Automat na manual

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprawa wygląda tak: Jest sobie silnik 2.0 ze skrzynią automat . Interesuje mnie kwestia mocowania tej skrzyni do silnika a konkretniej czy można podmienić automat na manual. Czy mocowanie jest takie same dla obu skrzynek?



[ wiadomość edytowana przez: Buyek dnia 2007-07-23 23:19:41 ]
  
 
Facet,przeróbki są takie że lepiej kupić sobie fabrycznego automata lub odwrotnie (albo kupić całe auto i zrobić przekładkę).Mocowanie skrzyni to jest naprawdę najmniejszy problem.Wszystko jest inne.Począwszy od koła zamachowego,poprzez wiązki skończywszy na komputerze.Nawet linka szybkościomierza jest inna.


[ wiadomość edytowana przez: JaRabbit dnia 2007-07-23 23:32:24 ]
  
 
Cytat:
2007-07-23 23:29:43, JaRabbit pisze:
Facet,przeróbki są takie że lepiej kupić sobie fabrycznego automata lub odwrotnie (albo kupić całe auto i zrobić przekładkę).Mocowanie skrzyni to jest naprawdę najmniejszy problem.Wszystko jest inne.Począwszy od koła zamachowego,poprzez wiązki skończywszy na komputerze.Nawet linka szybkościomierza jest inna.


sie zamknij z Twojem pesymizmem...Jacek

Mocowanie krzyni je ważne!...reszta sie podrutuje (u Stefana w stodole) ...potem sie zaprzęgnie kunia...i też bedzie jeździło...
  
 
Przepraszam najmocniej. Pisząc tego posta wiedziełem dobrze, że czytający go i znający się w tym temacie będzie potrafił wyłożyć również inne aspekty ważne a może i nawet ważniejsze dla tego rodzaju operacji. Mnie chodziło o to czy dane skrzynie da sie podmienić w miarę bezproblemowo i odpowiedź już uzyskałem. Pozostaje mi tylko podziękować. Tak więc:

D Z I Ę K U J Ę ! ! !
  
 
Cytat:
2007-07-24 06:32:29, Buyek pisze:
.."Przepraszam najmocniej.."


azaco ??

480 dni jezdeś na forumie i zachowujesz się jak nowoprzyjęty ...(nooo prawie..bo żółty by siem pewnie obraził na śmierć )

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-07-24 09:29:47, bogdan1 pisze:
480 dni jezdeś na forumie i zachowujesz się jak nowoprzyjęty


no i żeśmy chopa wystraszyli
  
 
Ależ ja się nie obraziłem . Powiem tak: źle sformułowałem posta i stąd wynik wyszedł taki dziwny jakiś. Spróbuję to naprawić a więc uwaga:

W moim aucie jest silnik 2.0 z manualem. Niestety silnik jest na wykończeniu (panewka). Mam na oku silnik również 2.0 ale z podłączonym automatem. I teraz moje pytanie wygląda tak:

Czy jest jakaś róznica pomiędzy tymi silnikami? Czy kadłuby automata i manula są takie same? Czy moża śmiało go nabyć i zamienić z moim?
  
 
W końcu wyjaśniłeś o co chodzi .Generalnie silniki jako takie są takie same,ale musisz sprawdzić w katalogu,czy wał korbowy jest taki sam,bo ze względu na inne koło zamachowe może być np.inny rozstaw śrub na czopie.
  
 
Z tego co pytałem wał korbowy jest taki sam, więc nie powinno być żadnego problemu.