Trzęsie całym rsem przy przyspieszaniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem, trzesie całym autem przy przyspieszaniu, półoski przy skrzyni nie mają luzów, wydają sie być proste, poduszki ok, przeguby ok, czy przy obciążeniu półos moze miec bicie, bo na scągniętym kole i na wolnych obrotach nie ma bicia, czy obnizenie auta moze miec na to wpływ, gdy półosie idą pod kątem , już sam nie wiem czego szukać
  
 
bo to Rs -nooormmmaaalllkkkaaaa
  
 
tzn. że to naprawde normalne?
  
 
Cytat:
2007-06-20 23:14:33, cossi1 pisze:
tzn. że to naprawde normalne?


nie to nie jest normalne , i jeszcze raz bym sieprzyjzał wszystkim mocowanią silnika
  
 
mocowania na 100% ok, zrobiłem nawet eksperyment i wspawałem kawałek płaskownika omijając poduszke, tak ze silnik w zasadzie nie miał ani grama luzu, i nic, było to samo
  
 
zaciagnij reczny, posadz kogos do auta i nie rusza tak delikatnie a ty obserwuj i napewno wyczaisz
  
 
Poduchy nie ma innej możliwosci...
Opisz może jeszcze w jaki sposób trzęsie tą budą...
  
 
trzesie, i to sporo przy większym obciążeniu, ale tylko przy ciągnięciu, na luzie gdy sie toczy o własnych siłach jest ok
  
 
jak GrzEE napisał. albo poduchy, albo ich mocowania...
posprawdzaj też śruby, bo to najprościej ominąć
  
 
Ale jak trzesie bo trząść moze np od nie wywarzonych kół.
Opisz jak samochod zachowuje sie podczas tej trzesawki, przy zerwaniu poduchy jest to dosc specyficzne...
Czekam na relacje...
  
 
Nie trzesie tak jak od nie wywazonych kół, nie przenosi trzesienia na kierownice, tylko rusza całym przodem, nic sie przy tym nie tłucze, kiedys miałem taki sam przypadek przy eclipsie, okazało sie ze jest rozwalony krzyzak we flanszy przy skrzyni i półoś ma duzy luz i dostaje wibracji, tutaj półoski mają delikatny normalny luz