MotoNews.pl
  

BMW uszczelka pod głowicą

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie pytanko i chciałbym usłyszeć co o tym myslicie.
wywalało mi płyn z chłodnicy korkiem a nawet rozerwało mi węża. skonsultowałem sie z mechanikiem powiedział ze to uszczelka pod głowicą ale do oleju nic sie nie dostawało tylko do płynu. Zdjołem głowice a uszczelka była nie tknięta. zaraz jadę na planowanie głowicy i zobacze co dalej. Boje sie ze to będzie wina bloku. jest taka mozliwośc. przejechałem moją BMW 150tyś km i nigdy nie miałem takiej awarii dziwnej olej zmieniam co 20tys km.
  
 
Zamiast zdejmować głowicę mogłeś zmierzyć kompresję.
  
 
Hej!!! Wydaje mi sie ze to bardzo prawdopodobne ze to blok, ale moze to byc tez sama glowica, mogla peknac. Z teoretycznego punktu widzenia to cisnienie oleju jest chyba wyzsze niz plynu chlodzacego i wlasnie dlatego w cieczy chlodzacej znajdowal sie olej a nie odwrotnie. Oczywiscie to tylko moje przemyslenia, moge sie mylic Napisz czy juz problem rozwiazany? pozdro

[ wiadomość edytowana przez: YontecK-E30 dnia 2007-07-07 04:45:47 ]
  
 
to zmieniaj olej co 10 tyś) chyba ze masz coś nowego
  
 
Możesz mieć przytkany kanał ukł chłodzącego. Blok bez powodu raczej nie pęka. Poskładaj silnik zalej płyny i poobserwuj i pisz co się dzieje.
  
 
Ja miałem podobnie tj. rozwaliło węża i płyn z chłodnicy mi uciekł co doprowadziło do przegrzania silnika. Myślałem że tylko mi uszczelkę wydmuchało spod głowicy ale przy wymianie jej okazało się że blok jest delikatnie popękany (przy samych śrubach porobiły się takie "pajęczynki"). Mechanik poskładał mi silnik (na hermetyk) licząc, że to tylko drobne pęknięcia i powinno być OK. Ale niestety jak później się okazało ciągle mi wywalało wodę z chłodnicy mimo odpowietrzania kilkunastokrotnego. Mechanik stwierdził, że jednak jest to wina popękanego bloku i nic mi nie pozostało jak wymiana silnika.
Nie chcę Cię tym straszyć ale może i Twój silnik został przegrzany a tym samym powstało małe pęknięcie??

Pozdro.