Obroty silnika 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam mały (a może duży) problem....a mianowicie obroty na biegu jałowym na rozgrzanym silniku utrzymują się w granicach 750 - 800 obrotów....wygląda na to że to ciut za mało. O ile sie orientuje powinno być około 850 - 900.....
Jak myslicie co mógłbym z tym zrobić?
Rozrząd jest w porządku, wymieniłem świece, filtr powietrza, przewody wysokiego napięcia, kopułke aparatu zapłonowego i cewkę i......nic
  
 
a RESET robiłeś???????
  
 
nie......zaraz pójde zrobić.....chidzi Ci o zdjęcie klemy z akumulatora na okres około 5 minut?
  
 
tak dokładnie....
  
 
no cóż zrobilem i dalej jest tak samo.....
  
 
no cóż zrobilem i dalej jest tak samo.....
  
 
hmmmmmm jedyne co mi przychodzi do głowy to podjechać do ASO na kompa i wyregulować wolne obroty......
  
 
Byc moze problem z silniczkiem krokowym.
Upewnij sie, czy wtyczka siedzi na miejscu. Mozesz go odkrecic i oczyscic "iglice".
Jesli jestes odwazny ( i nie boisz sie stracic 180-203zl na nowy w razie niepowodzenia) to zalej go np benzyna ekstrakcyjna i wytrzasnij, powtorz kilka razy, potem ogrzej tak by ze srodka wszystko odparowalo (niestety jest nierozbieralny, oczywiscie mozna go rozbebeszyc i potem posklejac albo wkrecic cos zamiast tych 3 nitow ale tego nie probowalem).
Ja swojego nie podgrzewalem po kapieli tylko dlugo trzaslem, wkrecilem do auta, odpalilem i zgasl... Znow odpalilem i okazalo sie ze nie dziala.
Zadzwonilem do sklepu, naszykowalem kase i juz po drodze, kiedy silnik sie nagrzal i benzyna z silniczka odparowala wolne obroty powrocily!
Silniczek krokowy jest po przeciwnej stronie niz czujnik polozenia przepustnicy i jakby bardziej od spodu - okolice kolektora dolotowego.

"Uwaga, postacie z serialu SĄSIEDZI nie sa prawdziwe, dla swojego bezpieczenstwa nie nasladuj ich zachowania!"