać..chyba ze juz ich los został przesądzony)

Życze Ci powodzenia w Tworzeniu 131 Abarth Replica)

P.S. Naprawde piekny wóz)
Juz nie moge sie doczekac konca prac)

pozdr.
Qba
  
 
klatke zamowilem w IRECO w bielsku. telefon mozna znalezc chyba latwo jesli nie uda sie to sluze informacja na priva. Ceny nie moge podac bo mialem troszke inne warunki zakupu(staly klient).Crommodorki zamienilem wlasnie na OZ. chodzilo mi o to ze nie moglem wsadzic tarcz 300mm do felg 13" a takie tarcze sa homologowane w fiacie. z tylu tez beda wentylki ale tylko 254mm. dlatego musialem wymienic kola na inne, a tak sie sklada ze w lancii tez mam kola 15" wiec powoli bede zmienial kola z 13" na 15". problem w tym ze mam okolo tuzin kol ATS 13x6"ale chyba sobie z tym poradze
  
 
tuzin ATS? fajnie masz