MotoNews.pl
7 RS 2000 czy może RS 2300? (188779/45) - NT
  

RS 2000 czy może RS 2300?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie pytanko. Stoję przed wyborem:
sprzedać mojego kochanego essika i kupić gotowego Rs-a czy bawić się w swapowanie? a jesli już swap to jaki silnik ten oryginalny z Rs-a czy może coś innego np: ten z GALAXY/SCORPIO o pojemności 2300? czy one się różnią diametralnie? No chyba że jak sprzedam mojego to kupie RS-a i wsadzę ten 2300 Doradźcie!
  
 
Janek RS kiedyś był blisko montażu 2300
  
 
Jak już coś to głowica od 2.0 a dół od 2.3
Bo z tego co mi wiadomo to 2.3 ma 150KM więc nic nadzwyczajnego byś nie stworzył....
Silniki ogólnie prawie takie same, mocowania pasują....
Jednak najlepiej kupić oryginalnego rs-a i wtedy ewen. bawić się w mody
  
 
a czy nie ma on większego momentu obrotowego?
  
 
2,3 ma mniej niż rs coś koło 143 KM
  
 
Widziałem wykres z hamowni (escort z silnikiem 2300) 173 KM.
Zmienione wałki rozrządu, wypolerowane kanały dolotowe-wylotowe i coś tam jeszcze bylo (to była ang. gazeta i nie zrozumiałem tego ) ale to i tak całkiem nieźle. VTG coś takiego robi koszt 2500 razem z wałkami nowymitakże tak sobie planuje
  
 
E tam modzic RSY lepiej kupic zeteca i sie bawic , póki co szukam sponsora potrzebne tylko 3 tys pln ale spoko do wiosny uzbieram i TE rsy bedą oglądąc co??????????? moje tylnie swiatła ZETEC TURBO jak to brzmi
  
 
ZETEC TURBO to nic szczególnego owszem ma potencjał szczególnie 2,0 ale podstawa to pojemność a potem trza myśleć dalej
  
 
w UK jest sporo takich zetecóff turbo i też robią rzeźnie! Powodzenia z tym bo u nas taki silnik to prawdziwy rarytas
  
 
Tylko że jak wsadzisz motor 2.3 litra i głowice z rs2000 to kompresje masz cos ok 11,5 i trzeba zakładać kute graty.
  
 
Tu macie Polski projekt

Ford Escort RST 2300i 16V Turbo
190KM 305Nm
  
 
z tego cos sie orientowalem to nie trzeba zakuwac srodka, przez forum przewina sie rs 2,3 soft turbo bez zakuwania... wiec nie jest konieczne
  
 
wcale tego nie wykluczam Chcę żeby autko naprawdę się dobrze zbierało i nie będzie kompromisów No cóż na razie muszę sprzedać to co mam
  
 
Turbo to jest coć kto wie kto wie jak bedą środki to sie okaże
No ale ten czerwony jest całkiem całkiem, o coś takiego mi chodzi
  
 
ARNO a nie lepiej walnac soft turbo do ciebie, przeciez masz odnowieonego essa, blacharka lakier jezeli dobrze pamietam!! auto sie ladnie prezentuje, pozmieniasz troche i bedzie oki!!
  
 
Ja wyczytałem w Perfomance Ford że trzeba zakuwać, no chyba że dasz jakaś grubą uszczelkę pod głowice.
  
 
RS 2000 czy 2300 soft turbo to i tak sporo, szkoda że te silniki tak źle się uturbiają
  
 
Na stonce www.rs2000-16v.com jest uturbiony rs2300 narazie na 300 km ale kolesia kosztowało coś ok 5000 funtóww. Wiec gra nie warta świeczki. Lepiej zaturbić zeteca one to lubią i seryjne garty bardzo wytrzymałe są


[ wiadomość edytowana przez: mativ8 dnia 2007-06-27 22:44:24 ]
  
 
Wolałbym już gotowego Rs-a i z tego punktu zaczynać. Też widziałem w Performance Ford Czy można jeszcze gdzieś tą gazetę kupić?) uturbine Zeteci w fiestach, pumach i escortach i robia naprawdę wrażenie ich osiągi
  
 
Nio ja mam 40 numerów koledzy kupili w uk na jakimś targu, koleś sprzedawał z kilku lat bo forda sprzedał. Całość mnie wyszła 16 funtów