Gaźnik - Coś spieprzyłem:((( 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Wziołem się dzisiaj za gaźnik, postanowiłem go trochę zregenerować bo spalanie sięgało 8,5 l/100. Wymieniłem oś pływaka, zawór iglicowy, dysze paliwa 115, oring na śróbce od składu mieszaniki i elektrozaworze. ustawiłem poziom paliwa na 7 mm, zmieniłem usczelki po założeniu dół jak cholera Zapala bez problemu, po rozgrzniu pojawia się jakby dzióra w zakresie pracy. przy minimalnym uchyleniu przepustnicy silnik przerywa, dławi się strzela z wydechu itp aż w końcu obroty mu spadają i zdycha(( na wysokich obrotach jest oki Zapłon jest oki!! czasami po zwolnieniu pedału gazu wolnre obroty są w porządu, a czasami poprostu zdycha i koniec! Cóż jeszcze mogę powiedzieć..OMOCY?
  
 
Może jakiś paproch Ci się dostał do dyszy głównej w komorze pływakowej i dlatego, albo cosik się gdzieś zapchało ale stawiam na dysze główną..a jak chcesz aby Ci mniej palił to zarzuć 117/190E i będzie spoko i daj ustawienia seria i napewno będzie gites...
  
 
Jesli pojawia sie cos takiego jak dziura obrotów to prawdopodobnie skład mieszanki, bądź też ilość paliwka jest za mała w stosunku do ilości powietrza ale to w przypadku mocno przerobionego dolotu. Hmmmm, paproch raczej odpada, bo jego obecność jeszcze bardziej drastycznie zakłuciłaby pracę silnika. A przy wymianie ośki warto czasem zwrócić uwagę na otwory do których wkładasz owa ośkę. Czasem nawet wymiana osi nic nie pomoże bo otwory są duuużo za duże!! Powodzenia w walce!!
  
 
WItam wyczyściłem, przedmuchałem calutki gaźnik, i zmieniłem ośkę przepustnicy oraz przepustnicę! Teraz jest oki ale mam takie coś że wolno schodzi z obrotów, i czasami jakby nie wraca do końca gaz, czy to może być wina tej nowej ośki? musi się dotrzeć czy coś takiego???? I przy okazji nasuneło mi się pare pytań: To co jest pod dyszą powietrza to jest rurka emulsyjna???? a to co jest takie wkręcane po prawej od dyszy powietrza? takie długie, podobne do rurki emulsyjnej to co to jest?????? to cos jest nadole jakby odbarwione ( przegrzane) to tak ma być????? i to nie są te bajery od ssania, to jest po drugiej stronie od dyszy powietrza niż ssanie!!!
  
 
Pierwsze rurka emulsyjna, drugie rurka od ssania....
  
 
ja tak miałem w nowym gaźniku, który długo przeleżał, że też się blokowała przepustnica... po jakimś czasie się dotarło. notabene położenie przepustnicy na ośce da się trochę regulować..